Öljyn suodatin asiaa

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja 3964, 9.6.2019.

  1. musta pässi

    musta pässi Gearhead

    Ja fiat 500/126/600/850/133 oli vakiona. Niistä ne ei vaan viittiny kukaan juurikaan niitä avata ku olis peräpellit pitäny poistaa. Olisko ollu farttitunnin jopi. Konekin lähti parhaimmillaan vähän alle 45min irti ja toinen rempattu tunnissa takas. Kokeiltu on. Ei ihme kun ne ajo abarthilla sun muilla kilpaa kun on niin nopia rempata. Taas lipes vähän...
     
    Powerstroke tykkää tästä.
  2. Powerstroke

    Powerstroke Double Gearhead

    No eipä tietenkään kannata mikään tämmönen mitä koko topikissa on käsitelty jos alkaa toimintojaan järkeistämään, pojat nyt vaan aina ropaa jotain pellin alla. Jotkut sanoo sitä harrastamiseksikin.
     
  3. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Jonkun pitää aina välillä koetella ideoita :)
     
  4. Jussi289

    Jussi289 Double Gearhead

    Mulla olis pari Bemarin liki vastaavaa pönikkää, jos joku haluu. On vielä termostaattiohjatut lähdöt jäähyllekin.
     

Kerro tästä muillekin!