Peruttu: October Swap Meet Tampere (ent: Keitäs Tampereella swapissa?)

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Tapahtumat', aloittaja harri60, 29.3.2007.

  1. Marklin

    Marklin Double Gearhead

  2. hot rod man

    hot rod man 3rd gear

    Tulipa ainakin romut pestyä... :D
     
  3. fishbone

    fishbone Gearhead

    vetopää sentään Foordin perään löyty Sepolta.Märkää oli ja kun pääsi kotio aurinko paistoi,100 kilometriä matkaa lounaaseen,,
     
  4. ++++++

    ++++++ 3rd gear

  5. Marklin

    Marklin Double Gearhead

    Toki.
    Kerro osoita, niin laitan tulemaan.
     
  6. valpas

    valpas Gearhead

    Vissiin mun oranssi huomiotakkikin näkyy siinä. Oli ostajan markkinat......
     
  7. valpas

    valpas Gearhead

    Sielläoli Pietarsaaren suunnalta semmosta lipeetä, millä lähtee maalit, ja ruoste, mutta ei syövytä peltiä, kuten hapot. Voi säilyttää kannellisessa teräs tynnyrissäkin vuosia. Pitää pestä painepesurilla, mieluusti kuumalla vedellä. Ei jatka prosessia valuosissakaan, kuten sitruunahappo tahtoo tehdä. Pitäs kokeilla ultraäänipesurissa!
    Siinä oli mallina yks ovi, joka oli lionnu upotettuna altaassa vuorokauden. Oli hieno. Pintapellin, ja kehikon välistäkin oli ruoste lähteny, ainakin siltä osin, kun se lipee sinne pääsee. En ostanu vielä. Tullee vissiin sinne joskus myyntiin, missä nykysin on Toraforssikin, jossain Vantaalla. Löysin sellasia pitkiä hylsykokoja, joita mulla ei ollu, niin, ja kaikki tulppahylsykoot. Jotain muutakin tarpeellista. Yhden Saksalaisen pyörivän kovametalliviilan ostin, minkä muotoista mulla ei vielä ollu. Mä ainakin olin ostava asiakas...... Niin, suljin, ja ravistelin aina sateenvarjoni, ennen, kuin astuin teltan sisälle, ettei tippus vettä herkille tavaroille. Moni kasteli ne. Ne pitää sitten myyjän äkkiä kuivata, jos kastuu. Huomaavaisuutta kehiin.
     
  8. ++++++

    ++++++ 3rd gear

  9. Marklin

    Marklin Double Gearhead

    Kuva lähetetty.
     
  10. Moparisti

    Moparisti Gearhead

    Mahtaisikohan täältä löytyä myyjää joka oli Teivon loppupäässä myymässä hemin nokka-akselia ja turbiinia?
     
  11. talonmiehen vapaapäivä

    talonmiehen vapaapäivä Double Gearhead

    Lipeä ei poista ruostetta, maalit ja paskat lähtee kyllä. Se on jotain muuta ainetta jos lähtee ruosteetkin (happoa?)
     
  12. valpas

    valpas Gearhead

    Niin vissiin, mutta tuolla aineella oli ruosteetkin lähteny. Siellä oli monta muutakin mallikappaletta, kuin se ovi. Melkeen alko harmittaan, kun en ostanu.... Vois olla sopiva käsittely ennen työn alla olevien ovien maalausta sisältä, ja päältä.
     
  13. sikaniska

    sikaniska 3rd gear

    Eipä löytyny tälläkertaa mitään mutta virkavalta onneks otti 170€:n kuvan autosta nin sai hiukan kuluja harrastukseen
     
    mikke88 ja Karpov tykkäävät tästä.
  14. Ville L

    Ville L 3rd gear

    Myyjää en tiedä mutta taisi molemmat mennä iltapäivään mennessä. Itse himoitsin turbiinia ja piti sitä mennä tinkaamaan ennen pois lähtöä niin se oli jo myyty. Nokka-akselista oli silloin kaupankäynti päällä ja hetken päästä kun kävelin ohi niin nokkapaketti oli poistunut....
     
  15. Hai

    Hai Double Gearhead

    Nyt kannattaa lohduttautua, että siinä vaiheessa paketit on ollu jo niin märkiä, että sisältö varmaan punottaa.
     
  16. ++++++

    ++++++ 3rd gear

    Kiitoksia!!
     
  17. Moparisti

    Moparisti Gearhead

    Ei niille olisi itsellä ollut tarvetta mutta yhteystietoja kaivattaisiin...
     
  18. Skigu

    Skigu 2nd gear

    Muistatko yhtään mitä/minkä nimistä tavaraa toi puhdistusaine oli. Mahtaiskohan sopia lohkon puhdistukseen.

    Offina.. Taisinpa sitten olla just samalla teltalla, kun fiila-kauppa toteutuio_O
     
  19. valpas

    valpas Gearhead

    StripAll. siihen oli joku kiihdytysainekkin olemassa.
    http://www.strip-all.com/se/
    Käyntikortissa on www.stripall.fi. Tuo osoite ei toimi, ainakaan vielä.....

    Pitäs vissiin tehdä sellanen littee säiliö ovia varten, niin ei menis niin paljo lientä. Eikä ovet tahdo oikeen tynnyriin sopiakkaan.
     
  20. musta78

    musta78 Gearhead

Kerro tästä muillekin!