Od boikottiin?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Overdrive tiedotteet ja palaute', aloittaja Camino'79, 8.1.2020.

?

Boikottiin vai ei?

  1. Kyllä

    54,5%
  2. Ei

    45,5%
  1. jänis2

    jänis2 3rd gear

    Kumman (minun vai kirjoittajan) suomen kielen taidoissa on vikaa kun en täysin ymmärrä mitä tuossa yritetään sanoa?
     
    FuryIII '71 ja mpower tykkäävät tästä.
  2. mpower

    mpower Double Gearhead Bannattu

    Ai jai jai sentään ja!®Nyt jos virhee pimpsaa minulle puutteessa olevalle antaisi, niin kuvan vasemman puoleinen ihan nätti kasvoistaan kyllä juu! Arvioisinkin hänen selkeesti "Iloluonteinen nuori nainen olevan" ja seksistä tykkäävän! Noh,tuskin saan? Minusta enää mihkään oo!?:)
     
  3. mpower

    mpower Double Gearhead Bannattu

    En minäkään tuosta mitään ymmärtänyt, sen takia vaan kommentoin kun mpower mainittu!:p
     
    jänis2 tykkää tästä.
  4. redneck1

    redneck1 Gearhead

    Kellari boikottiin?o_O T. Kellari pakolainen:D
    [​IMG]



    Meinasi näyttää Overdrivellakin samaa mutta poistui.
     
  5. BRAKE DRUM

    BRAKE DRUM Double Gearhead

    Pöly lienee jo laskeutunut niin kokeillaanpas taas vitsintynkäsellä

    [​IMG]
     
    leivonharri tykkää tästä.
  6. Mr Banner

    Mr Banner 2nd gear

    Kuulemma eräästä Lohjalaisesta annettu poliisille vinkki etttä ajelee mersulla jurrissa ja kyyläilee koulutyttöjä ostarilla ja seisottaa kyrpäänsä parturissa.
     
    mpower, Jussi289, deeäxä ja 2 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  7. mpower

    mpower Double Gearhead Bannattu

    Mukavasti on juttu kiertänyt!:D Noh, tämähän vaan todistaa mielestäni lukijoiden huumorintajuttomuuden!
    Lukekaas mun Pohjois-Korean reissu, mää kun nyt voin pikkusessa punssissa kirjoitella mitä vaan!:)

    Toisilla ei sitten oo minkäänlaista mielikuvitusta, eikä todellisuudentajua, ja sitten sokeana tietysti minun kuin muidenkin jutut uskovat!

    Rankka asialinja on nyt oltava, ei maha mittään ei!:D
     
    Muokattu: 26.8.2023
  8. FuryIII '71

    FuryIII '71 Double Gearhead

    Se onkin varmaan jäänyt kaikilta huomaamatta. :rotfl: :poff:
     
    Mr Banner, Gary Grand, Ftw- ja 1 muu tykkäävät tästä.
  9. mpower

    mpower Double Gearhead Bannattu

    No voihan nyt pihu sitten sentään ja! Jos näin on, niin sitten lukemaan! Löytyy pitkän viestin kokeilusta!:)
    Laittakee tekin mukavia ( kuvitteellisia) matkakertomuksia!
    Aina tarvii niin tosikko olla, voihan sitä höpöttää ja kirjoittaa muuten vaan!:)
     

Kerro tästä muillekin!