Nopee lähtö paikaltaan 727....D vai 2?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Vaihteisto ja voimansiirto', aloittaja Jora78, 10.5.2017.

  1. Jora78

    Jora78 Gearhead

    Haluasin vähän vaihtokohtaa ylemmäs joten voinko lähtee täyskaasulla kakkosella ja tempaista D ylemmällä kierrosalueella?Kickdownilla vaihtokohdan saa ylemmäs mutta normiajelu tällöin on syvältä kun lyö heti pienenpää silmään kun vauhti vähän hidastuu.Laatikossa trans go shift kit 2
     
  2. Slant Sickness

    Slant Sickness Double Gearhead

    Äkkinäisimmissä lähdöissä voi käyttää jopa pakkoykköstä. Vapaakytkin on jotenkin paremmin suojattu kun takapanta pitää siitä huolta. Ja toisaalta jos joutuu keventämään kun sutaisee niin ei tule eestaasvaihtoa. Sit vaan kepistä 1-2-D haluamallaan nopeudella. Jos se Transco on koottu niin kuin mä tein omani niin ne vaihteet vaihtuu myös toiseen suuntaan ilman että laatikolla on asiassa äänioikeutta. Kävi joskus kierrokset tosi korkealla kun tuli vedettyä D-1 kovassa vauhdissa. Turbiinin/vetolevyn pultit kaipasivat hieman kiristystä sen jälkeen.
     
  3. 440Mag

    440Mag Gearhead

    Voit. Ja voit toki lähteä vaikka ykkösellä ja siitä molemmat ylöspäin vaihdot itse.

    Kickdown pitää olla säädetty niin, että kaasupohjassa kikkari on pohjassa.
     

Kerro tästä muillekin!