OD selailu kännykällä/mobiililaitteilla

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Overdrive tiedotteet ja palaute', aloittaja tinareki, 25.10.2019.

?

Oletko havainnut kuvatun vian?

  1. kyllä

    90,8%
  2. ei

    9,2%
  1. SBM

    SBM 2nd gear

    Sama homma, sininen leveä alue ylälaidassa, yv:t vaikea lukea, aloitussivun topicit ja topickien ensimmäiset viestit eivät näy.
    Myöskään kaikki linkit eivät toimi etusivulla. Alkoivat samaan aikaa, eli olisko nyt viikon verran ongelmat ollut.
     
  2. nuc-64

    nuc-64 3rd gear

    Sininen alue täälläkin näkyy ylhäällä, missä play ja rew kuvakkeet. Toinen ongelma on ettei tahdo reagoida etusivun ylimpien aiheiden klikkauksiin, täytyy ensin avata jokin alempi aihe, palata etusivulle ja klikata uudelleen haluamaansa aihetta.
     
  3. mikaa7146

    mikaa7146 Gearhead

    Eipä auta Adblock, eikä onnistu yv:n lukeminen kun ei näe kuin alimman rivin. Mikä tuon sinisen palkin tarkoitus on?
     
    Rotten tykkää tästä.
  4. lauri.v

    lauri.v 3rd gear

    Ootteko koittanu pistää viestii ylläpitoon? Jos nekin heräisivät kun tarpeeks moni pommittaa samalla ongelmalla.
     
  5. chevytb02

    chevytb02 Gearhead

    Mä oon ainakin laittanu allapidolle noottia.
     
  6. Custom_Rod

    Custom_Rod Gearhead

  7. Vellu71

    Vellu71 Gearhead

    viestiä laitettu "ylläpidolle".
    Katsotaan kauan menee vastaamiseen :D
     
  8. xarper

    xarper Gearhead

    Operalla toimii luurissa ja ei näy mainoksetkaa ilman mitään ylimäärästä kikkailua.
     
    Rotten tykkää tästä.
  9. teippi-mikko

    teippi-mikko Gearhead

    Omenapuhelimessa toimii kun pyytää osoiterivin vasemmasta kulmasta työpöytäversion. Vaatii uudelleen kirjautumisen mutta sitten ei häiritse vihreä palkki
     
  10. Powerstroke

    Powerstroke Double Gearhead

    Nyt muuten pelaa myös ikivanhassa samsungin android älypuhelimesssa ( ei tukea tai päivityksiä), missä Operakin näytti palkkia; otin Operasta private moden ja siihen vielä vpn päälle yhdestä napista.

    Nyt on tämäkin ihan palkiton ja mainokseton. Eikä tarvitse erikseen asennella mitään blokkereita.

    Kriisi selätetty!
     
    wilburi ja Jussi289 tykkäävät tästä.
  11. Rotten

    Rotten Gearhead

    Minähän en lataile yhtään mitään, jos en halua! Onks bahco jos ei halua! (Velipoika latas jonkun juutuubin, ei mainoksia, kun meni hermot) ei oo adbolkkisuudettoman vika, jos muut toimii, mut tää ei! No opera näyttää toimivan??! (Toistaiseksi?)
     
    kuula tykkää tästä.
  12. Jussi289

    Jussi289 Double Gearhead

    On bakko jos haluaa.
     
    Camino'79 tykkää tästä.
  13. saresks

    saresks Gearhead

    Mut jos mä oon lukenut vaan ne toiset jokatoiset?
    No, tää on mulle täysin periaatekysymys.

    Miksi kutsutaan sivuston käyttäjää, joka on monta viikkoa ollut käyttämättä sitä kännyllä ko. urpouden takia? Tiedän, että kaupankäynnissä on kaksi osapuolta: myyjä ja ostaja. Myyjä myy tavaraa tai palvelua ja ostaja ostaa niitä. Mutta tällaisessa sivustotouhussa sen käyttäjä on jotain muuta: polttoaine, luonnonvara, vähän kuin kalat meressä tai puut metsässä. Pässi, jota narussa vedetään niin kauan, että mainokset peittää kaiken.

    Tai sitten rajallinen resurssi, josta pitäisi kantaa huolta, ihan vaan siksi että tää on symbioosi eikä mikään kuppausalusta. Jos joku(?) meinaa tällä elää, vaatisi se vähän vaivannäköä, ainakin elättäjän mielestä. Ja se elättäjä ei siis ole se mainostilan ostaja.

    Ei ole mun homma ettiä adblokeja maailman tappiin, jossain vaiheessa into loppuu, halut katoaa ja alkaa ymmärtää.
    Ohjeet olisi paras löytyä myyjän (foorumin omistajan) toimesta, muuten ainakaan mä en laiskaa aio elättää.
     
    xp, kuula ja Powerstroke tykkäävät tästä.
  14. Powerstroke

    Powerstroke Double Gearhead

    Englanninkielessä on hyvä termi sucker mikä sopis aika hyvin, sitä on vaikea kääntää. Kuitenkin hieman avuton, johdateltava, ja siten usein hyväksikäytetty ihminen joka ei oikeen pääsee elämässään eteenpäin.

    Jos mainokset tai palkit vituttaa, niin vaihda selainta tai mitä ikinä, ns figure it out, niin et ole sucker.

    Jos mainokset ja palkit ei haittaa ja jatkat entiseen tapaan, et ole sucker, jätkä senkun porskuttaa.

    Mutta ei sais jäãdä avuttomaan limboon.
     
    Muokattu: 3.11.2019
    palontie, DX, Jussi289 ja 2 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  15. sdfsd

    sdfsd Double Gearhead

    mitä jos alkaisit ottamaan asioita annettuna. ylläpitäjä on laittanu palkit tänne, joko lähet pois tai hyväksyt sen ja pysyt täällä.
     
  16. saresks

    saresks Gearhead

    Huomenta muru, saitko ollenkaan unen päästä kiinni? Kiitos tästä viisauden toimintaohjeesta täällä "palautetta ylläpidolle" -osiossa. Nyt ymmärrän asioiden olevan annettuja.
    Voit tietysti itse alkaa ottamaan asioita ansaittuina, huomaat pystyväsi toisinaan vaikuttamaan siihen, mitä niskaan sataa.
     
  17. sdfsd

    sdfsd Double Gearhead

    ODn jäsenistö on ollut niin sitoutunutta ja aktiivista että ylläpito on palkinnut jäsenistönsä palkilla.
     
    palontie, Rotten ja Jussi289 tykkäävät tästä.
  18. xp

    xp Gearhead

    Kyllä minä olen Saresksen kanssa juuri samaa mieltä. Mikäli käyttäjiä arvostetaan on koodi tehtävä yhteensopivaksi käyttäjien laitteiden kanssa. Nyt arvostus / ammattitaito / raha /aika tms. puuttuu foorumin omistajilta.
     
    Custom_Rod tykkää tästä.
  19. Powerstroke

    Powerstroke Double Gearhead

    99% sisällöstä on haihattelua ja paskanjauhamista, on se kumma ettei tämmöset persaukiset tyhjänlänkyttäjät saa VIP kohtelua :odrealmad:
     
    palontie, Rotten, Custom_Rod ja 3 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  20. Vellu71

    Vellu71 Gearhead

    Tarkoitat varmaan kaikkia keskusteluja ko. sivustolla ? :D:D:D
     

Kerro tästä muillekin!