onko sbc 305 tasan 305

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja v-v, 22.4.2010.

  1. v-v

    v-v Gearhead

    Tämmönen tyhmä kysysmys.... mutta mutta. Olisi tossa moottorin vaihto yhteen autoon ajatuksissa niin tota koitetaan hakea että onko sbc305 tasas 305kuutiotuumaa? koska auto johon motti ois menossa niin suurin moottori olisi 25% sännöllä 4975kuutiosenttimetriä!

    Jos joku osais valaista tätä asiaa ja olis faktaa tarjolla niin helpottaisi elämää
     
  2. Cheyenne

    Cheyenne 1st gear

    Ainakin rekisteriotteessa on 305 cid koneella olevaan merkitty tilavuudeksi 4990 kuutiocm:ää
     
  3. hara64

    hara64 1st gear

  4. FuryIII '71

    FuryIII '71 Double Gearhead

    Onko ne niin tarkkoja noista kuutiosenteistä? :eek: Mihin oot(te) laittamassa? Fjoordin 302 menis rajojen sisäpuolelle nippa nappa.
     
  5. hukkis

    hukkis Gearhead

    Onhan näitä katsastettu tyyliin mallisarjan suurin:4,0 litraa ja vaihdettu moottori:5,0 litraa,turha tarkkuus on jossain tilanteessa pahasta...
    Onkos tämä GM tuote vai mikä?
     
  6. v-v

    v-v Gearhead

    Ajatus oli laittaa Hj61:seen mut tilanne on nyt ratkaistu mulla tavalla
     
  7. weard_racing

    weard_racing 1st gear

    Ihan uteliasuuttani kyselisin et milläs tavalla?. On vaa neljä hojoa ollu ja joskus pyöri sama ajatus päässä..
     
  8. v-v

    v-v Gearhead

    Noh nyt sinne tuleekin "uus" oma motti. Ajatuksenä tämä oli pöydällä koska meinattiin lentää persiilleen oman motin osien hinnoista
     
  9. hakoteilla

    hakoteilla 1st gear

    HJ:ssa (60/61) voi käyttää tilavuuden vertailumoottorina FJ-60:n 4,2-litraista 2F- bensakuutosta, 4.2 L (4230 cc).

    Tehon puolesta voisi vertailukoneena olla FJ-62:n 3F-E ruiskukone, 116 kW (155 hp)

    Diesel- ja bensamalleissa on samat jarrut ja kaikki. 305 menee ns. heittämällä leimaan, kun vaan osoitat tehot luotettavalla tavalla. YV:llä mahdollisesti lisää infoa.
     

Kerro tästä muillekin!