Olisko 62 valianttia??, EI TARVETTA

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Finnish Dart & Valiant Association ry', aloittaja kinde, 13.11.2009.

  1. maxvo2

    maxvo2 Double Gearhead

    Noo mä ajan mielelläni niin Plymouthilla kuin Valiantilla, ja sen verran hyvä tuuri että on molemmat samassa paketissa odottamassa ensi kesää.

    Turha nirsoilu pois. :rotfl:
     
  2. speku

    speku 1st gear

    kuvablogissa olis pari kuvaa. auto on -61 v200 r-series stw, ei orkkis kuten kuvista ehkä autojen paatunut harrastaja jo näkee.. eli kuvablokiin speku käyttäjä katsastamaan. ja jos ottaa jo käteen niin tarjousta jättämään puh.0409124398
     
  3. kinde

    kinde Gearhead

    http://kuvablogi.com/blog/26777/1/
    Tuolla linkillä pääsee suoraan tuota spekun stw.tä katsomaan.
    Eihän se pahan näköinen olekaan.

    Mutta käsittääkseni 60-61 ON eri etuakselisto kuin 62 ja 62 taas käy myös --63-67 uudemman palikat. Oikaiskaa jos olen väärässä.

    Tietysti kyllähän seppä koko etuakseliston jotenkin vaihtaa.....

    Kyllähän spekun hintakin kiinnostaaaaa????? Ja lamaajan kysymyshän on : otatko mitään vaihdossa??
     
  4. dart -66

    dart -66 Gearhead

    Asioista perillä olevasta lähteestä saatu tieto kertoo tosiaan 62 olevan eri etuakselistolla kuin 60-61. Mm ohjausvaihde on erillainen kiinnitystä myöten. Tuosta KOKO akseliston vaihdosta ja sen helppoudesta ei ollut puhetta...
     
  5. kinde

    kinde Gearhead

    Näillä näkymin luovun Valiantti jahdista kun -60 Savoy ei näytä menevän kaupaksi. Eikä ole niin pakko siipiveikkoa myydäkään. Mutta eihän sitä tiedä mitä tulee vastaan. Tällä hetkellä ei ole lämmintätallia tarjota kuin kahdelle.
    Samalla olen hommaillut yhtä ja toista noihin nykyisiin..... :rotfl:

    Tän topicin voi jättää silti elämään ainakin toistaiseksi.

    Niin ja onhan tuolla toi 65 B-koppakin............
     
  6. richard petty

    richard petty 3rd gear

  7. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    Kiiti linkistä Petty, muta tuo full size ei ole sitä mitä The Kinde etsii. Jos ei Pitkä-Pekka olis löytänyt omaa Dartiaan niin toi olis kelvannut. Löytänyt on. Käy lukee topicia merkki- ja mallikeskustelussa. Löydetty PitkäPekan 62 Dart. Avoa se vielä haikailee. Tän voin sisäpiristä teille kertoa. Nyt sillä oma vanha omansa 62 takas kotona. Stey tuned ja lue juttua, ja tervetululoa talkoisiin jos voit auttaa jotenkin? JKa te muut kanssa.
    RÄYH!
     
  8. kinde

    kinde Gearhead

    Kaikille tiedoksi.... En etsi enkä aio ostaa enään mitään 62 valdoa. Tosin sitten kun vihdoin sain ilmoituksen julkaistua mobilistissa niin aihe oli jo minun osalta ohi. Asiat vain eteni siihen malliin. Vinkkinä vaan , että se onkin paras ostoilmoituksen paikka. Yhteydenottoja tuli neljä ja kaksi olisin saanut lähestulkoon hakemalla, eteläsuomesta. No nyt taas tallit notkuu aarteita niin piti kieltäytyä. Tarkkaavaiset ovat jo huomanneet..... Poikien kanssa pelattiin noppaa ja sitä rataa........ niissä lautapeleissä on usein se ruutu josta pääsee lähtöruutuun.

    :rotfl: :rotfl: :rotfl:

    Elämä on vaihtelua. 8)
     
  9. Kähmy 545

    Kähmy 545 Gearhead

    Täytyy kyllä tyhmänä kysyä, että miksi
    ihmeessä laitoit Savoyn myyntiin, on sitten niin perkeleen hiono auto???
    Ja näköjään oot myyny sen, voe helkkari, että täällä vietettiin unettomia öitä :mad:
    No toivitaan, että uusi omistaja laittaa Savoyn elämänsä loistoon.....
    Huomaatteko, että kirjoituksessana annoin pelti laatikolle ja neljälle mustalle pyöreelle jutulle henkilöllisyyden :-? :-? :-?
     
  10. dart -66

    dart -66 Gearhead

    Kimmo ...kele :rotfl:
     
  11. kinde

    kinde Gearhead

    :eek: , En nyt tiedä kumpaa Savoyta tarkoitat, mutta kummatkin meni minne kuuluvatkin ja ne mitkä kuuluu mulle on/tulee mulle. :rotfl:

    Jos ei tää selvitä asiaa, ni joo, ei se mitään.

    Voinpahan taas louskuttaa alaleukaa täällä ihan syystä. :poff:

    MUTTA yhden asian jätän vielä esiripun taakse...... ehkä sitten kesällä.
     
  12. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    Mun on tehnyt mieli soittaa sulle Kinde. En soita. Kuvablokisi kertoo paljon. 66 Barracuda is back. 66 Valiant is back. Missä Savoy? Mitä kesällä tulee? Kinde kertoo itse kun siltä tuntuu mutta kansa haluaa tietoa heti ja just nyt!
     
  13. signet

    signet Gearhead

    Löysin sulle Kinde kuuskakkosen valtterin,pyynti oli vaan kymppitonnin.Laitoin kuvia tulemaan niin voit julkaista ne.(kun en ite osaa laittaa niitä mihinkään näkymään)
     
  14. maxvo2

    maxvo2 Double Gearhead

    Kindellä on taas "perhe" koossa, asiat autopuluolella kohdallaan. Hyvä niin 8) A-autotallissa ja Barrrrrr... odottelee liikkeelle pääsyä..
     
  15. kinde

    kinde Gearhead

    Juu, autot taas saa riittää. Palattu A-autojen polulle.

    Signetille tiedoksi: En minäkään tänne osaa kuvia siirtää :oops: ja JOS auto oli Turkissa niin saa ollakin. :rotfl:

    Mut hei jos vinkkinä saan antaa niin jos olette jotain hommaamassa niin laittakaa MOBILISTIIN ilmoitus!! Sitä lukee enemmän vanhojen autojen arvostavat kuin tämä ODEn läppä-porukka. Oli siellä ilmo ja tuli usevampi yhteydenotto noista 62 Valdoista. NOH, olin juuri ehtinyt ostaa 67 2D valdon, niin piti laittaa kädet pystyyn. Laitan tästä 67 2D enemmän tietoo kunhan muutama asia varmistuu vielä.
     

Kerro tästä muillekin!