Oldsmobile Delta 88

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja ++++++, 9.6.2010.

  1. oldsi88

    oldsi88 1st gear

    Mun vanha oldsi toi viininpunanen :)
     
  2. Iso Allu

    Iso Allu 1st gear

    mulla oli tällainen pari vuotta sitte... hatuttaa vieläkin että möin :cry:
    [​IMG]
     
  3. Temutin

    Temutin 1st gear



    ai tuo ha-38?

    oliks koska/kauan sulla
     
  4. Temutin

    Temutin 1st gear

  5. Temutin

    Temutin 1st gear

    konttorilla käyty tuon koneen vaihdon takia.. ja faktaa tarvis lyödä pöytään... mutta mistä?
     
  6. Temutin

    Temutin 1st gear

    jeps jäi isolohkon laitto nyt sikseen.. :/ mutta letukan pikkulohko hommattu odottelee vaan rahaa ja innostusta... :D
    osmostakin ois keula purettuna...
     
  7. Rocket engineer

    Rocket engineer 1st gear

    Mikäs vika on Oldsin omassa V8:ssa? :odroll:
     
  8. Temutin

    Temutin 1st gear

    eikai niissä mitään vikaa oo 8) letukka on halvempi virittää...
     
  9. Temutin

    Temutin 1st gear

    Mistäs mahtais saada body mount bushing setin?? onko kellään tietoa?
     
  10. Temutin

    Temutin 1st gear

    ei ainakaan us-partsin kautta löytynyt..
     
  11. ++++++

    ++++++ 3rd gear


    Nii Mikä on sun vanha? Toi mun 78vm vai toi uudempi korinen tossa???
     
  12. Multislayer

    Multislayer 3rd gear

    Meikäläisen tallista löytyy kaks delttaa.
    Molemmat 455:sella... 8)
    Toisesta on kuulopuheiden perusteella dynotettu rajummalla nokalla 622hp, tällä hetkellä ei ihan siihen päästä. Toiseen tulossa (isompi) blower ja optimistin arvio hetkellisestä teholukemasta on nelinumeroinen. Hetkellinen siksi että ei ole mitään tietoa kuinka 455:nen tulee ruoskimista kestämään. Tavoitteet ja odotuksetkin on kuitenkin korkealla. :) Molempiin tai ainakin bloweripeliin olis tarkoitus rakentaa ruisku ja ehkä sytkä siinä samassa.
    [​IMG]
    [​IMG]
     
  13. 5.7 olssi

    5.7 olssi 1st gear

    Jotenki tyylikkäitä autoja.Mites saako 80-81vm diisseli farkku olssia katsastettua 455 olssin bensiini koneella.
     
  14. Temutin

    Temutin 1st gear

    Hatun noston paikka... 8)
    tyylikkäitä on molemmat.. .

    eikös olssin farkkua oo tehty ihan 403benstsalla,,, niin eikös pitäis mennä ihan muutoskatastuksella..??
     
  15. mietmi-3

    mietmi-3 Double Gearhead

    Tarkistin tuosta Oldsin historia kirjasta ja sieltä löytyy faktat joiden mukaan -76 Delta 88 optiolistalla on ollut 455 kone -77 ja -78 Delta 88 on saanut 403:lla. -79 enää 89 ja Custom Cruiseria.
    Eli -78 kävisi vertailukohteeksi 403:lla ja siinähän on sama kori kuin -79 mallissa. -80 kori muuttui pikkuisen joten viriili inssi ei tykkää ajatuksesta. Onhan niitä aikoinaan saatu leimaan 455:lla joten vertailu kohdaksi jo leimassa oleva auto niin pitäisi onnistua. Vaasan lääninkonttori eväs multa -80 luvulla 455 koneen :cry: . Onneksi auto on yhä mulla (ex Dieseli ja sitte -69 mallin 350 koneella. Sitten joskus kun se taas liikkuu niin tulee olemaan 307 saastehimmeleillä.
     
  16. Multislayer

    Multislayer 3rd gear

    Mut valitettavasti vaan ainakaan mun kohdalla ei konttorilla riittänyt että vertailukohde on samaa sukupolvea. Pitää olla presiis sama vuosimalli. Ehkä jollain toisella konttorilla käytetään enemmän maalaisjärkeä.

    Tuo mun sininenhän on -80 ja alunperin 350d.
     
  17. Temutin

    Temutin 1st gear

    nonnii laitetaas tännekkin vähän... oldsi rojekti paisui vähän koneen vaihdon yhteydessä :D...

    http://kuvablogi.com/blog/30388/
    tuolta muutama projekti kuvA..
     
  18. rane58

    rane58 Double Gearhead

    Hyvää kun yrittää tehdä, niin priimaa pukkaa tulemaan! :rotfl:
    Ei muutako, kevääksi kasaan ja kruisaileee... 8)
     
  19. Holley

    Holley Gearhead

    EIHÄN TUO NYT OLE LAILLISTAKAAN, :mad: Vaihda hitto konttoria ja voi piru kun ei tuohon kai voi saada mitään oikeustoimiakaan. Ei kaikkee tartte ihmisen hyväksyä. Totta helkkarissa noi kaikki '78-'85:t (tavallaan tietty '90 asti koska stw:t on nekin samoja) Oldsit on samaa sarjaa ja tarkemmin alustan suhteen pitäis käydä muutkin B-bodyt ihan ilman muuta verrokiksi!! Tulkintaa on sitten, voiko '91-'96 malleja hyväksyä, onhan niissä sama runko. Tällöin saisi SS Impalan 260 nettoheppaa verrokiksi. Olen kysellyt SHAL:n perään useammankin kerran täällä OD:llä ja tällaisia simputuksia varten se pitäis olla!
    Oma suosikkini noista on tietty '78-'79 keulan ja perän muotoilun takia. Eräänlainen haaveauto. Jos jollain on täysin virheetön (alle 150tkm oikeita kilsoja), niin voi tarjota vaihdossa vaikkapa foximustangiini...
     
  20. Cadillac390Man

    Cadillac390Man Gearhead

    Onkos kellään tietoa, paljonko tossa '78 403 koneessa on tehoa?
     

Kerro tästä muillekin!