NP-203

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa '4x4', aloittaja blazoffer, 27.8.2004.

  1. blazoffer

    blazoffer 3rd gear

    Onkos tuolla askilla varustetussa Blazerissa määritelty ajonopeuksia kiinteille nelivedoille (L ja H)?

    Ei ole manuaalia, eikä autosta löydy opeastetarraakaan.

    Kun tuossa viime talven lumikeleillä huomasin että on mukavempi ajella askin lukko päällä - siis nopealla puolella - kun toi tasauspyörästö alkaa jaella vetoa edestakaisin hangessa tarpoessa.
     
  2. Anonymous

    Anonymous Guest

    täytyypä tarkistaa ramchargerini omistajan käsikirjasta, siinä on sama jakolaatikko. olen käyttänyt lukkoneli-vetoa vain liukkaalla pinnalla.
     
  3. EePee

    EePee 1st gear

    Mun Blazerin aurinkolipan tarrassa sanotaan,että hitaalla puolella lukko kytkettynä max:nopeus 45mailia. TH-350 ja NP-203.( käytä lukkoa kun ajat ainoastaan sellaisella alustalla ,että pyörillä on mahdollisuus luistaa ,muuten on rikkoutumisvaara)
     
  4. blazoffer

    blazoffer 3rd gear

    45mph :eek:

    Kulkeeko se muka hitaalla puolella edes noin kovaa?

    Lähinnä oli tarkotus udella kuinka yleisesti voi talvella pitää jakolukkoa päällä eli mikä on määritelty nopeusrajoitus vai onko ollenkaan?
     
  5. Anonymous

    Anonymous Guest

    En minä ainakaan pidä lukkoa kytkettynä kuin maastossa,ei mikään hyvä ajella kaupunkiolosuhteissa lukko kytkettynä.Kyllä sillä pääsee kiitettävästi ilmankin.Ei siinä mitään rajoitusta nopeuden suhteen ole nopealla alueella.
     

Kerro tästä muillekin!