Onko rengasonlinessa myytävissä TOYOrenkaissa valkoteksti

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Renkaat ja vanteet', aloittaja 0213, 5.6.2011.

  1. 0213

    0213 1st gear

  2. iikka-

    iikka- 3rd gear

    Kaverille laitettiin nuo 255 leveet niin niissä ei ollut valkosia tekstejä ollenkaan. Noista leveämmistä en osaa sanoa.
     
  3. jus57

    jus57 Gearhead

    Sama merkki 275-60 .17 " eikä valkosta missään kyljessä ja hyvä niin.
     
  4. 0213

    0213 1st gear

    Eivät tunnu itsekkään tietävän että onko valkoisia kirjaimia vai ei. Taitaa olla semmoinen tilaus, että sen näkee sit aikanaan mitä sattui tulemaan. :odroll:
     
  5. rane58

    rane58 Double Gearhead

    Minä kyllä peittäisin sen TOYO-tekstin ja maalaisin vaikka GOODYEAR tms. laatu merkin.... :poff:
     
  6. toroidi

    toroidi 3rd gear

    Mä tilasin tuolta Nexenit, valkoiset tekstit jäi sisäpuolelle...
     
  7. duster73

    duster73 Gearhead

    kaikkea sitä... :)
    eikö noissa tosiaan ole yleensä ne valkoset tekstit vaan toisella puolella?ainakin niissä mitä ite oon renkaita ostanut,on näin ollut.
     
  8. rane58

    rane58 Double Gearhead

    Nooo, huumoria... :poff:
    -Ite ajelen valkosivuilla. 8)

    Olihan se hiukka ohi aiheen.... :oops:
     
  9. duster73

    duster73 Gearhead

    eiköhän tämän kaikki ymmärtänyt,hjuumoria pitää olla!
     
  10. Lassi

    Lassi Gearhead

    Viepikös nämä esim: Postiin renkaat, jos ite en satu paikkakunnalla olemaan?

    Näköjään meni niin tarkalle toimitus, että huomenna oon reissussa jos käyvät renkaita kotia tarjoamassa. Paitsi ovat näköjään eilen illalla olleet Turussa, että kai renkaat pitäs olla miulla tänään?
     
  11. Coyote Custom

    Coyote Custom 1st gear

    Mulle soitti kuski pari tuntia ennen toimitusta.
    En kans ollut kotona, käskin jättää autotallin puolelle(ovi auki).
     
  12. impala67

    impala67 Double Gearhead

    haussa olis 16" suht kapeet valkosivu/tai -teksti renkaat? vinkkejä?
    ongelma on siinä ettei leveet mahdu, tars olla joku 195/60 - 215/50 välitä. siis 16"
     

Kerro tästä muillekin!