Olisko 62 valianttia??, EI TARVETTA

Ketju osiossa 'Finnish Dart & Valiant Association ry', aloittaja kinde, 13.11.2009.

1. cuda69

cuda69 Gearhead

minä tiedän yhen vissiin 62-63 valtterin,joka ollu uudesta samalla omistajalla,mutten tiedä oisko myynnissä.Perikunta omistaa sen nykyään.Vois sitä yrittää selvittää.

2. kinde

kinde Gearhead

3. kinde

kinde Gearhead

Jos vain viitsisit....... :)

4. maxvo2

maxvo2 Gearhead

Joo ja jos oikein tuonne tervakaupungin liepeille innostut reisaamaan auton hakuun niin kyllähän me dart - 66 kanssa lähdemme sinnekin. Korvaa sen paljon puhutun Ruotsin reisun. "Fiksua ja asiantuntevaa" matkaseuraa pikku pöhnässä... :rotfl: :rotfl:

5. dart -66

dart -66 Gearhead

Juu, joko mennään? 8)

6. rebel58

rebel58 Gearhead

Hieno! Paitti etupenkit takaa.

Joku on rapsinu mun Jaggesta V12 lätkät poikkee. HuHuu KÄKÖ! Saanko laittaa DOUPLE SLANT tekstit mun lokkareihin?? :oops:

7. Käkö

Käkö Gearhead

Juu, laita ihimeessä :D

8. rebel58

rebel58 Gearhead

Käkö se oli joke! Mä oisin soitta teille mutta numerot hukassa ku luuriy oli huollos ja muistit nolattii. Niiku mulla.
    Se ei ole enääV12 ja siks siinä ei ole logoja. Siinä on letukan akkalohko. Pthyi!
    Mutta DOUPLE SLANT ois musta siisti. Pervoa? Te ymmärrätte huumorini(?) mutta concous eleganse entusiastit ei. Siis tämä tekele tulee aiheuttamaan pahennusta niiden tiukkapipojen tapahtumissa.
    Viime keväänä etsin viimeistä autoa itselleni. Se piti olla 65 A body millä aloitin harrastuksen ja lopetan sen. Ei ollut. 65 Vallu oli koeajossa ja lopulta päädyin tähän vaihtoehtoon missä tehoa ja kaikki mukavuudet.
    Vanha ei enää jaksa. Tää on väärä topic avautumiseen, mutta avaudun kumminkin. Elämä oli katkolla, mutta se jatkuu. Elämän tehtäväni on ei minä itse itse vaan jatkuvuus. Sihen kuuulu perhe ja tstävät. Teistä kavereista puhumattakaan. No joo joo.. ..mutta toi DOUPLE SLANT on musta niin pervou että saatan logot tehdä Jaggeeni muille tiukka pipoisille doulple six jageille ja daimlereille.

Käkä! Tämä ei ole 4d. Jos kauniisti pyydän ja tulen selvänä mukaan neppailuskaboihin ja nyt on kunto se että pystyn tulla mekaanikoksi. Tietty sillä ruokapalkalla enkä ota! Nii otatko pitkät tyypit ja kirjaitatko odelle koeajosta raportin? Entinen omistaja jätti cd kiekon inöön ja kun sain koodit purettua ja paskan soimaan niin sieltä tuli täysii jtn humpbbaatuubaa.. Tämän soitin heti kännyllä DS325 Luigille kanarialle. Kerroin tilanteen ja se onnitelli Autosta ja arvasi kysymykseeni vastastauksen heti. Kyllä. Se oli Nylon Beat! Luigi sanoi että en olisi muuten soittanut. Olisin koska IFK voitti.
    Käkö! Mitä olisin tehnyt kun sain uudesta autostani soittimen soimaan ja meni aikaa ennen kuin sain volyymit hiljaiselle. Kalle Kool sanoi etä se oli sen vaimon levy ja asetukset volyymit täysiii. Tule K K ulos kaapista. On täällä muitakin ketkä fanittaa naikkareita. Mutta Käkö! Mitä jos kun mä ajoin kehä kolmosta varpaat jäässsä (pitkä juttu, kerron jossain muualla ellette halua avautumistani tänne?) kun sain laitteet soimaan niin sieltä oli tullut mAMBAA?
    Ranteet auki?
    Käkö! Voit ajaa tyypit eikä ole pelkoa että ex repeli olisi tehny käytännönyllärin sulle saadessasi auton vauhtiin niin soittimesta olis tullut mAMPAA täysillä?

Ex repel, mutta vielä on kesää jäljellä..

9. kinde

kinde Gearhead

Jossain ylempänä tuuuuuleeeee.

Eikös Repelillä tule selkä kipeeksi kun pitää kyykkiä jaggen konehuoneessa??? Valdon konepeltiä ei juuri tarvii availla kun ei siellä juur mtn olekaan. :rotfl:

Projektit / Raadot otetaan vastaan tai haetaan kohtuu matkan päästä. :poff:

10. Dahlton

Dahlton 3rd gear

11. maxvo2

maxvo2 Gearhead

12. dart -66

dart -66 Gearhead

Jokos kinde hommasit laivaliput? :D

13. rebel58

rebel58 Gearhead

^^Hieno eikä ole kallis. Kävisi 2 door o-n-l-y Kindelle.
    Lisäpisteet vanteista ja ketunhännästä.

14. kinde

kinde Gearhead

No niin. Just joo.

Hieno peli muutamilla miinuksilla mitkä kyllä on korjattavissa minun suunnitelmiin.

Harmi. Just nyt ei pysty. -60 2D Savoy myymättä ja talvireissu Ruotsin toiselle puolelle ei juuri houkuttele. Tytär ja Vaimo ihmetteli juuri tuossa yksi päivä, että miksi tuo siipiveikko pitää myydä? No selitä siinä sitten, et ku mä tota haluun tollasen valiantin. No -60 Savoy taitaa jäädä tontille ja pitää hommata -62 Valdo sillee "salaa" heti kun on sopivasti potentiaalia. Viimeinen EREHDYS edellisen käyttöauton suhteen kulutti varannot lähes nolliin ja niitä on aikaa kerätä kesään ja sitten vaikka...... no niin tällaista selittelyä.

Sopiva tekniikka odottelee.....225, aut, levyt, tehostimet, 8 1/4, 15 peltivanteet ja erillisjakkarat...........

:mad: Värikin olis ollu just passeli.............. , Nelivaihteisen vois vaikka tunkee tohon 62seen kun ei sitä oikeaa 3-vaihteista tunnu vastaan tulevan.

Mistäköhän..............????????
    Oliskohan......??????

:eek: :eek:

15. maxvo2

maxvo2 Gearhead

Pankista... ja salaa hallitukselta valdo pihaan :wink:

Mä meen maaliskuun lopulla työreisulle Tanskaan ja tulen gööteporgin kautta himaan. Kais se samalla tulisi ajetuksi teidän pihaan tallin ETUpuolelle...

16. dart -66

dart -66 Gearhead

maxvo2 haluaa ajelemaan 2d MoParilla talvellakin :rotfl: /milloin vaan ja keinolla millä hyvänsä :poff:

Ja kinde, laita vaan se -60 leimalle, niin helpottaa tuo autokuumekin. Tosin, eihän tuota tautia pitäisi vielä tässä lumitilanteessa esiintyä? Vasta parin kuukauden päästä... 8)

17. kinde

kinde Gearhead

Juu juu.

Meillä ei sinänsä tehdä salaa mitään....... :rotfl: :rotfl:

Laitan kyllä 60.n leimalle jos ja kun kukaan ei sitä kuitenkaan osta, eikä ole niin väliksikään. Mukava sillä on pörrää, pientä hieno säätöä vaan. Pääsiäiseksi tarkoitus. Kunhan tuo lumisade loppuis ennen sitä...... siis se jo alkaa ottaa pattiin näin palmujen ystävänä. :lol:

Vai maaliskuun lopulla...........

18. kinde

kinde Gearhead

EIKU PLYMOUTHILLA :lol:

Sulla on näköjään kolmivaihteinen lattiakepillä tulossa...... :wink:

19. maxvo2

maxvo2 Gearhead

Juu juu halut on kovat, vielä tässäkin iässä. Valluun noudin just eilen tullista valkoisen Hurstin kepin nupin. Nyt löytyy ykköset ja ärrät kohdilleen kun on oikein kaavio nupissa. Siis vaihdekepin nupissa, ei päässä eikä..
    Tuli muovikasalle hintaa kun samaan pussiin otin pyöreät sytkäjohtojen erottimet :odroll:

Kinde... maaliskuulle, maaliskuulle kööteporiin... :poff:

20. Lerssinen

Lerssinen Gearhead

Nillitetäänkö :rotfl:

Mun valsussa lukee muuten auton MERKIN kohdalla että VALIANT.. Mallina V-200.. Plymouttia ei lue missään koska VALIANT merkkisenähän tuo on tuotu suomeen joten plymaria en siis voi liputtaa :poff:

Kerro tästä muillekin!