Olds 307 syö öljyä

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja Big_Easy, 12.11.2007.

  1. Big_Easy

    Big_Easy 1st gear

    Eli koneesta katoo öljyä? en oo vielä saanu selvitettyä katooko ajossa vai parkissa ollessa. Imusarjan päällä näyttäsi olevan tuoretta mustaa töhnää, joten itse epäilen että venakopan tiiviste vuotais, mutta onko näissä joku tyyppivika, että joku tiiviste jostakin hajoo?

    Liittyyköhän jotenkin tähän se, että kun koneen lyö tulille, niin se ensin vähän "röpeltää", ihan kuin se ei kävisi ensi kaikilla pytyillä, ja hetken päästä sitten alkaa käydä kunnolla.

    Myös jäähdytys nestettä katoaa, jos sitä on FULL-rajaan asti. Kun pinta on vähän ADD-rajan alapuolella sitä ei enää katoa? Korkki oli ainakin rikki, mutta nestettä häviää vaikka vaihdoin uuden korkin.

    Kiitän kaikkia, jotka osaavat auttaa :D
     
  2. Terosu

    Terosu 1st gear

    Onko sunkin autos keltanen lankkukyljillä? Tähän asti muut tuntomerkit natsaa meidän autojen välillä.

    Ei kai tästä mitään apua oo mut mun syyläri vuotaa kuskin puolelta yläreunasta jostain, vähän kostuu ja nesteet häviää hiljalleen, pitäis saada aikaseks otettua pois ja vietyä paikattavaks mutta kun laiska luonto löytää aina jotain tärkeämpää tekemistä. Öljyäkin syö hän, tosin mulla on sisällä vähän ohkasemmat ölpät kuin kuuluis (Kendall Victory 5W-40), nekin taitaa bensoittua kun käy rikkaalla ja sitä mukaa ohentua ja kadota herkemmin, tai jotain.
     
  3. Big_Easy

    Big_Easy 1st gear

    Mullakin on muistaakseni Shell 5W-40 öljyt, onkohan yhteensattumaa? :odroll:

    Auto on todella tumman sininen, ja lankkukyljet löytyy maalin alta :p
    Tuon näköinen peli http://tankkaus.com/cardata.php?nr=21462

    Ilmeisesti kyseessä jonkin asteinen tyyppivika, kun löytyy samat viat ainakin kahdesta autosta. :rotfl:
     
  4. rane58

    rane58 Double Gearhead

Kerro tästä muillekin!