Olisko 62 valianttia??, EI TARVETTA

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Finnish Dart & Valiant Association ry', aloittaja kinde, 13.11.2009.

  1. kinde

    kinde Gearhead

    . Ei tarvetta, suunnitelmiin tuli eri taholta muutos.
     
  2. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    No mutta Kinde. Juuri siivosit A-kehot pois pihastasi, ja jo nyt tuli niitä ikävä???
     
  3. kinde

    kinde Gearhead

    Tarkka huomio.

    Minusta -62 Valiantti on kumminkin ihan eri maata kuin -66 valiantti. :)

    Enkä kuitenkaan usko , että näitä tullaan jonossa tuomaan portista pihalle.
    Saa toki tuodakin.
     
  4. Mikkis

    Mikkis Double Gearhead

    rauhoittuisit nyt pikkasen :poff:

    mitenkäs nuo veljekset muuten tallissa pärjäävät?
    ovatko kiltisti olleet?
     
  5. kinde

    kinde Gearhead

    Pistin vanhemman pihalle kun alkoi isottelemaan pienemmälle. :rotfl:

    Täytyy muutama juttu tehdä tallin sisällä, niin laitoin ohiajavien mielenkiinnon lisäämiseksi etupihalle.

    -62 tai vanhempaa Urheata(valiant) projektia saa tarjota ja saa olla ovia vähemmänkin . En ole niin tarkka kumminkaan.

    Tarkoitus on , että kaikki autot on minua vanhempia. :eek: :lol:
     
  6. maxvo2

    maxvo2 Double Gearhead

    No kun saat sen A-kopan niin sitten on PAKKO hankkia myös se C-koppa!
    Eli kerää koko sarja... :rotfl:
     
  7. kinde

    kinde Gearhead

    :eek:

    Njaa.

    Ni onhan niitä D,E, F,M,J,K..........


    Ei helvetti, jääköön muille.................................
     
  8. vernando de hoto

    vernando de hoto Gearhead

  9. kinde

    kinde Gearhead

    JA Ö, romutukseen. :rotfl:
     
  10. Lerssinen

    Lerssinen Double Gearhead

    Olis muttei se rojekti ole, eikä myynnissä :rotfl:
    [​IMG]

    Olen ite pitkään kärkkynyt Suomessa (tiedän kyllä missä) olevaa -62 2D ht:tä mutta kun ei ole vielä ainakaan raaskitty myyä, kuvia olen nähny ja samontein oli herkut housusa :eek:

    Ettei ihan offtopikkiin mene niin osia on jottain, oveja konepeltiä akselia ym sälää :eek:

    Huhuja:
    Kajaanissa yksi -62 projektiasteella (kyseli multa acs:ssä joku vuosi sitten takavalon kehyksiä, mulla oli ja aiko soitella muttei oo kuulunu).

    Oulussa kuulemma yksi tällainen?

    Lapissa joku kertoo nähneensä tällaisen jossain :rotfl: No, todenperäisyyteen uskon eli kaveri näki eräässä jo edesmenneen herrasmiehen tallissa tällaisen, ei vielä myyty muualle..
     
  11. kinde

    kinde Gearhead

    Lähähhähähähähhhäääääääää.

    Odotellaan, kyllä se löytyy kunhan aika on oikea.

    Hieno peli. :D , sulla, eikös tuo saa Nissaneista näppylöitä. :lol:
     
  12. Lerssinen

    Lerssinen Double Gearhead

    Kaikki muut saa siitä näppylöitä että on nissania ja amerikkaa vierekkäin, minä en.. Eikä mun autot 8)
     
  13. wolfman

    wolfman Gearhead

    Tiedän yhden vaan ei taida olla myynnissä..olis vielä dieselkoneella. :rotfl:
     
  14. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    Onko musta valkoisella katolla? OOn faijan vanhaa aikoinaan meetsinyt, vaan en löytänyt. Kautan saada kuvia siitä tänne joskus kun se on 60 Soton vieressä meidän parkkiksella 60 luvulla.

    Lerssinen onks to HT valkoinen? Sellainen pyöri 60-70 luvulla itä-hesassa. Peltonen Peltomäki tai joku vastaava oli herran nimi. Sillä oli kuljetusliike ja jokunen kuorkki ajossa. Monesti puhuin hänen kanssaan. Sain kerran veivata ikkunat aukikin ja ihailla Hooteeta.
    Ei ollut myynnissä. Lupasi ottaa yht jos tulee. Herra oli jo vanha silloin ja käsittääkseni HT jäi sen pojalle, mutta kuitenkin myi sen??
    Siistissä kunnossa oli aina ja herra ajoi sillä niin kuin sillä kuuluikin. Oih, se oli hieno.
    Muistelee 58
     
  15. Lerssinen

    Lerssinen Double Gearhead

    Itseasiassa kyllä, se on valkea ja punaisella sisustalla :eek: Naisella tällä hetkellä :p
     
  16. kinde

    kinde Gearhead

    Repeli ei sitten etuile........ :soosoo: :argue:


    Kiinnostaa ja ainahan voit kysellä. :p
     
  17. wolfman

    wolfman Gearhead

    Tuo on sininen auto. Historia ei ole mulle ainakaan tiedossa. Koitan kysyä onko myyntiaikeita.
     
  18. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    Rupee jutut levii eri topihin onko V 200 vai vai Valiant?
    Hävetkää shame on you bitches. Ei koske sua Kinde. Miks ette voi kir5joittaa samaan juuttuun? Onks 200 ylijumala ja 100 , äh syökää kanaa.
    Mutsin kanssa puhuin tästä 62 eikä mistään vitun 200 jutusta. Mutsi ei muista mikä mallisarja Valiant oli. Sen ja minäkin muistin että se oli musta valkoisella katolla. Jälkeen maaluttu täällä ku two-tone oli kova sana 60 luvulla. Mä muistan, vaikka olin pikku nasse silloin. Mutsi kaivaa just nyt kuvia. Niitä on paljon.
    Mun poika on nyt 6v ja se diggaa Hemejä ja Siipiautoja. Niin minäkin. Varhaisimmat omat muistot mitä mulla on niin ne on early 60. Miksi mä en muista niistä muuta kun meidän autot?
    Mutsi kertoi juuri kuvia etsieessään että hän muistaa sen "perkeleen perssinin"! Tekniikasta äitini ei tiedä mitään. Mutta kun Lauttakylään tai sinnepäin lähettiin sukuloimaan otettin DeSoto alle. V8 puhui vän eri malliin kuin perkeleen perkkins jos jostain piti päästä ohi. Silloin oli muuteen vapaat nopeudet. Ei niillä teillä silloin 200+ ajettu, paitsi se mistä olen maininnut kun faija veti Soto täyunnä kyläisisä Lauttakylässä Suomen ekaan tutkaan. Tästä ollu juttuu ennenkin, ja tulee lisää ku joku tulee skannaa nää mun kuvat tänne?
     
  19. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    Haloo pahvit! Kuvia löytyi, mutta kaka ne laittaa tänne?
    Mutsi elää vielä ja se muistaa kun faija kirosi perkeleen perskinni kun ei sillä päässyt esim reasta ohi. Se ili taitolaji. Se siitä ja niistä tilanteista, mutta 60 Sotolla niitä ei ollut. 318 ryppylohko puhuii ja ohitukset kakkupala matkalla Lauttakylään.
    En juuri muista, mutta äitini muistaa vielä.
     
  20. ValluRaivo

    ValluRaivo Gearhead

    Motormetropolen Luleå 3100 skr( paperit on), aikoivat tyhjentää pihan -> paalata. Useampi auto paalattu tahdilla n. 1 per kk?. Elokuussa hävis 8 autoa.
     

Kerro tästä muillekin!