Kyllä säännöistä on tarkoitus tehdä melko avoimet ja moottori viritys ja koko vapaa. Rengas koko myös melko vapaa. Saa tulls kaarista yli. Ei ole tarkotus säännöillä tappaa tätä NNP tä. Tosin mietin et kuinka moni oikeasti tulossa katurenkailla ajaan. En tarkoita nyt dot slicsejä. Minkä verran wcsc oli auto ajamassa truestreetissä ku en oo seurannu sarjaa tarkemmin?
Jotain perus juttuja on jo mietitty NNP:hen. Yks sääntä tulee olemaan ennakko ilmoittautuminen määräpäivään mennessä ja samoin osallistumis maksu. Mutta olkaa huoleti. Jos kisa ei toteudu.osallistumis maksu palautetaan. 8 auton kaaviota on mietitty minim.rajaksi per luokka.jokeri heittään kehin jos tulee pariton määrä ajajia ja joka kierrokselle arvotaan BYE run
Käyn tilitoimistossa kyseleen tuosta rahavirtojen ohjauksesta ja miten homma pitää hoitaa ettei verokarhu ole heti kimpussa. Sama juttu et jos sponssia saadaan ni miten niiden varojen käyttö palkintona. Ja toki, kaikki tämä tapahtuu uuden yhdistyksen alaisuudessa
Ei Siellä westin true streetissä ollu kuulemma kovin montaa ajajaa. Jos tähän nyt luokkia tulee 2 ns. street ja Racestreet. Kyllä mun mielipide on se että streetissä pitää saada ajaa DOT katuslikseillä ja racestreetissä vaikka raaka slikseillä
Tuo just on mielipide kyselyn alla. Kyllä et street ja et drag toteutuu. On vaan tarkotus antaa innokaille katurenkailla suttailijoille mahdollisuus myös osallistua NNP hen jos vain riittävästi innokaita on tulossa ajaan
Ei DOT sliksillä ja "oikealla sliksillä" ole juurikaan pitoeroa tollasessa kompromissivehkeessä. Me ollaan ajettu kummallakin, parhaat 60 jalkaset ja ajat ovat DOTilla. Mun mielestä jos halutaan tehdä kaks eri luokkaa niin ne on syytä erottaa selkeeesti, sliksi/katusliksi ero ei sitä tee. Sen sijaan normirenkaalla on ero jos ei aleta isommin kikkailemaan, iso ero sekä katuliksiin että sliksiin. Ja siinä vaiheessa moottoriohjauksen hallinta alkaa näytellä varsin isoa roolia tehokkkaammilla vehkeillä. Niin taitavaa kaasupolkimen käyttäjää tuskin löytyy et niille pystyy kampoihin laittamaan kuin satunnaisesti. Toi Thread Wear arvo mikä WCC:ssä on, on ihan hyvä. Juu, sulkee se joitain käytettäviä renkaita pois, mut kohtuu tehokkaasti estää myös kikkailun ja harmaan alueen syntymisen sekä juupas-eipäs tilanteet leimalla.
Jos autoja olis tarpeeks…. niin vois olla kolme luokkaa renkaiden mukaan. Real street = TW300(tai joku muu sovittu luku) katurenkaat, koko vapaa. Small tire = DOT katusliksit, max leveys jossain 10,5"-12,5" nurkilla. (oltava suht kapea että eroa big tireen tulee) Big tire = rengas vapaa. Ton lisäks tietty turvavarusteet aikojen/loppunopeuksien mukaan.
Pitkän linjan katsojamielipide: Pekkaperuskatsojaa kiinnostaa yhtälailla kokomatkan lakua piirtävä 12 sek. laite, kuin 9 sek. keuliva. -80 luvun Hangosta on verkkokalvoille piirtynyt c- koppaisen 1/4 mile savuavat takakummit
Ei enkä ole missään sanonut etteikö voi ajaa ihan millasilla renkailla hyvänsä...mutta jos haluaa edes vähän tasaväkisen luokan vähän hitaammille autoille toi katurengas on oikeastaan ainoa konsti rajata se tehokkaampien autojen ylivoima pois.
Kastellaanko vai peräti rasvataanko? Oletko koskaan ajanut dot radiaaleilla ihan kadulla...paljonko on pitoa enemmän kuin paskalla normirenkaalla? Juu itse olen ajanut...ja ero on todella suuri eli en mä keksi miten se ero poistetaan vähemmällä radan preppauksella.
kait se olis selkeintä mennä merkinnän mukaan. Vai tuleeko sitten ongelma että jonkun merkkinen rengas on leveämpi kuin toinen samassa ilmoitetussa koossa? Mittaillessa sitten on aina tulkinnanvaraisuutta ja joku kokee vääryyttä. Varsinkin pyöreäolkaisesta radial renkaasta hankala mitata kulutuspinnan leveys.
Voimalla ei mutta tekniikalla kyllä. Siksi viittasinkin lähinnä elektronisiin apuvälineisiin, joita on ollut varsin hyvin toimivina jo 20 vuotta jopa lasikuitupulkissakin ja joita aftermarket tietenkin myös tarjoaa pidon optimoimiseksi. Kuski tarvitaan tietenkin edelleen, eikä siitä ainakaan ole haittaa, jos osaa kontrolloida pitoa ajotaidoilla. Mutta se lienee selvää, että tasapuolista homma ei ole silloin kun elektroniikka astuu kuvioihin mukaan.