Onko orimattilaan tulijoita...?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Tapahtumat', aloittaja MustangSally, 18.5.2006.

  1. MustangSally

    MustangSally Gearhead

  2. SamiL

    SamiL Gearhead

    Tottakai. Meiltä ainakin tullaan kamojen kanssa. Ja nyt ei sitten ainakaan räntäsadetta, kiitos :wink:
     
  3. Toh

    Toh 1st gear

    Tarkotus olis lauantaina mennä kantamaan kortensa kekoon :lol: talkoomiehen muodossa. Jos sitä sunnuntaina sitten ottais rompetta markkinoitavaks. Toivottavasti ei olis kovin kylmä eikä kostea keli, niistäkun on tossa viimevuosina ollu kokemusta
     
  4. TiGGer

    TiGGer 1st gear

    Mä olin juuri tuossa yhtä autoa pakkaamassa ja suunnittelivat puolilta päivän lähtevän matkaan. Joten eiköhän siellä väkeä piisaa :)
     
  5. platuart

    platuart Gearhead

    Tarkotus olis hottentottilehtikioski sinne pystyttää lauantaiksi!

    Platu
     
  6. kustum4evo

    kustum4evo Gearhead

    kaipa sinne vois sunnuntaina joutaa ku kaik hyvät rojut on jo myyty.. :odroll:
    lauantaina jos joku eksyy Mukkulaan Lahteen hdcf:n ralliin niin olen siel sutimassa..
     
  7. NewPort-67

    NewPort-67 1st gear

    Voi per...e ei taaskaan pääse Lauantaina kuljetus messut ja siitä johtuen Sunnuntain voi pyyhkiä kalenterista yli !!!
     
  8. destroyer-82

    destroyer-82 1st gear

    lauantain yritetää tulla shoppailee. 8)
     
  9. jappis

    jappis Gearhead

    tullaan jos kunto antaa myöten
     
  10. Joh.3:16

    Joh.3:16 Gearhead

    Huomenna meitsi kehissä....aikainen lintu se madon nappaa...tai jotai sinnepäin. 8)
     
  11. platuart

    platuart Gearhead

    Tulihan käytyä ja kokeiltua tuokin swappi. Elämäni toiseksi surkein päivä myynnillisesti. Huonompi on ollut vain kaksi vuotta sitten................ , jossa ei kukaan ostanut yhtään mitään!
    Eipähän tarvi toista kertaa lähteä, varsinkin kun muiden myyjien mukaan tuo vesisade on ihan normaalia Orimattilassa viimeisen kymmenen vuoden aikana :eek:
    Myyjiä on kolmisensataa ja kaikennäköstä vanha kamaa hirviästi (mopon osia ja maljakoita), joten ensi kerralla taas ihan vaan asiakkaana paikalle mä.
     
  12. 4dFunClub

    4dFunClub 1st gear

    Kuulin, että siellä olis ollut vanha kuhmuinen peltipolkuauto myynnissä 80 hintaan, Mahdollisesti Tri-Ang. Ei kellään satu oleen kuvaa?
    Turha vaivautua paikan päälle, kun kaupankäynti sujuu etätyönäkin. Kerholainen oli löytänyt mulle autolehden, josta oli aiemmin puhetta. Euron joutuu pulittaan, prkl :D
     
  13. Erppa

    Erppa Gearhead

    Juu vesisade on ihan vakio homma , nyt ei onneksi ollu paljoo satanu niin se kenttä oli suht kuivassa kunnossa.

    Hyvin oli kyllä myyjiäkin...
     

Kerro tästä muillekin!