Od boikottiin?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Overdrive tiedotteet ja palaute', aloittaja Camino'79, 8.1.2020.

?

Boikottiin vai ei?

  1. Kyllä

    54,5%
  2. Ei

    45,5%
  1. BRAKE DRUM

    BRAKE DRUM Double Gearhead

    [​IMG]
     
    rane58, Gary Grand, viikinki75 ja 1 muu tykkäävät tästä.
  2. leivonharri

    leivonharri Gearhead

    Jeepin tankkaus on nykyään niin kallista, ettei ole varaa pukeutua kun roskista löytyneisiin käytettyihin maskeihin.
     
    viikinki75 ja Inlinee tykkäävät tästä.
  3. viikinki75

    viikinki75 Double Gearhead

    Saappaat näyttää yhtä typeriltä, kun mulla reilu 20 vuotta sitten extemporee biitsille mennessä. Ei ollut muita kenkiä kun bootsit. Ja shortsien kanssa näytti aika paljon yhtä hölmöltä (farkut jätin Chevyyn). Paitsi että toi on niin hyvän näköinen nainen, että saa pukeutumisenkin anteeksi.:rotfl:
     
    Muokattu: 25.6.2022
  4. viikinki75

    viikinki75 Double Gearhead

    En ole ikinä kuullut noista "palmäänistä", ja "luputtimet" on myös outo. Mutta epäilen sun tarkoittavan "luputtimilla" lipokkaita, tai varvassandaaleita?

    Ja jos oli jompi kumpi noista, niin varmasti parempi yhdistelmä shortsien kanssa, kun bootsit.
     
    Muokattu: 30.6.2022
  5. leivonharri

    leivonharri Gearhead

    Vähän semmoinen oma tulkinta aiheesta Haapasalo goes America.
     
  6. BRAKE DRUM

    BRAKE DRUM Double Gearhead

    Uudellamaalla tampioidaan kylttien kanssa

    [​IMG]
    [​IMG]
     
  7. leivonharri

    leivonharri Gearhead

    Sanoikko pahasti?
     
  8. redneck1

    redneck1 Gearhead

    Pahaa paska puhetta oli joten ei ihme että moderointi kävi.

    Haukkui mm. foorumin ylläpitoa. Taisi yllättää että sellainen löytyy lähes jokaiselta foorumilta. Foorumin taso on kyllä parantunut kahdessa vuodessa.
     
  9. FuryIII '71

    FuryIII '71 Double Gearhead

    Ilmeisesti.
     
  10. redneck1

    redneck1 Gearhead

    Jossain puhutaan pahaa selän takana. Varmasti myös paskaa ja valheita. Se paikka ei ole Overdrive.

    Täällä Overdrivella ei ole enää yleistä keskustelua, joten foorumi pysyy asialinjalla. Pitäisikö antaa tästä pointsit ylläpidolle. Oli kyllä hyvin perustellut syytkin miksi näin on tehty.

    Tämä ei ollut ironiaa. Siis oikeesti.
     
    perkele tykkää tästä.
  11. leivonharri

    leivonharri Gearhead

    Jaa, tässä kävi taas näin. Heavensalon laitamilla pidätetään nyt siis muutakin kun vessahätää.

    Tähän asiaan liittymättä, Reetuhan voisi hakea töihin vaikka tämän forkan ylläpitoon, Reetulle rahaa ja tälle palstalle aktiivisempaa rotia.
     
    deeäxä, FuryIII '71, Gary Grand ja 1 muu tykkäävät tästä.
  12. redneck1

    redneck1 Gearhead

    Eihän minun tarvitse pidättää sähkökatkon takia kuten monelle varmasti sähkökatkon aikana tapahtuu. Kuten aiemmin olen kertonut, en ole puoleen vuoteen vetänyt vessan kuin pari kertaa, mutta siellä käydessäni en ole ikinä jättänyt vetämättä.

    En olisi kovinkaan aktiivinen valvomaan mitään foorumia.
     
  13. BRAKE DRUM

    BRAKE DRUM Double Gearhead

    Elokapinan mammanpojat

    [​IMG]
     
    rane58 tykkää tästä.
  14. SARKERI-71

    SARKERI-71 Gearhead

    Luulen Tietäwäni , Arvaan , Haapsalu (Viro) vuonna 2018 !

    [​IMG]
     
    leivonharri tykkää tästä.
  15. FuryIII '71

    FuryIII '71 Double Gearhead

    @mpower in kaipuu kellariin huipussaan. :rotfl:

    [​IMG]

    [​IMG]

    :poff:
     
  16. leivonharri

    leivonharri Gearhead

    Miksi on miehellä noin paha olo kaikesta viinasta huolimatta?
     
    FuryIII '71 tykkää tästä.
  17. FuryIII '71

    FuryIII '71 Double Gearhead

    Sen ku tietäis.

    Viihdearvohan tuolla huipussaan, mutta loppujen lopuksi silti lähinnä säälittävää.

    Mutta kukin tyylillään.
     
  18. redneck1

    redneck1 Gearhead

    En tiedä mitä tuossa kuvakaappauksessa keskusteltiin mutta ihan tavallista kellari laatua. Pian tuossakin mainitut asiat on varmaan jonkun muun niskassa olivat sitten positiivisia tai negatiivisia (vai oliko jo peräti jo tuossa sellaisia?).

    Itsellä ainakaan ei enää sormet riitä sen laskemiseen kuinka useasti ollaan luultu minun sanoneen tai tehneen jotain. Välillä ihan hämmentäviä asioitakin joista en muista lukeneeni mistään, mutta en ikinä luekaan koko foorumia. En käytä "uudet lukemattomat viestit"- toimintoa mutta olen huomannut että suurin osa ihmisistä olettaa että kaikki sitä käyttävät. Olen monesti huomannut että jos jotakuta jokin asia hiertää lähtee se eri ketjuihin levittämään asiaa olettaen että kohde lukee "uudet lukemattomat viestit"- toimintoa. Useilla eri foorumeilla tapahtuu tuollaista, ja olen vahingossa asian huomannut.

    Entiset OD:laiset (nykyisiä kellarilaisia) myös keskustelee jossain foorumin ulkopuolella. Kerran veti ihan ällikällä kun joku mainitsi jostain asiasta mistä en ollut ikinä kuullut, mutta puhui siitä kuin olisin ollut joskus keskustelussa mukana.:rotfl: Eikä johdu siitä että olisi huono muisti, enemmänkin päinvastoin, monelle ei kelpaa enää muistamani asiat joista on mainittu puoli vuotta, vuosi tai kolme sitten jotka kuitenkin itse muistan.:odroll: Ainut asia jonka voin unohtaa on että kuka paska sakista tai hyvistä tyypeistä on mitäkin sanonut. Mutta paska sakin sanomat kuitenkin pyörii paska sakin ympärillä ja hyvien tyyppien sanomiset hyvien tyyppien ympärillä.
     
  19. mpower

    mpower Double Gearhead Bannattu

    Siis väittääkö joku saabiukko,että mää oon mukakas tuon kirjoittanut!? Saatana ja vittu nyt ihan oikeesti mitä meininkii!?
    Vai mikä vittu nyt ihan oikeesti porukkaa järsii? Jo aikoinaan Kekkonenkin sanoi"Saatanan tunarit!":p
     
  20. Fuselage

    Fuselage Gearhead

    Tätä Overdrive foorumin softaa pitäs päivittää ja rankasti. Lisää video Metacafesta, siis mistä. Vaikka aktiivinen netissä ollu niin ikinä kuullu. Liveleak loppu jo 3 vuotta sit. Dailymotion, Metacafe yms WTF???? Vimeo on tuttu, mutta sekin on aika marginaalinen... HOX FHRA vittuun sieltä ja Youtubeen kuin kaikki muutkin.
     

Kerro tästä muillekin!