Onko katsastus tarkentunut?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja virta, 29.6.2018.

  1. teddy99

    teddy99 Gearhead


    Kommentistasi päätellen taidat kuulua niihin sankareihin, joiden autona on BMW, jossa ihan itse asennettu takaspoileri ja 20" aluvanteet poistamassa fysiikan lakeja, joiden vuoksi sinun ei tarvitse piitata muista tielläliikkujista?

    Oletko koskaan ollut liikenneonnettomuuspaikalla nostamassa autonromuista verimössönä olevaa ihmistä?
    Kun edes yhden kerran olet ollut tällaisessa tilanteessa pelastushenkilönä, niin sen jälkeen ei enää koskaan hermostuta vaikka 100 km/h alueella joku ajaakin 90 km/h. Kotiin pääsee todennäköisemmin kun ajelee muun liikenteen mukana eikä kuvittele olevan muita ihmisiä parempi ajaja.
     
  2. DX

    DX Double Gearhead

    nestepumpun edestakasin liikkuva varsi ei liiku tarpeeksi pitkäksi koneikon sisällä tapahtuneen kulumisen vuoksi ja siten siinä oleva haitta estää sitä säppipyörää menemästä "ohjelmansa" loppuun asti, sen takia se jousikin on laitettu ettei koko vekotin vedä itteensä jumiin tossa häiriötilanteessa.
    sitä säppipyörän tyvessä olevaa porrasta voi vaikka kalvaa pikkasen ja tai taittaa pumpun varren tassua tms.
     
    passerby tykkää tästä.
  3. DX

    DX Double Gearhead

    noup, mutta kyllä minäkin olen ollut nuori noin neljännesvuosisata sitten, vakiolla honta akkordilla tosin päästelin,
    annoit muistutuksen miks yleensä paskat nakkaan näistä harrastepuolen keskusteluista,
    aina on joku noussut aamulla vuoteestaan väärällä jalalla. :rotfl:
     
    Muokattu: 10.7.2018
    cdv70, Mikkis, Gary Grand ja 5 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  4. DX

    DX Double Gearhead

    oldsmobilessa on sen verran ruutia ettei tartte väliin jarrutella,
    kahtasataa kerkee pidemmästäkin letkasta yhdellä kaistanvaihdolla sivuitse, niistä seitenneljäkymppisistä teinipemareistakin, vai millä ne nykyään ajelee
     
    Muokattu: 10.7.2018
    cutlass cruiser, 59Kingswood, kalvetinhet ja 2 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  5. mopo-ukko

    mopo-ukko 3rd gear

    Palataan aiheeseen,pari katiskaa katsastanut nyt äskettäin,viasta hylky ja ehjään leima,eli ei ole mikään muuttunut.
     
  6. sdfsd

    sdfsd Double Gearhead

    Jos maa johto pitää akun paikallaan stuntti ajon aikana?
     
    kalvetinhet tykkää tästä.
  7. sdfsd

    sdfsd Double Gearhead

    Tehokas auto= turvallinen auto
     
    Pertti K, DX, cutlass cruiser ja 2 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  8. sdfsd

    sdfsd Double Gearhead

    Pemareissaki voimaa sen verta että pääsee ohi, toista on nää paku työukot jotka lähtee jollain laiskalla dieselpakulla epätoivosesti hinuttamaan ohi letkassa.
     
  9. sdfsd

    sdfsd Double Gearhead

    Itellä lähteny paristakin autoista vaan teho jarruista ennen kun on kiehunu. Siis vaikka poljinta painaa kuinka, ei auto meinaa pysätä.
     
    DX tykkää tästä.
  10. -Skeletor-

    -Skeletor- 2nd gear

  11. Dataviilaaja

    Dataviilaaja Gearhead

    Vielä kun kieltäisivät paskojen jarrupalojen myynnin. Mullakin oli yhdet ETF-merkkiset, jotka sai häipymään parilla reippaalla jarrutuksella. Tervemenoa vain Norjaan tai Alpeille sellaisilla.
     
    Nikuzai, DX, kalvetinhet ja 1 muu tykkäävät tästä.
  12. kalvetinhet

    kalvetinhet Gearhead

    toiset vain kuvittelevat...

    toiset ovat:cool:
     
    cutlass cruiser, chevytb02 ja palontie tykkäävät tästä.
  13. kalvetinhet

    kalvetinhet Gearhead

    mulla on käynyt toi sama sillä hienolla 8-tappisella kaasutinkoneisella 88hp 1.6lx sunnyllä, jonka toinen ylki oli liekitetty oksennuksella. kävi sillä paljon muutakin. se kulki mittariin 195, mutta siitä nopeudesta ei voinut juurikaan hidastaa jarruttamalla, sillä palat höyrystyivät noin sekunnissa helvettiin. tämän takia nopeammassa ajossa joutui ajamaan turvallisesti ja ennakoimaan melko paljon.
     
    DX tykkää tästä.
  14. palontie

    palontie Double Gearhead

    Laita toi myös tonne noloa tunnustaa..
     
    cutlass cruiser ja kalvetinhet tykkäävät tästä.
  15. kalvetinhet

    kalvetinhet Gearhead

    mudiksen luota kemijärvelle talvella 9h:odeek:
     
  16. jarona

    jarona Gearhead

    Mitä helvettiä nää täällä teit?
     
  17. kalvetinhet

    kalvetinhet Gearhead

    sillä kerralla kelkkailin ja ryyppäsin
     
    jarona tykkää tästä.
  18. cutlass cruiser

    cutlass cruiser Double Gearhead

    palontie, Nikuzai, DX ja 1 muu tykkäävät tästä.
  19. kalvetinhet

    kalvetinhet Gearhead

    erikoista. n. 10 vuotta sitten katsuri huomautti autoni coopereista, että ovat paskat ja pullistelevat tms. (olivat olleet alla viikon)
    no menin allapäin rengasliikkeeseen ja kerroin, että haukkui pyörät.

    totesivat, että tämmösiä ne kaikki on aina olleet. ajelin heillä 100+k ilman ongelmia
     
  20. miguelo

    miguelo Gearhead

    Laitetaanpas tuohon vielä nähtäville paperilehdessäkin ollut juttu aiheesta:

    [​IMG]
     

Kerro tästä muillekin!