Nyt saa elvistellä!Kuka on chopannut mitäkin?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Rod & Kustom.', aloittaja B 49, 22.2.2003.

  1. Sepi

    Sepi Gearhead

    No niin päätyhän ne mun värkkäämän paholaisen kuvat tänne! Tulipas nostalginen olo... Zephyrissä on nyt uus kone paikallaan,pitää vkl:na ruveta sähköt laittamaan. Oottekos Kajaanissa päin vkl:na? Laitahan vaikka yv:tä!
     
  2. rekkules

    rekkules 1st gear

    1966vm stw belair....hirvee duuni mut kannatti.
     
  3. rapa-ripa

    rapa-ripa Gearhead

    vastaan yhen hyvän kaverin puolesta, joka ei tätä palstaa juuri lue.

    harri o. vuosaaresta zoppas 80-luvulla ainakin yhden morris minorin, joka oli mullakin jonkun vuoden, sit yhden mikon natochevypikupin, ja muistaakseni erään masan kanssa kimpassa zoppasivat, lyhensivät ja vielä levensivät kuplavolkkarin...

    t. r-r
     
  4. sjussila

    sjussila 1st gear

    -67 4D dodge dart
    -87 Skoda coupe
     
  5. IL EST MÛRON

    IL EST MÛRON 1st gear

    -64 mercury comet
    -65 amazon
    -65 fury
     
  6. Anti-Midas

    Anti-Midas Gearhead

    Choppaus

    yksi vanha roadster maistoi sahaa. Vain tuulilasin kehys -6" ja penkin runko poies. Olihan helppo malli.
     
  7. Anonymous

    Anonymous Guest

    Onpas hienot sivut ja hattua nostan tuolle projektille.
     
  8. harri60

    harri60 Gearhead

    Unohtui kirjautua. Edellinen olin minä.
     
  9. Chevy ´53

    Chevy ´53 Gearhead

    Re: Choppaus

    Yks ikivanha Tudorikin sai osansa, viiden tuuman palat lähti.
     
  10. Anonymous

    Anonymous Guest

    miten ootte noissa chopatuissa autoissa noi sivuikkunat tehny?

    -----------------------
    opel kadett c coupe
     
  11. B 50

    B 50 Gearhead

    Ei mitenkää...(henk.koht.) Jos on suoraa lasia, niin kylän lasimestari leikkaa uudet, on halvempaa, kun uskotkaan. Kaarevat on sitte vaikeempi rasti. Lasin mekanismit riippuu, onko kattopeltiä levennetty, vai ei. Orgis levyisellä katolla pitää tietysti kallistaa laseja sisäänpäin.
     
  12. 440Magnum

    440Magnum 1st gear

    Pienenä ala-asteella tuli runtattua ronskisti vaan jalalla lyttyyn noi pikkuautot... :soosoo: ainut joka ei joutunut työn alle oli Porche 911, rakkain lelu koskaan :D (muistan mokoman vieläki ja tuli se etittyä 7 kuution hiekka-kasasta :rotfl: ) sit mutsi heitti sen roskiin ku olin iskän kanssa kaupas :cry: :cry: R.I.P

    mutta muistelu sikseen..! suunniteilla että laskisin C-kadetista(jää-autona) kattoa kaljapullon verran ja hitsailis vielä turvakaaren samalla nii uskaltas päästellä.. :rotfl:
     
  13. Anonymous

    Anonymous Guest

    hälvän kustom

    Niin, se hälvän mopar-kustom on jo myynnissä turkulaisella trianglemotorilla, ainakin lehti-ilmon (KLASSIKKO supermarket 1/05) perusteella. Hinta vaivaiset 59.000,-€... ihan vaan tiedoksi.
     
  14. Hazka

    Hazka 1st gear

  15. rebel

    rebel 1st gear

    yx finn datsun sai maistaa rällää setä oli papereiden mukaan chopattu 130mm ku se tuli mulle.oli kaverilla orkkis ja siita mitattiin et siitä oli lähteny vajaa 55mm.päätettiin tehä siitä sitte papereiden veroinen ja katto sai kyytiä.tuulilasia piti madaltaa ja sivu laseja kallistaa vähän sisään päin ku ei riittäny inspis rueta levittämään kattoa.autossa oli luvat 1800:lle ku se multa lähti mut joku "nero" leimas sen 1.4 nii meni sit luvat hukkaan.penkeix laitettiin jotkut gt cortsun vanhat regarot ku niistä sai "jalkoja" madallettua et sopi 185cm karju istumaan(silti oli vähä ahasta,pää hankas verhoilun puhki). :mad:

    V.t.u mitä rojuja sitä onkaan vuosien aikana omistanu,mut pää asia on et on ollu kivaa :rotfl:
     
  16. Anonymous

    Anonymous Guest

    Re: hälvän kustom


    http://www.trianglemotor.com/fi/custom.htm onhan tuo ollut tuolla ainakin vuoden päivät jo.. :wink:
     
  17. BigBlock-V8

    BigBlock-V8 3rd gear

    ylempi olin minä..
     
  18. Anonymous

    Anonymous Guest

    tuosta hälvän auto choppaamisesta sen verran että kyseistä tapahtumaa ite paikan päällä todistin. muistaakseni jotain tähän malliin tolpista palat pois, katto halki peltiä väliin ja katto paikalleen. takalasi oli jonkun toisen auton en muista minkä. takalasille tekivät jonkinlaisen kehyksen ja tinalla muotoja lasin ympärille.

    hiukan hataralla pohjalla nuo muistikuvat kun aikaa tuosta on jo kymmenisen vuotta ja sillon itellä ikää oli noin 10v eikä :)
     
  19. B 49

    B 49 Gearhead

    Aika vanha topicci.
    On tullut vuosien varrella päivitettyä tota listaa säännöllisesti :)
    Nyt olis aikaa taas näitä tehdä,jos jollain on tarvetta.
     
  20. janiluo

    janiluo Gearhead

    Kaikki Capricet voisi nyt sopata tässä malliesimerkki:

    [​IMG]
    [​IMG]

    Ai että kun on nätti eikä edes Suomessa tehty. Liekit/skallopit ja mattolaituri vaan puuttuu. :eek: :poff:
     

Kerro tästä muillekin!