nopeusmittari ja laatikko eriparia, näyttää liikaa!

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Vaihteisto ja voimansiirto', aloittaja pete78, 2.6.2013.

  1. pete78

    pete78 Gearhead

    onko jotain tapaa saada nopeusmittari näyttämään oikein mittaristoa vaihtamatta? vai onko uusittava mittaristo?

    tilanne siis se että värkkihän on ollut joskus suoralla koneella ja erilaatikolla. tekniikka kun on vaihtunut kokonaan ja tietysti laatikko vaihtunut(TH350), niin nopeusmittari näyttää 30 liikaa.

    oliskohan tuohon olemassa jotain sovitinta, välityspalikkaa vaijerin väliin. Tietysti yks vaihtoehto olis hommata esim GTO:n mittarit jossa ollu TH350:n

    onko tullu tämmöstä vastaan ja miten ootte ratkassu asian?
     
  2. JAMANT

    JAMANT Double Gearhead

    Vijerin alapäähän erikokoinen ratas!!
     
  3. elky

    elky Gearhead

  4. pete78

    pete78 Gearhead

    kiitoksia, sitten arpomaan ratasta :) .
    aspect ratio?
    #of drive teeth?
    axle ratio?
     
  5. hara64

    hara64 1st gear

    noita rattaita pitäis löytyy uspartsilta ja southwesttradestakin
     
  6. Hai

    Hai Double Gearhead

    aspect ratio? = renkaan profiilisuhde
    #of drive teeth? = käyttävän rattaan hammasluku (laatikon ulostuloakselilla olevien hampaiden lkm.)
    axle ratio? = perävälitys
     

Kerro tästä muillekin!