Olipa kerran.... johtokunta

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Drag Racing', aloittaja DS 325, 21.5.2011.

  1. C-barge

    C-barge Gearhead

    Noisthan on ollut juttua henkilösuhteista sun muista, ja suunta olis saattanut olla toinen mikäli ei sitten johtokunta olis pyörtänyt päätöksiään. Varmaan sieltä löytyy taustalta asioita jotka voisivat tehtyä ratkaisua valaista, mut mitäpä noista. Nyt sinne kuitenkin on sitten myyntijohtajaksi tulossa toinen yrittäjä toimitusjohtajan lisäksi, kaipa tämäkin pyörittää omaa firmaansa siinä ohessa? Kaupparekisteriurkkijat varmaan löytää et miten tuo firma on suoriutunut ja mitkä on sen luottoluokitukset jne... En kyllä tiedä mikä on Lupen oma tahtotila ollut noissa kuviossa, mut mielestäni on aika kohtuutonta irtisanoa elämäntyönsä FHRA:ssa tehnyt henkilö eläkeiän kynnyksellä.
    Mut toisaalta, sitä tikulla silmään joka vanhoja muistelee; näil kai mennään ja ehkä on aihetta antaa uuden/nykyisen/entisen henkilöstön näyttää kyntensä.
     
  2. BBC

    BBC Guest

    FHRA

    Tulos tai ulos eikä mitään säälipisteitä jos on luuhannu samassa paikassa koko elämänsä. Näin se menee oikeassakin elämässäkin jos ei satu olemaan suojatyöpaikassa tai suojatyökeskuksessa.

    aulis
     
  3. DS 325

    DS 325 Double Gearhead

    Niin minäkin. Olin valmis menemään toivomisen sijaan jopa vähän pidemmällekin. Seurauksia voitte lukea tässä ketjussa :-?
     
  4. DS 325

    DS 325 Double Gearhead

    Luppe itse olisi halunnut jatkaa.
     
  5. DS 325

    DS 325 Double Gearhead

    Ei ihan koko johtokunta :soosoo:

    Tosiasiassa äänestys meni 5-4 Raiskin eduksi :-?
     
  6. MGB GT V8

    MGB GT V8 1st gear

    Seurannu keskustelua enkä ole jäsen (vaikka vähäsen ehkä vaikuttanut),
    nyt vasta puhun kun sydän sanoo!
    (Luppekaan ei voi edes arvata kuka olen, koska en ole sen "kaveri".)

    - Luppe on 22v kokemukseni perusteella rehellinen ja jeppe jonka kanssa lähtisin Lappiin reissuun!
    - Koskaan Luppe ei ole ajanut omaa etuaan (mun tieten) ja hoitannu hommansa äärimmäisen vaikeissakin ahdistavissa tilanteissa "nostan hattua".
    - Tuulet on käynny ja Luppe on "aina hoitannu perushommat".
    => Pitkään saa tien reunaa talssia ennen kuin Lupen tasoa löytyy.
     
  7. nippelit.fi

    nippelit.fi 1st gear

    Toivottavasti johdosta löytyy jatkossakin mies joka jaksaa ja viitsii järjestellä FHRA.n Swappeja.
     
  8. C-barge

    C-barge Gearhead

    Re: FHRA

    No näinhän se menikin, et siinä mielessä voi tolla ajattelumaailmalla vissiin tuntea tyytyväisyyttä. Se et miten tälläkertaa erityisen hyvätasoisen american car shown laskenut yleisömäärä on nimenomaan Lupesta kiinni ei kyl mulle aukee. Mun mielestä ratkaisu oli kohtuuton.

    Mut kenens pitäis sun mielestä kantaa vastuu ja millälailla tosta EM-skaban sunnnuntaista? Vai onks se vaan inhimillistä, ettei oo varauduttu noinkin vaativaan asiaan kun et EM kisassa olis ajanoton toimivuus varmistettu ja varauduttu jopa sen tuplaamiseen? Vai oisko siinä kenties palkankorotuksen paikka toimitus/toiminnanjohtajalle?
     
  9. kapav

    kapav 3rd gear

    Re: FHRA


    Kyllä vastuu kuuluu kilpailun johtajalle. Aivan käsittämätöntä mokailua. Mutta vastuun otto taitaa jäädä poliittisen vastuun ottamisen tasolle.
     
  10. nysse1

    nysse1 1st gear

    C:n kanssa täysin samaa mieltä lupen tilanteesta.Aulikselta kans huono kommentti,ei fyyralle elämäntyönsä niin hyvinä kuin huonoina aikoina antanutta voi verrata johonki nokiaan/soneraan tai muuten tulosvastuuta kantaviin isoihin puljuihin.Luuletko että on saanu hyvin menneistä näyttelyistä suuria kiitoksia tai boonuksia? Kyllä ilman luppea olis ollu kivinen tie niin harrastajilla,kilpailijoilla kun koko fyyralla ilman ko henkilön panosta.Ja lisää liksaahan pitää heti tarjota johtoportaaseen,eihän se nyt niitten vika oo :rotfl:
     
  11. C-barge

    C-barge Gearhead

    Se vaan on tossa kilpailunjohtajan pallilla sellanen juttu, et taitaa olla ihan vapaaehtoistyöntekijä. Voi kai sillekin "potkut" antaa, mut joku palkollinenhan noi asiat valmistelee ja henkilöt tehtäviin valitsee sekä niille valineistön hankkii.
     
  12. 440

    440 Gearhead

    8) Ja joutuu vielä ensitöikseen aamuisin laittaa "pomoille" vessapaperitkin että velliper...t saa pyyhkiä hanurinsa :soosoo: :poff: Siis oli Lupen aamutoimenkuva potkut saaneena,olis ollu varmasti jotain tähdellisempääkin tekemistä :mad:
     
  13. studio57

    studio57 Gearhead

    erikoista hommaa... .. pyyhkikö myös kuninkaallisten pyllyt? :oops:
     
  14. 5.7 olssi

    5.7 olssi 1st gear

    jollei mitään tee ei mitään voi sattuakkaan.Positiivisena asiana vois ajetalla,jotta tuli lunta tupaan,josta voipi jatkossa ottaa opiksi.

    Siinä mielessä olen samoilla linjoilla,ettei näin isoissa tapahtumissa saisi sattua mitään laitteista johtuvaa häiriötä.

    Junnu toiminta on todella tärkeää kaikissa lajeissa lajin jatkuvuutta ajatellen ,mutta voisiko jatkossa jättää EM kisoista kyseisen sarjan pois.



    Tässä vain yhden rivijäsenen ajatuksia.
     
  15. MR 340

    MR 340 1st gear

    Paljonko junnut veivät aikaa isoiltapojilta? Torstain jälkeen ajettiin 4 rundia ilman rasvausta tai muuta härdelliä ja kierros kestää noin 10 min.!!!!!!
     
  16. furious

    furious 1st gear

    Luppe on ikoni

    => Pitkään saa tien reunaa talssia ennen kuin Lupen tasoa löytyy.


    Luppe on ollut monelle harrastajalle se, jonka puoleen on käännytty kysymyksin ja murhein. Ja aina on vastauksen ja neuvon saanut sitä kysyttäessä. Luppe on myös henkilö joka tunnetaan lajin ja harrastuksen ulkopuolella :D
    Olisin toki suonut, että mittavalle uralle olisi suotu toisenlainen päätös kuin mihin nyt on FHRA:n taholta päädytty.
    "Luppe-setä on tää laji", sanoi eräs junnukuski 8)
     
  17. 5.7 olssi

    5.7 olssi 1st gear

    Sen verta ottaisin kantaa asiasta mitään tietämäti,jos jokin kaveri on saanut potkut huonosti menneen Amerikan sohwn takia ,niin kyllä on väärä mies erotettu,jos vastuuta perätään.

    Näyttely oli todella onnistunut mitä aikasemmin joskus käynyt,niin todella hyvin järjestetty ja erittäin monipuolinen ja laadukas kalusto oli tällä erää näytillä.

    Ei kyllä sen takia ketään voida erottaa,sillä tuskin parempaakaan kukaan pystyy ja huonompaa suuntaa enää kannata lähteä kokeilemaan,jos todella tämän näyttelyn takia joku erotettu ,niin eipä tuu muuta mieleen ,jotta jostain oli tekosyy erottamiselle kaivettava.

    Tällä kertaa on kyllä ollut huonoimpia tekosyitä mitä keksitty,jos näin käynyt ja todellakin ,jos ainut syy erottamiselle huono näyttely menestys niin ottakaa ihmeessä kaveri takaisin ,sillä näyttely oli todella hyvä ja laadukas eikä anna oikeutta kenellekkään sen takia ketään erottamaan.
     
  18. FuryIII '71

    FuryIII '71 Double Gearhead

    Niin, näyttely oli todellakin hyvä ja kalustoa riittävästi ja monipuolisesti. Ilmeisesti Lupen olisi pitänyt olla käännyttämässä esim. mökille meneviä jossain motarilla, ja käskeä menemään ACS:n välittömästi, että kävijöitä olisi saatu tarpeeksi? Koska eihän kenelläkään voi olla kauniina kesäpäivänä/viikonloppuna parempaakaan tekemistä, kuin tulla messukeskukseen kattomaan vanhoja ämöriikkalaisia autoja?

    Mielestäni myöskään tapahtuman mainostamisesta(kaan) ei voi syyttää huonoa kävijämäärää, koska mun havaintojeni mukaan tapahtumaa kyllä mainostettiin riittävästi etukäteen.
     
  19. C-barge

    C-barge Gearhead

    Lupessa henkilöityy inhimillinen FHRA, ainoo noista känkkäränköistä jolle koska vaan uskaltaa mennä puhumaan ja kysymään rivijäsen ja tutnematonkin jos siltä tuntuu, ja näkee osallistumassa ja jeesaamassa järjestäjiä myös muissa kun FHRA:n tapahtumissa. Hyvin menee lafkalla kun on varaa luopua tosta kokemuksesta ja suhdeverkosta.

    Vaikee sinänsä sanoa et mikä on kenenkäkin "syytä", aiempien vuosien kokemukset varmaan vaikuttaa tuleviin enemmän kuin mainostus ja ehkä kelitkin. Mut olen kuullut jo pitkään, vuosia, et "joillakin" on "tarve" päästä Lupesta toimistolla eroon. Eli kenties toi tekosyy joka mahdollistaa tavoitteen toteutumisen ei oo niin kaukaa haetttua. Toimiston hyvät henkilöstösuhteethan ovat olleet jo täälläkin esillä. Hämmästeltäväks sitte jää vielä et kuka kantaa vastaavan vastuun EM-kisojen osalta. Toivottavsti tehty ratkaisu sitten jatkossa auttaa muutakin kun joidenkin egon suoriutumista. Toistaseks siitä ei kyllä ole ollut mitään viitteitä.
     
  20. patukaplas

    patukaplas 1st gear

    Lupen Motoparkin alusta tunteneena olen ihmeissäni mitä siellä tornissa tapahtuu mutta jos erottamiseen on päteväkin syy niin olisi kiva kuulla sekin, eikä vaan spekulaatioita.

    Syy miksi lainasin tekstin on edelleen EM-kisat tänävuonna. Saattaa kuulostaa räksyttämiseltä mutta en ole kuulut vielä virallista selitystä sunnuntai-aamun pitkittyneeseen aloitukseen ?
    Tuolla keskusteluissa velloo hyvinkin erilaisia käsityksiä mistä kaikki johtui joten olisi aiheellista katkaista siivet huhuilta ja tehdä tilannekartoitus .
    Toiseksi jos tämä vuosi pudottaa Suomen EM-kisat ulkomaille, millainen taloudelllinen kolahdus se on FHRA:lle ?

    Jari Kaplas
     

Kerro tästä muillekin!