Onko rodeja rakenteilla?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Rod & Kustom.', aloittaja Chevy ´53, 12.12.2002.

  1. Anonymous

    Anonymous Guest

    Se Karhulan peli maksoi vissiin n.10000 e....
     
  2. JanneK

    JanneK 3rd gear

    Kakkoskuvan luiskaperäprojekti ei ole flash gordon vaan Amazon.
     
  3. Cleveland

    Cleveland 1st gear

    Chevy `53 mitäs rodeja Raumalla kyhätään sun omies lisäks? Oon kuullu jostain nostalgia tyylisestä `38-`39? projektista. On vissiin teijän kerholaisii... Kerro jos tiedät.
     
  4. Mr E

    Mr E 1st gear

    Onhan siinä rodia odottamassa, karvalla taitaa olla vaan toista kymmentä.

    Noi Ollin rodit näyttää jotenkin tutulta onko se ford peräpää kotoisin, Kuopiosta ???

    Onko kenelläkään tiedossa missä ja kellä on tallessa kaksi 36 - 39 mopar projektia keskisuomessa ??
     
  5. Chevy ´53

    Chevy ´53 Gearhead

    Raumalla on tosiaan rakenteilla Ford-37 sekä Chevrolet-35. Ja itselläni nyt työn alla tuo Chevrolet-38 nostalgiatyyliin, odottelemassa Chevrolet-36 ja nyt on tuota Ford-osaa alkanut mullekin kertymään :-o .

    Sitten Raumalla on vielä muutama heppu keräillyt 30-luvun raatoja talteen, mutta eivät ole vielä sen enempää aloittaneet projektejaan. Vesalaisen Sakkellahan on tallissaan V8-Magissakin esitelty Ford-38.

    Porissahan on tosiaan myös useita mielenkiintoisia rodiprojekteja... No, enpä paljasta niistä sen enempää, ettei omistajat suutu! :wink:
     
  6. Jäpälä

    Jäpälä Gearhead

    Meikkällä oli vielä kesällä 37 Ply ja 38 Dodge Ne tuli Savitaipaleelta, mut oli pyörinyt ympäri suomea. Täältä nuo hajaantui eri osoitteisiin. Mikkelin yläpuolella on kans 2 plymo projektia samas osoitteessa, onhan näitä...
     
  7. Cleveland

    Cleveland 1st gear

    ??? Taitaa olla ihan outolaite mulle?! No porista mä tiedän ainakin yhden AMC harrastajan projektin, sattuneesta syystä... Mut eiköhän niistä sitten kuule kun on sen aika. Kävin teijän kerhon sivuilla ja ihan asiallisia esittelyjä, mut oon samaa mieltä Roadrunnerin kanssa et sais niitä olla lisää kun kerran autojakin on. Niin ja -37:han se oli...
     
  8. Anonymous

    Anonymous Guest

    Itse olen rakentamassa euro rodia mersun 170 ässästä,tekniikaltaan auto tulee olemaan melkein alkuperäinen,mut koppa on muutettu jo kaksi oviseksi ja kattoa on chopattu,ja lokasuojia ollaan rakentelemassa leveemmiksi,mut työ maata projektissa on vielä muutamiksi talvi illoiksi,koska oli lähtö kohdaltaan aika karsee mehtä löydös,onko muuten täällä muita jotka on tekemässä euro autosta rodia?
    T;Jukka
     
  9. Chevy ´53

    Chevy ´53 Gearhead

    Eikös tuo Mersun korihylsy ole aika lähellä 34-Fordia?

    Edit: Meinaan keulasta kaapparioviin asti. Perä vaan coupeksi, lokarit, maski ym. 34:stä. Ihan vaan kuvia katselemalla on tällaista tullut mieleen, mittoja en tiedä.

    <font size=-1>[ Tätä viestiä muokkasi: Chevy ´53 2003-02-21 11:13 ]</font>
     
  10. kustum4evo

    kustum4evo Gearhead

    Mulla oi ainakin tarkotus,mut homma on aika alku vaiheessa...ajattelin jos sais poikkeusluvat korinavaihto Duett Volvon rungolle Ford Anglia/Popular koppa,tottakai jatkettuna,jotta siitä tulis delivery van:D
     
  11. late

    late Gearhead

    Kuopiossa pari 30-luvun fjoordia tekeillä, en viitsi tarkemmin selostaa, selvittäköön miehet ite jos haluavat.
     
  12. Anonymous

    Anonymous Guest

    Ihan just. pari tuntia oon jo tehny lähtöä takas talliin rodin kimppuun.Ei meinaa malttaa lopettaa tätä surffailua.Rockabilly hot rod syntyy kaikesta huolimatta.AV8 BOOGIE .Vielä yks kinkkuvoileipä naamaan.
     
  13. Tupis

    Tupis 3rd gear

    Savossa on rakenteilla 35 Ford Fordor, 37 Pontiac, 29 A ja yksi 35 5w on saamassa uutta väriä lähiaikoina. Nämä on on kaikki samlla paikkakunnalla. Pohjois-(k)arjalassa on rakenteilla 38 chevy.
     
  14. Hog99

    Hog99 1st gear

    Kouvolassa on menossa Karvan -38 Hemi Dodgen viimoiset peltityöt

    Voikkaalta A.Konga tekee Ford 34 malibua 427 koneella ja vielä laillisesti

    Pappa laitto -39 Fordin myyntiin, samoin työkalukauppiaan -39 Ford Coupe 509 koneella
    pääty lehteen

    Duunanen ksnk pellittää hudsonia ja Elimäellä cossu tekee Ford 5 window coupea asiakkaan vaatimukset ja budjetti on ainakin riittävät

    Halonen on tekemässä jotain omituista tuleeko plymo myyntiin

    Uhkilla riittää askarreltavaa on kuulemma kierrellyt erästä Pacard aihoita sillä silmällä jo viime kesällä
     
  15. 4D -38

    4D -38 1st gear

    Työn alla on -38 Ford neliovinen peltikoppa joka on istutettu -74 Malibun rungolle. Joten tälläkin perällä rodihommat on käynnissä. Pihalla seisoskelee edellisen lisäksi vielä 1 -39 standard, 2 -39 Deluxea, ja pari -40 luvun Voortin pick up hyttiä.
     
  16. Anonymous

    Anonymous Guest

    On rakenteilla.
     
  17. Anonymous

    Anonymous Guest

    Pistäkääs projekti kuvia! Tsemppiä projekteihin! :grin:
     
  18. Jaa,a täytyy vissiin haalata 37 ford delivery talliin ja työn alle,kun ei tunnu tosiostajaa löytyvän... 36 Nashia täytyis vähän päivittää kun dynamolla käydessä pikkulohko pani paremmaksi :smile: Ja alkaahan toi 37 Chrysykin kaipaamaan huomiota ,mistähän sitä aikaa taas löytyis. Välillä oli kyllä työinto nolla ja työmotivaatio kaks nollaa kun ton Nasun kanssa oli pakkotahtiset 2vuotta paininut (kanta-autotarkastuksen voimassa olo on jostain käsittämättömästä syystä vain kaks vuotta.)

    <font size=-1>[ Tätä viestiä muokkasi: Akseli von Gardan 2003-11-23 12:53 ]</font>

    <font size=-1>[ Tätä viestiä muokkasi: Akseli von Gardan 2003-11-23 12:55 ]</font>
     
  19. Tupis

    Tupis 3rd gear

    Kattokaas Hot Rodders Kuopion sivuja Siellä on nyt muutama projekti kuva 36 Ponusta ja 35 Foordista.
     
  20. Anonymous

    Anonymous Guest

    miten ford 34seen. onnistuu saamaa luvat isolohkolle ilman autoveroa maksamatta kysyn vaan.
     

Kerro tästä muillekin!