Öljynpaineanturin sijoitus?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja jarona, 24.2.2017.

  1. jarona

    jarona Gearhead

    Öö.. Mitenkähän tuon anturin sijoitus vaikuttaa luotettavuuteen?
    "Normaalisti" anturi ylhäällä, loppupäässä öljykanavia..
    Mutta jos anturi suodattimen yhteydessä niin onko eroa?
    Jäi jotenkin mietityttämään kun kiinanserkku myy
    suodattimen väliin tulevaa adapteria...
    Jotenkin tuntuisi että loppupää se oikea...
     
  2. pontiac60

    pontiac60 Gearhead

    No sitä painetta joko on tai ei ole, ihan sama mistä sen mittaa.
     
  3. xarper

    xarper Gearhead

    No kai sitä voi olla alussa muttei lopussa?????
     
  4. Toope

    Toope 2nd gear

    Teoreettisesti tietysti loppupään paine kertoo enemmän,mut pitäs kai sit esim. joka runkolaakerille olla oma anturi ja mittari, jne..
     
  5. jorkkeri72

    jorkkeri72 Gearhead

    juu,sitä painetta on tai ei mutta jos laittaa loppupäähän niin tietää että sitä on varmasti loppuun asti.
     
  6. Slant Sickness

    Slant Sickness Double Gearhead

    Kanavan loppupäästä mitaten saa eloisamman mittarin elikkäs paine vaihtelee enemmän kylmän ja kuuman koneen välillä.
     
  7. jarona

    jarona Gearhead

    Loppupää luultavasti luonnollisin, jos jossain tukos/ahistus, niin ilmineeraa.
    Eli ei kannata hommata mokomaa adapteria suodattimen ja lohkon väliin.
    Enkä kyllä aikonutkaan mutta varmistin teiltä...
     

Kerro tästä muillekin!