nova 68,69 onko näitä vielä

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja NOVA68, 12.1.2008.

1. T781

T781 1st gear

Jos sillä intoa riittää niin saa tulla tännekin hitsaamaan. Tuntuu melko vastenmieliseltä tuo hitsaaminen :D

2. Petri R.

Petri R. Gearhead

Kuinka pohjoissassa on "pohjoinen" tässä tapauksessa? :)

Itse hain eilen Novan tähänastisesta säilytyspaikasta omaan talliin ja siis ajelin sillä muutaman kilometrin. Hassusti kyllä ravistaa tuo auto, täytyy käyttää tallin nosturilla ja tutkia kardaanikulma ekaksi. Tässä on mennyt 2,5 vuotta kun auto on ollut viimeksi liikenteessä, mutta muistaakseni modasin tuota vaihelaatikon palkkia joskus silloin...

3. T781

T781 1st gear

Täällä Rovaniemellä auto majailee. Tuu joskus vilkaisemaan. Ois mukava nähdä tuo sinun Nova samalla :)

4. NOVA68

NOVA68 3rd gear

Hoplaa... Tässä ei ole paljon joutanut harrastelemaan yli kymmeneen vuoteen... Nyt hätäpäissään meinasin jo Novan myydä mutta EN PERKELE myy... Täytyy alkaa jotain tekemään vähitellen

shr1 tykkää tästä.
  5. Minä olen 68 novaa kaupitellut ja panin vielä kerran sen tännekin myyntipalstalle. Kaksi on luvannut tulla katsomaan, sovittu aikakin, mutta tänne on nykyään (johtuen hallituksen solidaarisuuspolitiikasta eli rahaa lähetetään banaanivaltioihin, mutta ei riitä teiden kunnossapitoon) niin hankala tulla että todennäköisesti molemmat ostajat jääneet välille (barumit räjähtäny tai muuta ongelmaa).

Muutamasta autosta luopunut vuoden aikana, mutta jostakin niitä vain aina tulee lisää. Pakko yrittää toisesta päästä hävittää.

Kerro tästä muillekin!