Öljypumput

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja 454SS, 21.11.2003.

  1. 454SS

    454SS 3rd gear

    Minkälaisia öljypumppuja olette käyttäneet viritetyissä kaseissa? Kiinnostaa erityisesti chevyn isolohkoon saatavat pumput.
     
  2. WBBC

    WBBC Double Gearhead

    Sealed Power näyttäis olevan mun koneessa.

    Ainakin ennenvanhaan oli ammattiukoilla tapana rakentaa murtumisen estävä tuki pumpulle.

    Avomeriveneissä vakiokäytäntö.
     
  3. camaro 70

    camaro 70 Gearhead

    uusi vakiopumppu riittää,turhaa sitä öljyä
    on sotkea yläkertaan niin helvetisti.
    jos välttämättä haluaa hi-volumen,niin
    vois vaikka rajoittaa yläkerran öljymäärää.
    tuo tukirauta on hyvä.
    niin,ja kuivasumppu olis hyvä vaihtoehto.
    mielipiteitä on yhtä paljon,kuin on koneen
    rakentajia.
     
  4. Anonymous

    Anonymous Guest

    appelgrenin 1000+ heppasessa ahdinmosassa oli mellingin hv 77,jimma ålundin 604 koneessa myös jolla mentiin 7.25 katurenkailla.ite oon vaan kattonu että se on kunnossa niin ei oo siihen kaatunu.mulla oli yks vapari 462 mitä tykkäsin vingutella aina 8200 asti niin hyvin toimi mellingin hv 77:lla.muistaa vaan ettei öljy lopu.samasella alakerralla ajettiin 8.7 super compilla tos hetki sitten.
     
  5. tomimk

    tomimk 1st gear

    kylläkin pikkulohkokokemuksia...

    Olen käyttänyt aina HiVolume -pumppua. Siinä näyttäis pysyvän paineet tyhjäkäynnilläkin korkealla. Öljyähän ei mee yläkertaan juurikaan enempää, koska se virtaa ylipaineventtiilistä läpi. Madallettu öljypohja on kyllä must, vakioöljypohjasta loppuu tavara jo 5500 kierroksessa jos öljy on alamerkissä. Minä selvisin taipuneella kiertokangella parin sekunnin "kuplasta". Toisaalta en ollut silloin vielä avartanut nostajalaakson paluureikiä, ne olivat valupurseiden takia hirveen pienet.

    _________________
    Kaikki pitää aina hiekkapuhaltaa!

    <font size=-1>[ Tätä viestiä muokkasi: tomimk 2003-11-21 22:58 ]</font>
     

Kerro tästä muillekin!