Omat pienoismallit

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Pienoismallit', aloittaja Cilkkis, 30.9.2005.

  1. Cilkkis

    Cilkkis 3rd gear

  2. Medium Gorilla

    Medium Gorilla Gearhead

    Omat vastaavat löytyy tuolta alhaalla olevasta linkistä. Tosin mun kokoelmissa ei ole yhtään omaa vanhaa lelua, kaikki on tavalla tai toisella tuhottu tai kadotettu. Osan olen saanut nyt korvattua vastaavilla yksilöillä.

    Tuolla Photobucketin sivuilla ei ole kuin osa kokoelmasta.
     
  3. Camaro^

    Camaro^ 1st gear

    Mulla ei ole säilyny noita... muistan viel et oli semmonen yks iso kori täynä noita, mut en tiiä minne ovat kadonneet. :eek:
     
  4. Cilkkis

    Cilkkis 3rd gear

    huomasin tossa kuvaus päivänä varastossa simmosen laatikon missä noi oli (otin hienoimmat/leikityimmät).
     
  5. jahas

    jahas 1st gear

    Missä ois halpoja pienoismalleja(autoja)?Siis nettisivu. :odroll:
     
  6. platuart

    platuart Gearhead

    www.platuart.com

    ja sieltä klikkaa kulttuurikauppa. Löytyy Johnny Lightning, sekä Jada Toys autoja 1:64. 8)
     
  7. Ruumis

    Ruumis 3rd gear

    Voi vitsi miten hienoja autoja tuolla platuartissa. Tekis mieli ostaa kasa vitriiniin olohuonetta koristelemaan. :wink:
     
  8. KajS

    KajS Gearhead

    No osta. Mekin ostetaan Platulta.
     

Kerro tästä muillekin!