Öljynsuodattimen siirto

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja duster73, 30.6.2025.

1. duster73

duster73 Gearhead

Tuossa olen 66 darttia kasannut ja nykyisten peltisarjojen kanssa on melkoisen ahdasta tuon suodattimen kanssa.ja tässä olen suunnitellut suodattimen siirtoa sisälokasuojan päälle.hommasin jo adapterin suodattimen paikalle ja suodatinjalan,ja viime viikolla teetin tarvittavat letkut.mutta rupesin sitten miettimään,että toimiiko tuo,jos suodatin tulee noinkin ylös?varmaan letkutkin tyhjenee,kun moottori on sammuksissa?onko joku tehnyt tämmöistä patenttia,että suodatin olisi tuossa lokarin päällä?toisaalta kun sille suodatinjalalle ei oikein muutakaan paikkaa ole,letkuja esim ei saisi oikein muualle vedettyä.

2. taunusstyle

taunusstyle Gearhead

Kyllä se siellä lokarissa toimii ihan hyvin. Mulla on ollu taunuksessa kohta 20 vuotta suodatin lokarissa eikä ole ollu ongelmia. Öljyn paine nousee jo startatessa hyväksi

3. TopyCa

TopyCa Gearhead

Teen kiepit letkuihin ennen ja jälkeen filtteriä niin ei tyhjene.
    Plus filtteri pystyyn.

Kerro tästä muillekin!