Ongelmia entisöijä Triangle Motor Co:n kanssa

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä rakentelusta', aloittaja geekoo, 19.5.2013.

  1. Chevy Mikki

    Chevy Mikki 1st gear

    Mahdottomienkin asioiden tekeminen on mahdollista, mutta niihin kuluu yleensä enemmän aikaa :D

    Onko muuten -72 CSA:ssa alunperin alumiinista takaluukkua tai neliovisessa S-mallissa? :odroll:

    En ole BMW-harrastaja, mutta ihmettelen vain, että miksi johonkin taksimalliin olisi tuhlattu alumiiniosia ja miksi olisi erikseen CSL(L= käsittääkseni ns. lightversio på Såksa)? :odroll:

    Haen tietämättömyyttäni sitä, että onko mahdollista, että autoosi olisi sovitettu sellainen luukku, joka siinä ei alunperin ole ollut, vaikka ei neliovisesta olisi ollutkaan? Onko mahdollista?
     
  2. DX

    DX Double Gearhead

    miks te tollasia takaluukun poppareita vaivaudutte edes spekuloimaan, sehän on kymppitonni sinne tai tänne, eli yhdentekevä asia jos priimaa tehdään.
     
  3. Jukka66

    Jukka66 1st gear

    En tajua miksi pitää koko ajan korostaa autoa "korinvaihto projektina. Minusta jos 4D Cornetista tehdään "Cuda" tai Malibusta Corvette , niin se on korinvaihto. Ei se autosta tee paskenpaa jos vaihtaa orggis osia vastaavaan orggis osaan. Ja toi takaluukku jankutus vain todistta ettei ymmärrä kyseisestä mallista yhtään mitään tai uskoo Brensiviläisen "totuuden joka löytyy jonkun firman nettisivuilta". Tehdään kimpassa lista Suomen KV Cudista ja Challanger:sta sitten vaikka versus tämä projekti. Jonkun mielestä ehkä sitten peltitöitä tehdystä autosta pitäis käyttää esim nimitystä "Rautaruukki" Impala. Pikkasen monissa viesteissä haisee "paska" joka voi vain tulla Turun suunnalta. Voiko siis vaikka Rock-auton osilla rempattua autoa sanoa museoautoksi tai STS käkkylää myydä nettiautossa "jenkkinä" , jos sitä on rempattu suomessa yli 100% sen markkina arvosta?
     
  4. taunusstyle

    taunusstyle Gearhead

    voin sanoa että monestaki automallista voi muokata sopivan luukunpellin jos vain on tarpeeksi taitava tekijä,ja sitä muutosta ei etes huomaa.mulla ooli omistuksessa 2005-2010 73 coupe taunus jonka oli joku ammatti autopelti seppä muuttanut 90 luvun lopussa vastammaan 82 vuosimallin argentina taunus coupea,poikkeuksena se että kyseistä mallia ei oltu koskaan etes valmistettu.syy miksi kommeitntoin on se että autosta ei juurikaan löytynyt paikkoja mistä olisi heti huomannut kori muutokset.sama työn laatu näkyi peräluukussa joka oli tehty 73 malli coupesta liittämällä 82 mallin peltejä luukkuun.luukku oli runkoja myöten kuin tehtaan jäljiltä mutta valmistettu sellaiseksi mitä tehdas ei ole koskaan tuottanut
     
  5. VilleTre

    VilleTre 3rd gear

    Geekoo on myös ainut laskun maksaja,me muut ollaan vaan taustalla.Osa puolesta ja osa vastaan. Selkeästi. Ja vastaanvääntäjät voisivat tulla esiin ja kertoa mikä heidän suhteensa on Triangleen. Vai onko liikaa pyydetty?
     
  6. juko7

    juko7 Double Gearhead

    Mutta minua jäi nyt se takaluukku vielä vähän vaivaamaan?
     
  7. Eyetech

    Eyetech Gearhead

    Onko hinnassa ALV mukana?
     
  8. elcamino0365

    elcamino0365 3rd gear

    Kumpi projekti kuvaus on julkaistu???
     
  9. Ylläpito

    Ylläpito Gearhead Staff Admin

    Tämä keskustelu on nyt karannut ihan väärille raiteille. Tämä ei edelleenkään ole mikään oikeussali, jossa jaellaan tuomioita siitä kuka on oikeassa ja kuka väärässä.

    Kuluttajariita-asioissa on vähintään kaksi eri puolta ja useimmiten on kummallakin on omat perusteensa omaan näkemykseensä. Kun alkuperäinen asia on mitä ilmeisimmin sovittu osapuolten kesken, niin onko tarpeellista jatkaa asian puimista jos siihen ei ole uutta sanottavaa.

    Moderaattorien tehtävänä ei ole ohjailla keskustelun sisältöä suuntaan eikä toiseen eikä moderaattorien sallita käyttää oikeuksiaan väärin. Olemme tästä tarkkoja. Palstalla on useampia vapaaehtoispohjalla toimivia moderaattoreita, joiden tehtävänä on oman toimintansa ohella seurailla keskusteluja ja tarvittaessa puuttua käyttöehtojen vastaiseen toimintaan.

    Moderaattorioikeuksilla toimivia nimimerkkejä ei ole erikseen korostettu, koska aiemmin muutamia moderaattoreitamme on uhkailtu netin ulkopuolella sen takia ettei jokin keskustelu tai keskustelun lukitseminen foorumilla ole joitain osapuolia miellyttänyt. Toisekseen moderaattorius on haluttu pitää piilossa juuri siksi ettei heidän kirjoituksiaan pidettäisi foorumin virallisina kannanottoina, koska Overdrive.fi ei halua olla kenenkään puolella eikä ketään vastaan.

    Nimimerkki edsel.fi kirjoittaa täällä ihan omana itsenään eikä hänen tässä keskustelussa esittämänsä ajatukset tai mielipiteet ole millään muotoa foorumin virallisia kannanottoja. Tämän vuoksi keskustelun aloittaja geekoolla ei pitäisi olla tarvetta erikseen korostaa kommenteissaan edsel.fi -nimimerkillä olevia tai olleita moderaattorioikeuksia häneen viitatessaan vaikka se edsel.fi:n puolesta olisikin ok, koska hänen kommenteillaan täällä ei ole mitään tekemistä moderoinnin kanssa. Edsel.fi kirjoittaa yksityishenkilönä.

    Muistuttaisin myös, että yksityisviestien julkaiseminen kaikkien saataville on kyseenalaista, koska nettisivustojen yksityisviestit ovat kirjesalaisuuden alaisia.

    Ylläpito on huomannut, että tässä keskusteluaiheessa osa on tavallista isommalla lautauksella mukana. On myös syytä olettaa, että jotkin henkilöt ovat osallistuneet tähän keskusteluun useammalla kuin yhdellä nimimerkillä. Tarkoitusperistä on vaikea sanoa mitään, mutta tällaiseen kannattaa suhtautua hyvinkin kriittisesti.

    Se, että keskustelusta on poistettu tavallista enemmän käyttöehtojen vastaisia viestejä ja että keskustelu on ollut välillä "offline"-tilassa tarkastettavana johtuu juurikin siitä, että olemme joutuneet selvittelemään näitä kaikkia muita väärinkäytöksiä kuin tätä varsinaista aloittajan aihetta eli Bemarin korjauksen hintaa. Siihen emme tosiaan edelleenkään aio ottaa kantaa.

    Ylläpito
    Heikki Skyttä
    Overdrive.fi vastaava tuottaja
     
    perkele tykkää tästä.
  10. DX

    DX Double Gearhead

    onhan tuota tuossakin

    Arvasin että joku palstan oikeista peltivelhoista (tuostakin) narauttaa, eli alvi tulee päälle. :lol:
     
  11. Bronto

    Bronto 3rd gear

    Meillekin jäi yksi auto joskus pihaan ja taisi omistaja kuolla ennenkuin haki auton pois.
     
  12. Ylläpito

    Ylläpito Gearhead Staff Admin

    HUOM!

    Ylläpito on siivonnut tästä aiheesta nyt moderointiin ja lukitsemisiin liittyvät viestit omaksi aiheekseen*, koska ne ovat ihan offtopicia. Eikä ole syytä vierittää kaikkia moderointiin liittyviä patoumia yksittäisen vapaaehtoismoderaattorin niskoille.

    Edelleen muistuttaisimme, että kuten aiheen aloittaja jo aiemmin totesi on tämä tapaus loppuunkäsitelty.

    -Ylläpito/Heikki-



    *) Keskustelu moderoinnista jatkukoon palaute-osiossa. Vaikka se rakentavaa olisikin, niin se ei silti yleistä rakentelusta -osioon kuulu.
     
    perkele tykkää tästä.
  13. kaarne

    kaarne Gearhead


    Entisöinti ei kannata voisi joku mobilisti sanoa kun näkee tuon summan joka on suorastaan järkyttävä.

    Olisi varmasti tullut halvemmaksi yritää hankkia vastaava auto ulkomailta joka ei olisi tarvinnut entisöintiä.

    Mutta se on jälkiviisastelua.

    Mitä autolle nykyään kuuluu?
     
  14. Harri S

    Harri S Double Gearhead

    Ajattelitko ruveta uppamaan kaikkia vanhoja tappeluketjuja?

    Siellä Suomi24:lla voi jatkaa trollailua, siellä on monta jyyrää ja tiedossa mukavaa vääntöä muiden yökyöpeleiden kanssa.
    Tai sitten tuolla SAHK foorumilla, missä on muut alkuperäisyyden vaalijat, saisit sieltä edes vähän kompetenssia.
    Etkö uskalla vai onko sut jo bannattu molemmista?
     
  15. Eyetech

    Eyetech Gearhead

    Top top.... lopetetaas alkuunsa.

    Tuolla kerrotaan auton kuulumiset mitä on haluttu kertoa:
    https://bmwtriangle.wordpress.com/

    Täällä asiaa on enää turha jauhaa
     
  16. pas2

    pas2 Gearhead

    Kolmisivuinen mandaatti puuttuu edelleen.
     
    helvetinkat tykkää tästä.
  17. fourwheeler

    fourwheeler Gearhead

    Vanha aihe. Olin töissä tässä firmassa ja positiivista palautetta ei pysty antamaan. Alkuvaikutelma oli ok, mutta se muuttui nopeasti. Sääli, luulin jotain muuta mutta se luulo ei ollut todellinen.
     
  18. karra

    karra Double Gearhead

    isalmela tykkää tästä.

Kerro tästä muillekin!