Oldsmobile worship thread

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Mobilismi', aloittaja kaarne, 31.5.2017.

  1. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Onko teiän cutlasseissa lippurivi radion tienoolla keskikonsolissa?
     
  2. Jussi289

    Jussi289 Double Gearhead

    Vieläköhän toi pitäs muistaa? Vaikka mieli on välillä tehny, niin silti viimenen muistikuva omasta Cutlassista alkaa oleen 31 vuotias... Sisältä se oli punanen ja pehmee.
     
  3. DX

    DX Double Gearhead

    mikä keksikonsoli, mullo soffa ja trattikarahvi

    ei mun miälestä oo, jotain jalomuovipaneelia o ilman sen kummempia rumeluureja ja muuten tasasenpunasta vinyyliä
     
  4. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Itelläki vähän pätkii mutta oisko kalja....


    Alkup radion yläpuolella tai alapuolella. Suomen lippukin siinä on ja muita euroopan maita ym. On koko 1din mittanen pötkylä... Mulla kahessa oli.
     
  5. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    [​IMG] näköjään kyljessäkin vai onko lie siitä laitettu sisälle.
     
  6. Jussi289

    Jussi289 Double Gearhead

    Hitto, mähän en edes muista, oliks mulla rattikarahka ja sohva. Vai jotain muuta. Penkit oli kangasverhoilulla ja oikeen mukavat. Pikkumittareita oli kaikkeen taulussa.
     
  7. NonSenCe

    NonSenCe Gearhead

    jaa tommosessa etuveto cutlassissa.. ei onneks oo tota mallia mun auto.. minusta kaverin autossa ei tollasta lippumerta ollu missään.
     
  8. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Siis toi oli esimerkki. Samalainen lippumeri oli mulla 81 ja 79 g body cutlassissa...
     
  9. Powerstroke

    Powerstroke Double Gearhead

    Oho ja wtf!? Suomi jo/vasta neljännellä sijalla? What gives? Miten siinä edes on suomi? Oliko kaikissa autoissa sama merkki? Tuskin? Suomen/euroopan vientimalli! Ja onks toi 3. sija saksa? Miksi? Ja ruotsi kaikenlaisten ambomaiden jälkeen? Hieno merkki! Kumminkin.
    Romislistalle laitan.
    Cieralla on kulttistatus jos on nähnyt "Fargo" elokuvan. Muuten aika läjä, tuota merkkiä tietysti lukuunottamatta.
     
    Muokattu: 2.6.2017
  10. kaarne

    kaarne Gearhead

    Mahtoi konservatiivisia Oldsmobile asiakkaita harmittaa kun näkivät millaiseksi oli muuttunut mallivuonna 1985 Oldsin lippulaiva.


    [​IMG]

    (Oldsmobile 98 vm. 1985)

    [​IMG]

    (Oldsmobile 98 vm. 1984)
     
  11. grantorino

    grantorino Gearhead

     
  12. kaarne

    kaarne Gearhead

    Vuonna 1970 allekirjoittaneella oli muutama vaatimaton harrasteauto ja käyttöauto (Datsun) joka myöhemmin muuttui harrasteautoksi.
     
  13. grantorino

    grantorino Gearhead

    Millaisia harrasteautoja oli vuonna 1970 ?
     
  14. kaarne

    kaarne Gearhead


    Vanha kuorma-auto ja henkilöauto.
     
  15. Marklin

    Marklin Double Gearhead

    Ja kun huoltotiimi on saanut hommansa hoidettua, niin sitten pestään vehkeet puhtaiksi ...
    [​IMG]
     
    Muokattu: 23.8.2017
    rane58 ja Karpov tykkäävät tästä.
  16. Marklin

    Marklin Double Gearhead

    Pesun jälkeen vielä pepulla kiillotetaan ...
    [​IMG]
     
    Muokattu: 23.8.2017
    rane58 ja Karpov tykkäävät tästä.
  17. Marklin

    Marklin Double Gearhead

    ... ja tähän väliin hiukan musiikkia ...
     
    rane58 tykkää tästä.
  18. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    [​IMG]
    Tossa kuva g-bodysta lippujen kanssa että loppuu se ciera höpinä :poff:

    Oliko mulla siis vaan siirretty liput lokarista sisälle muuten vaan, vai oliko ne alunperin sisällä?
     
  19. Marklin

    Marklin Double Gearhead

    Eikös toi kolmonen ole Belgia ja Saksa on siellä viimeisenä ?
    Ebayssa näkyy olevan tarjolla, jos into iski:
    http://www.ebay.com/itm/2-Pcs-Fende...gs-80-039-s-Olds-Cutlass-Cierra-/351663844383
    CAN BE USED ON ANY CAR; ON THE FENDERS, HOOD, TRUNK, ETC.
     
  20. kaarne

    kaarne Gearhead

    Tälläinen auto on tarjolla Nettiautossa ehkä hieman ylihintaan.


    [​IMG]

    (Oldsmobile Cutlass Supreme vm. 1981)
     

Kerro tästä muillekin!