oma projekti

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Finnish Dart & Valiant Association ry', aloittaja 69 vallu, 10.12.2005.

  1. 69 vallu

    69 vallu 3rd gear

    ...
     
    Muokattu: 23.3.2017
  2. kime2

    kime2 Gearhead

    Mitäs tuossa kunnon perusjenkki tulossa ajoon,hienoa! Joko ens kesänä ajat tuolla? Mikä kone,laatikko,perä?
     
  3. 440Magnum

    440Magnum 1st gear

    Hyvältä vaikuttaa :p kai laitat slottivanteet alle? :wink: minkä meinasit väriks? eihän värillä ole väliä, mutta kun oman prokkiksen värin päättäminen (ei todellakaan vielä ajankohtaista :-? ) on niin pirun vaikiata... pitäsköhän aikanaan sanoa maalarille, että maalaa millaseks tahtoo, kunhan ei pinkkiä :lol:
     
  4. 440Magnum

    440Magnum 1st gear

    Slotit kunniaan, sopii jopa mersuun :lol: ihte pitäs hankkiutua tuosta häiritsevästä pikku jaosta eroon, niin sais edes pikkusen leveempiä slottivanteita kuin se 7 tuumaa... värit pyörii päässä, millon mietin dark ivy greeniä, oranssia/keltasta ja nyt mielessä pyörii vaaleen sininen kuorutettuna punasilla liekeillä :D 8)
     
  5. 440Magnum

    440Magnum 1st gear

    Mä oon samoil linjoilla värin suhteen, viel enemmän häirihtee kun tuuninkivillityksen myötä toi oranssikin (muut kirkkaat värit) kadotti hohtonsa, kun joka kylällä on se yks sitruunan keltainen kadetti :-?

    toi sininen punasilla liekeillä on päähänpinttymä :p visio darrast: tol värityksel, perse taivaisiin, slotit, sohva, rattivalitsin, sit ei puuttuskaan kuin pari sylinteriä keulilta :p :wink:
     
  6. 440Magnum

    440Magnum 1st gear

    Näyttäs todella hyvältä! mut itte tykkäisin tosta ehkä enemmän b-koppasessa moparissa :odroll: :wink:
     
  7. Käkö

    Käkö Gearhead

    Totanoin, pikkasen oli kohtuuttomalta vaikuttava pyyntö, esim, jos mä laitan tänne omat ja Kiekun projektit sekä parin kaverin niin tää systeemi kaatuu omaan mahdottomuuteensa...

    Tosin jos jaksatte pysyä ns.pari kuvaa/projekti niin se käy kyllä, pelkästään mulla on x-sataa kuvaa joten yritetään pitää aisoissa noi kuva jutut...
     
  8. Käkö

    Käkö Gearhead

    Yep, toi 69 vallun tyyli on tosi hyvä, kun linkittää vaan osotteen tänne niin siitähän sitä pääseepi kattelemman sitten.
    Ja ei se autokaan huonolta näyttäny, moottorissa tuntus olevan sylintereitä liikaa... :lol: :rotfl:
     
  9. 440Magnum

    440Magnum 1st gear

    Mun mielest Harjunpään Tuomaksen dartti kuuluu nätimpiin neliovisiin täs maassa http://members.surfeu.fi/mmcc/tumpinframe.html

    tuossa vaan on jotain asenteellista :p onko hällä vielä, kun en hemmoo tunne, mutta on tullu kuolailtua tuolt sivulta.. :wink: less is more, paitti ovien kohdalla :wink:

    mut noista omista visioista en tiedä, kun toi väritys ei oikein sopis siihen maskin harmaaseen osaan :lol: mut ei mitään yliampuvia liekkejä, vaan samantapaset mitkä oli joskus siinä beigessä hemi GTX:ssä 8)
     
  10. 440Magnum

    440Magnum 1st gear

    Toi '72 darran maski on mun mielestä todella hyvän näkönen ja se tuo vähän mataluutta tohon ilmeeseen, kuin '70-'71 maski... tuolta selviää erot hyvin ilmi: http://home.houston.rr.com/silvajm/coolcars.html

    Niin en raaskis sitä mualata mustaks, ja jotenkin ei sovellu mun silmään että se olis muu kuin harmaa :rotfl: joo vaikeeta tää elämä :rotfl:

    mut sitä mie en ymmärrä, että miks ne moparin tehtaalla päätti muuttaa jo vuonna 72 noi äärivalot tommoseks hölömöks, eli ei siis upotettuina vaan tollei rumasti ulkona kopasta :odroll: :-? no täydellisyyteen kun pyritään niin täytynee noikin modata :lol: 8)
     
  11. valtsu67

    valtsu67 Gearhead

    Hei, poijaat!
    69 vallu ja 440magnum, jos teillä pyörii nurkissa niitä "häiritseviä"
    pikkujakolla olevia etulevyjä, niin meikäläiselle ne kelpaisi paremmin kuin hyvin!
    Katsastusmies jo jupisi toisen puolen levystäni, kun on niin ohueksi kulunut.
    Enkä halua vaihtaa isojakoa. joku päähän pinttymä kai.. :D :odroll:
    ilmotelkaahan!
     
  12. valtsu67

    valtsu67 Gearhead

    Mitäs päivittämistä niissä on? toimivat oikein hyvin, kunhan vain löytyisi jostain korvaavat levyt kuluneen tilalle, niin taas päästelis monta kesää :wink:
    Juuri kiillotetut 7*14 slotit alla, kyllä kelpaa kruisailla 8)
     
  13. valtsu67

    valtsu67 Gearhead

    Joo, ei siinä mitään :D ,
    jarrut tullaan päivittämään ehkä jossain vaiheessa, onhan noiden uudempien jarrujen huolto huomattavasti helpompaa ja halvempaa, mutta tällä hetkellä aika ei riitä isompiin jarruhommiin, kun on moottoriremppa tekeillä, jousitusta pitää madaltaa, sähköjä uudistaa.. kaikenlaista..onneksi riittää touhua talvi-iltojen iloksi!


    [/img]
     
  14. 440Magnum

    440Magnum 1st gear

    Eipähän löydy multakaan ylimääräsenä levyja. Itekin olen tuota jarrujen päivittämistä miettiny :odroll: mutta se tietäs taas rahan menoa, ja kun nyt olis asentamista vaille valmiina pikkujaon levyt :p

    Toisaalta mihin mä isojakoa tarvihen edessä? kumminkin slottivanteet pidän alla, niin jos hottentotti perinteitä kunnioittaen eteen 14 slotit ja taakse tarpeeks leveet 15:set slotit :wink: 8)
     
  15. keimo

    keimo 3rd gear

    hyviä fotoja
     
  16. Dartblower

    Dartblower Gearhead

    Joo, hyvältä näyttää.......... :lol: :lol:
     
  17. keimo

    keimo 3rd gear

    laitas 69 vallu kuvia minkä näköisillä terillä tota kantta hieroit
     
  18. 440Magnum

    440Magnum 1st gear

    huh tammikuun jälkeen en oo kirjotellu... :eek: 69 vallu kerros lisää tosta dartista :D mitäs suunnitelmia on?

    oma ei oo edenny vittumaisen talven takia :mad:
     
  19. 440Magnum

    440Magnum 1st gear

    näinhän se on... itsellä sama aikataulu, samasta syystä :D 8)

    mutta täytyy ny katsella, jos noi asiat alkas pitkästä aikaa luistaa.. :-?
     
  20. Dodge A-Body

    Dodge A-Body 1st gear

    Tutun näköisiä kuvia, itellä työn alla tällä kertaa -75 Dart. Alkais olemaan pelti valmiina, vielä kun sais värit selkään 8)
     

Kerro tästä muillekin!