Oldsmobile worship thread

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Mobilismi', aloittaja kaarne, 31.5.2017.

  1. kaarne

    kaarne Gearhead

  2. grantorino

    grantorino Gearhead

    Hyvä valinta.
    Aiotko ostaa pois?
     
  3. kaarne

    kaarne Gearhead

    Kumpaa autoa tarkoitat?
     
  4. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    No daa. Sitä kaks ovista?
     
  5. grantorino

    grantorino Gearhead

    Punaista.
    Eikös se ole myytävänä.
     
  6. kaarne

    kaarne Gearhead

    Onhan se hienoa auto mutta jo vanteista näkee että se ei ole alkuperäinen.
     
  7. grantorino

    grantorino Gearhead

    Se on pieni ongelma, vanteita saa aina hankittua.
    Tiedä, vaikka myyjällä olisi alkuperäispyörätkin tallessa.
     
  8. kaarne

    kaarne Gearhead


    Saattaa hyvin olla että ne ovat tallella tai sitten ei.

    Myytävässä mobiilissa täytyy ehdottomasti olla tehdasasennetut vanteet mukana.
     
  9. mietmi-3

    mietmi-3 Double Gearhead

    Myytävässä autossa on hyvä olla vanteet renkaita varten. Mitäs jos joku on joskus myynyt alkuperäiset tehdasasennetut vanteet pois? Ostanut tilalle samanlaiset niin voi voi autohan on sitten pilalla.
    Toi tiukka pilkun n¤#"#n on vain noita ittensä ylistäjä mobilisteja varten että saavat päteä olevansa muitten yläpuolella. En minäkään piittaa noista +20" vanteista (no joo kuorkit ja maasturit joo) muttei mun tartte itkeä muiden auton laitosta ja esittää viisasta. Sori avautuminen :oops: tätähän kaarne odotti :D .
     
  10. grantorino

    grantorino Gearhead


    Alkuperäisvanteiden puuttuminen on kyllä kaikista pienin ongelma tässä autokaupassa.

    Tällä Oldsmobiillä kaarnen kelpaisi karauttaa kultaisen iän kerhoon niin kyllä siellä mummotkin villiintyisivät.
     
    chevytb02 ja Marklin tykkäävät tästä.
  11. -JJH-

    -JJH- Gearhead

    Kaarnen mielestä mummot pysyy kuivina, kun Oldsissa ei oo orggis-öljyt koneessa ja tehdasasenteiset bensat tankissa...:D

    -JJ-
     
    chevytb02 tykkää tästä.
  12. kaarne

    kaarne Gearhead

    Autossa tällä hetkellä olevat vanteet ovat varmasti olleet kalliit ja ne ovat näyttävät mutta kun joku harrastaa alkuperäisenä säilyneitä autoja niin silloin autossa pitää olla alkuperäiset vanteet.

    Joku toinen voi olla innoissaan kun saa erikoisvanteet autokaupan yhteydessä joten tämä on mielipidekysymys.
     
  13. kaarne

    kaarne Gearhead

    Auton on kieltämättä tyylikäs ja hyväkuntoisen oloinen mutta se on maalattu uudelleen ja varmasti muutakin remonttia on tehty joten sitä ei voi pitää alkuperäisenä.
     
  14. kaarne

    kaarne Gearhead


    Öljyt ja bensat ovat kulutustavaraa tai oikeastaan nestettä.
     
  15. mietmi-3

    mietmi-3 Double Gearhead

    Tuskimpa XXXX:kään on enää alkuperäinen.
     
  16. golden rocket

    golden rocket Gearhead

    eikös auto ole aihio tehtaalta lähtiessään ja jokainen joka näitten kanssa painii niin lupaa keltään kysymättä tehköön autostaan semmosen kun haluaa
     
  17. mietmi-3

    mietmi-3 Double Gearhead

    JUST NÄIN :):cool:
     
  18. kaarne

    kaarne Gearhead

    Aivan, jokainen tehkööt autonsa itsensä näköiseksi ja allekirjoittaneen tapauksessa niiden pitää olla alkuperäiskunnossa.
     
    DX tykkää tästä.
  19. mietmi-3

    mietmi-3 Double Gearhead

    Miksi sitten herra kaarne puuttuu muiden tekemisiin? Annetaan muiden tehdä mitä me haluamme tehdä eikä väännetä nekatiivisia ajatuksia meidän muiden tekemisistä! Ootko kaarne käynyt mun kotisivuilla kattomas kuinka minä olen "tuhonnut" Suomen autohistoriaa? Autot ovat pelastuneet paalaukselta vaikka eivät ole museoreksiterissä "alkuperäisillä" varaosilla ai niin eihän alkuperäisiä varaosia saa sun mielestä käyttää vaan auton pitää olla tehtaan kuosissa.
    Sori tää oli Oldsmobile topiikki ja pysykööt sellaisena! Kaarne voi lähettää YV jos haluaa jatkaa tätä trollausta. Voidaan jatkaa henkilökohtaisesti keskustelua ja jättää tämä topiikki siksi mikä sen kuuluukin olla.
     
  20. kaarne

    kaarne Gearhead


    En minä ole sanonut mitä jonkun pitää tai ei pidä tehdä.

    Olen kertonut miten itse olen toiminut tämän harrasteen parissa.

    Mikä on kotisivusi osoite?
     

Kerro tästä muillekin!