Nyt saa ja täytyy arvostella

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Rod & Kustom.', aloittaja makke, 7.5.2003.

  1. Ismoskosmos

    Ismoskosmos Double Gearhead

    :D ..Njaaa...Tiiä vaikka tuo vinyyli toimis!...Mut eikös 40-50 luvun fordeissa,mercuryissä ja linkeissä ollunna vinyylikatto kokeilut...vähän niinku ht:een korvikkeena?..Mutta muutenhan ne tulivat kuuskyt luvulla muotiin tosin.
     
  2. makke

    makke 1st gear

    Niin en tiedä vinyylistä koska eka, mut Vaux otti sen tehtaalla ekjana ns. vakiovarusteeksi.
    Mut mietin vaan voisko rodi/tollanren kustom tai mikä lie olla vinyylillä?
     
  3. Michael75

    Michael75 1st gear

    Ei muutaku Vinyylii värkkäämää. Tummaan autoon sopii Punanen sisustus kyllä siitä hyvä tulee :)
     
  4. rusty rocket

    rusty rocket Gearhead

    8) Ei muuta kuin punaista nahkaa sisälle ja vinyyliä katolle :D
     
  5. Eyetech

    Eyetech Gearhead

    Minä en laittais sitä vinyyliä katolle, siis jos ulkopuolelle meinasit...

    Ajatus sopii hyvin Dare to be different teemaan, mutta eppäilen, että se näyttää liian erikoiselta, eli tipahtaa mauttomuuden puolelle.

    Tiedä häntä (???)

    Punainen nahkasisustus kyllä iskee hyvinkin.
     
  6. Kasi-Pasi

    Kasi-Pasi Gearhead

    Eli vähän niinkuin minun mielipiteeni Minin etuvaloista muuten hienossa ja linjakkaassa Letukassa... :wink:
    Ei tuo makken vinyylivisio ihan älyttömältä kuulosta, mut onkohan punainen paras väri... :odroll: Siis taas minun mielipiteeni, niitähän täällä kyseltiin.
     
  7. Buddy

    Buddy 1st gear

    Älä emmi, vaan pist juur sitä, mitä olet ajatellukki. Minäki paan sellaset takavalot -50 letukkaan, et osa väestöstä nauraa kippurassa ja sehän mua huvittaaki ihan simona. Kiva parkkeerata auto Forssan picknikkiin ja mennä sivummalle kattomaan mitä jengi tykkää. Viel pare on mennä siihe ite kattelemaan mukamas ulkopuolisena ja ruveta sit kommentoimaan, et miks toiki on tehty noin. :lol: Sielt tulee jos minkälaista kommenttii.
     
  8. Eyetech

    Eyetech Gearhead

    :rotfl:

    buddy; minkälaiset takavalot keksit?
     
  9. makke

    makke 1st gear

    Juu ei mulla tuo erilaisuus ole itsearvona. Tuossa kun tuota tekelettäni olen katsellut on tullut mieleen, että tuo vinyyli voisi jopa toimia tuossa korissa. Ei olis sit se carson top, vaan sinne päin...
     
  10. Chevy ´53

    Chevy ´53 Gearhead

  11. kärrypoika

    kärrypoika 3rd gear

    Juu hyvältä näyttää!

    Työnjälki tuttua huppuluokkaa ja muodot on mahtavan muhkeat!
    En kyllä itse haluaisi vinyylikattoa, mutta kaksivärimaalaus??? Katto ehkäpä eri värillä??? Jakautuisi ala- ja yläosa ja näyttäisi ehkä vielä matalammalta?

    Mutta hieno tulee, teit miten teit! 8)
     
  12. JanneK

    JanneK 3rd gear

    YES!
     
  13. makke

    makke 1st gear

    Nyt ollut taukoa ton oman auton tekemisen kanssa, kun kaverin autoa olen laitellut. Kyllä se taas tuosta etenee.
    Eva lupas maalata muutaman kuvan kuvasarjan autosta; lähtökohta ja sit parit kolmet välivaiheet ja fiktiivinen lopputulos. Tai sellainen joksi sitä olen mielessäni hahmoittanut. Ja sellaiseksi jolla hän sen haluasi.
    Nyt tuolla esillä kuvat siihen saakka missä kunnossa auto tällä hetkellä.
     

Kerro tästä muillekin!