öp-anturi 6.5TD

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Sähkölaitteet', aloittaja kane, 19.9.2007.

  1. kane

    kane 1st gear

    Visioita...

    Millainen työkalu olisi näppärä? Pitkä holkki ~27mm, ei ole kaupan hylsyt tarpeeksi pitkiä. Jostain putkesta duunata holkkiavain tms.

    Onkos joku vaihtanut ja millä työkalulla? :-?

    t.kane
     
  2. onnipekka

    onnipekka 1st gear

    itse tein, ostin sopivan holkin sahasin sen poikki ja hitsasin holkinreunaan hylsysarjasta pitkän jatkovarren. sitten vain tipautti avaimen paikoilleen ja räikällä anturi irti.
    tulikohan tämä ymmärrettävästi selitettyä jos ei niin selitetään lisää.
     
  3. sepi 74

    sepi 74 1st gear

    mä oon joskus muijan suburiin vaihtanu siitä on kyllä aikaa mutta on hämärä muistikuva et mulla olisemmonen katkennu/sahattu 27 lenkkiavain :odroll: ja se liikerata oli abauttiarallaa 0,2mm :rotfl:
     
  4. kane

    kane 1st gear

    :lol: tuota koitin ja ei siitä mitään tullut!!

    Tuo holkin fiksaus/jatkovarsi olis helppo mutta kun ei ole itsellä/tutuilla migiä... :cry:

    t.kane
     
  5. onnipekka

    onnipekka 1st gear

    tuossa olisi avain hyllyssä mut taitaa olla vähän kaukana hakea
     
  6. Kintus

    Kintus 1st gear

    Täällä ois miggi, kaukana pikkasen mut jos satut täälläpäin kulkeen... :wink:
     
  7. J.J

    J.J Gearhead

    Jaahas,taas sitä ollaan työstetty umpihumalassa! Hajoile seuraavaksi niitten pallonivelien vaihdossa!
     
  8. sepi 74

    sepi 74 1st gear

    juu mutta niissä nivelissä ei oo SÄHKÖvikaa :poff:
     
  9. sepi 74

    sepi 74 1st gear

    niin ja nosta j.j ahtopaineita 8)
     
  10. Hai

    Hai Double Gearhead

  11. kojo

    kojo Gearhead

    Mulla on pakissa 27mm hylsy joka on katkastu ja hitsattu pätkä putkeä väliin, vaihtuu anturi hetkessä :rotfl:
     
  12. kane

    kane 1st gear

    Pitää kysäistä RP:stä kun on semmonen hamsteri että pitää olla omassa pakissa... jos ei löydy, pitää käydä kojon luona. Etkös sää ole tuossa kivenheiton päässä Suomen puolella, minä kun täällä väärällä puolen kehä III sisällä :cry:

    "ookko nää Oulusta...no oonhan mää..."

    t. kane 8)
     
  13. kojo

    kojo Gearhead

    Juu, snadi 10k asukkaan kylä = Nurmijärvi kk.
     
  14. oobee

    oobee 1st gear

    Kyllä se mulla vaihtui ihan normaalilla pitkällä 27mm hylsyllä...
     
  15. kane

    kane 1st gear

    Uuden anturin kanssa kiersin motonetin, bilteman ja Hessumobiilin. Niissä ei ollut tarpeeksi pitkä hylsy että yltää... K-Raudassa oli pitkännäköinen voimahylsy, pitää käydä anturin kanssa sovittaan.

    edit: no sekin puolesta sentistä kiinni. Pitää huitasta poikki rälläkällä ja tehdä toisen hylsyn kanssa hammastus, ja liimata migillä sitten myöhemmin työkaluksi jemmaan.
    t.kane
     
  16. pantera

    pantera Double Gearhead

    Ma tein omani 35mm huonekaluputkesta, koputtelin vasaralla sopivaks ja lapireika toiseenpaahan, toimi ok, toi anturi ei tiukassa olekkaan
     
  17. kane

    kane 1st gear

    Do diin, sain vaihdettua :wink:
    Oli sitten aika tiukassa, mietin jo uskaltaako vääntää ettei korkkaa se messinkikara jossa anturi kiinni. No, aukes ja uusi tilalla.
    t.kane
     
  18. Lerssinen

    Lerssinen Double Gearhead

    Ite katkasin oman kelloni :cry: Meinas ottaa lujille saada kampe takaisin liikenteeseen.. Pultilla piti tukkia reikä mihin se anturi katkes ja laittaa kello toiseen paikkaan niin toimii..
     
  19. kane

    kane 1st gear

    Meni mullakin tuo anturi sökö eli lähti se muovivarsi "pohjamutterista" irti.
    No olipa helpompi 27mm normihylsällä sitä saada auki...
     
  20. kojo

    kojo Gearhead

    ähersit sen sit jollain motonet mallin "pitkällä" hylsyllä auki? :eek:
    Ei ois tullu ees pieneen mieleen yrittää, on se anturi sen verta pitkä. Oishan se tossa tänään vaihtunu kaljaa juodessa jos oisit poikennu kahvilla niinkuin alunoperin uhkailit :lol:
     

Kerro tästä muillekin!