Oldsmobile Delta 88

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja ++++++, 9.6.2010.



  1. Miulla oli aikoinaan noita 455+aavikkoperä yhdistelmiä useampia ja voin sanoa että jos kaikki kunnossa , kyllä rokkaa!

    Paras ja toimivin meni matka-ajossa 14l satasella ja varttimaili 14,3s ja kolmosta vaihtoi vasta maalin lähettyvillä ,loppunopeus oli jotain 178km tunnissa :rotfl:
     
  2. Stetson

    Stetson 3rd gear

    Terve,

    Meikäläinen ekaa jenkkiä ostamassa ja Delttaa on tullut kateltua mahdollisena kandidaattina ihan käyttöautoksi. Vuosimalli jotain ´78-´79 tienoilla. Mitä kannattaisi pitää mielessä, kun Delttaa on ostamassa? Jotain tyyppivikoja? Olikos näissä jo niitä saatanallisia saastelaitteita?
     
  3. Temutin

    Temutin 1st gear

    Meikäläisestäkin tuli tuossa deltan omistaja juuri... ex-diesel vehje. ha-38on rekkari onko olluna jollain täällä???
     
  4. rane58

    rane58 Double Gearhead

  5. ++++++

    ++++++ 3rd gear

    Just kun omani ostin puhuin yhen tutun kanssa ja hän kertoi että hänellä ollut muutama delta jonkun rekkarinki sanoi jos nyt en aivan väärin muista niin se olisi ollut tuo ha-38 pitää kysäistä ja tarkistaa.

    Kerros laitoksesta lisää!!!
     
  6. THE61OHV

    THE61OHV Gearhead

    Maanantaina minäkin ostin -75 avo Deltan (JLE 1) Vähän tutustumis kokeiluja vielä. Takapuskuria vois tarjota jos jollain olis hyvä.
     
  7. Vilkuna

    Vilkuna Gearhead

    :rotfl: :wc:
     
  8. cam87

    cam87 1st gear

    mulla oli joskus 10vsit delta 88 vm-78 rek .nro nh-748,liekkö enää liikenteessä koko auto
     
  9. tammercity

    tammercity Gearhead

    Haminassa oli 2007 (3000 € pyynnillä) jos kiinnostaa 8)

    [​IMG]
     
  10. Deltapete

    Deltapete 1st gear

    - Kyllähän niitä on hyvin eritasoisia yksilöitä, jo omistajamäärä on sellainen
    asia jolloiin voi painaa jarrua.
    - Samoja paikkoja voi tarkastaa kuin muissakin autoissa: ovien alareunat , koripuslat ym.
    - Ainakin omassa keulaapelti , jos sitä enää pelliksi voi kutsua, on paksua
    Detroitin terästä, siinä ei ole ongelmia :D
     
  11. Temutin

    Temutin 1st gear

    No perkkee.. sama olssihan tuo on :p juuri sain laitoksen liikkeelle kansirempan jälkeen.. mahtavat kyydit antaapi... vähän yoke tiputtaa ja ilmeisesti lukko vetkuttaa käännöksissä, mutta muuten suht siistissä kunnossa oleva vekotin :lol: 3vuodessa on hinta tippunut kivasti ei ollu iha nuin kallis...
     
  12. Deltapete

    Deltapete 1st gear

    Taashan noiden hyväkuntoisten hinta on alkanut nousemaan!
     
  13. Temutin

    Temutin 1st gear

    onkohan suamessa kuinka monta rekisterissä?? ei ainkaan kovin usein tuu vastaa
     
  14. Deltapete

    Deltapete 1st gear

    No, ainakin noita dieseleitä ( oma ) on varmaan enää alle parikymmentä, jos sitäkään.
     
  15. Vilkuna

    Vilkuna Gearhead

    Vuosina 1978-1981 Delta 88:ja tuli maahamme toista tuhatta autoa. Kaikki olivat dieseleitä. 2004 tosta määrästä oli rekkarissa 200, joista vielä 21 dieseliä.
     
  16. Temutin

    Temutin 1st gear

    no ei paljoo oo rekisterissä, tiedä sitten paljon jossain lojuu....
    vähän ot:nä onks porukka joutunu vaihtaa taakse tukivarren puslia? vois se vetkutus tulla meinaan sieltäkin ja ku on painoo kyyis ni kuuluu epämääräsen säännöllisesti vinkasuja ...
     
  17. Deltapete

    Deltapete 1st gear

    - Mitenkä nyt, 2010?
     
  18. PauliP

    PauliP 1st gear

    Ne kun vaihtaa niin muuttuu auto aikalailla ajo-ominaisuuksiltaan parempaan. Hommassa tarvii prässiä ja sopivia putkenpätkiä joista saa välikappaleita että tukivarsi ei painu prässättäessä kasaan. Ja kun asentaa takaisin, pitää muistaa kiristää pultit siten että auton paino on jousilla, eli auto on ajoasennossa. Ettei jää vääntöä pusliin.
     
  19. Temutin

    Temutin 1st gear

    no sen verran katttelin tänään että toisiks taaemmat kori puslatt on aikas finiitto... kori heiluu runkon päällää aikas reippaasti... ja perää nostin ni pyörittelin renkaita ni tunttu takkuavan toi perä aikalailla ei pitäis jarrut hankata vastaan... ja kun peruuttaa ni joku lonkkaa ja tuntuu että panee hanttiin... täytyy ens viikolla ajaa dynolle ja kattoo ettei ne varmasti laahaa.. mut mites tommoseen lukon toiminta?? ajaessa ei ujella eika vihellä... paneeks se hanttii jos on väärät öljyt ni kuinka pahasti...
     
  20. Temutin

    Temutin 1st gear

    ei tullu kokeiltua nuita tukivarren puslia, mutta kiitos paulip selvennyksestä vaikka tuo on aikas pässinlihaa jo ;) amerikan joen tekniikka on vielä hakusessa mutta oppia ikä kaikki kyllä ne jutut tässä rupee avautuu kun itte pääsee tekemään.. :D
     

Kerro tästä muillekin!