Olds farmarin tehostajan ilmaus

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Ohjauslaitteet', aloittaja sdfsd, 23.4.2016.

  1. sdfsd

    sdfsd Double Gearhead

    Mulla tehostajan letku farkussa räjähtämispisteessä. Kuuluuko toi tehostaja ilmata jotenkin öljynvaihdon ja letkun vaihdon jälkeen? Ja miten jos täytyy?

    Öljyksi dexron 2?

    On sius kyse siittä letkusta mikä klemmareilla kiinni vaan
     
  2. Substitute

    Substitute Gearhead

    Jos se on klemmarikiinnikkeinen letku joka tulee kiinni säiliön kopan letkuliittimeen, niin se on silloin paluuletku ja siinä ei pitäisi olla kovin suurta painetta. Alun perin se on kyllä teräspunosvahvisteinen letku ainakin vanhemmissa malleissa. Ohjaustehostimen paineletkuissa ei klemmareita kuulu olla.
    Ilmaamiseen riittää kun kääntää ohjauksen laidasta laitaan ja antaa kuplimisen rauhoittua ja tarkastaa sitten nestepinnan. Itse olen käyttänyt nykyään ohjaustehostinnestettä kun se on vähän suopeampaa tiivisteille, jos olen oikein ymmärtänyt. B-kaupan peruskamaa olen käyttänyt kun liike on kaupunkimatkan varrella.
     
  3. sdfsd

    sdfsd Double Gearhead

    Kumiletku on mulla. Halkeillut pahasti.

    Haen tohon hydrauliikka kaupasta uuden öljyä kestävän letkun.

    Tehostinnestettä olen ajatellut mutta kun tuolla tota vanhaakin öljyä on niin mieluusti pistäisin samaa sinne mitä on ollutkin.
     
  4. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Cadillacin ohjekirjassa ilmaus vaan pyöriä kääntämällä. Ite ilmasin ensin pyörät ylhäällä. Sama pätee oldsiin kun samanlainen systeemi?

    Fomocoissa vaan tais olla ilmaus työlästä.
     

Kerro tästä muillekin!