onkohan jonku od:läisen auto

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja kipa76, 15.8.2014.

  1. kipa76

    kipa76 3rd gear

  2. jorkki107

    jorkki107 Gearhead

    ööööööö,lankku polttamasa kumia? jos ihan oikea linkki oli niin varmaan helposti saaa saman tekniikan :) jostaas oli Tonin auto,ni siitä vaan :)
     
  3. jariha

    jariha Double Gearhead

    nimimerkki sätäjä miun mielest?
     
  4. SäTäjÄ

    SäTäjÄ 3rd gear

    Juu minun raatohan tuo on. Kone on suht kierrosherkkä 406 tuumanen pikkulohko ja aski on manuaalikoneistoinen th 400, perä on väliaikasesti orkkis 2.56 välityksellä ja kemppilukolla.
     
  5. kipa76

    kipa76 3rd gear



    aika keveästi polttaa kumppaa sitä videota ku kattelin ja ittekki jonku aikaa miettiny tuon oman piristämistä...

    tuo sinun auto ei kai ole rekisterissä ja tieliikenne käytössä?
     
  6. Kalu

    Kalu Double Gearhead

    Pikkulohko kuin pikkulohko, 305:tahan se näyttää vaikka ois isoa ilmanputsaria ja kromi venakoppaa... Tuon ikäsissä taitaa ongelmaks tulla päästöt. Kait..

    Mieleen on jäänyt pari aihetta jotka voi kiinnostaa laukaanmiestä joista voi löytyä jotain mielenkiintoista.
    13 sekunnin caprise ja 305 virittäminen. Tai jotai tuonneppäin. Voi olla muitakin.
     
  7. SäTäjÄ

    SäTäjÄ 3rd gear

    No ihan suht hyvin tuo pauhaa, muutama pari renkaita sillä on tullut tuhottua. Viivalta irtoaa vaan turhan laiskasti kun on niin harva välitys ja melko painava koppa. Viimekesänä se oli muistaakseni leimassa, mutta tänä vuonna en ole edes yrittäny leimata hitsilukon takia, jahka toinen akseli tiheemmällä välityksellä ja oikealla lukolla valmistuu ni sitte taas jokapäiväseen ajoon kesäkuukausina. Ja ei siinä päästöjen kanssa oo minkäänlaisia ongelmia ollu katsastuksessa, paljon vähemmän tuo päästelee kun minun orkkis kuntonen caprice, vaikka nokka ei oo miedoin mahollinen. Ja on se edelleen 406 vaikka puunatulle 305:lle näyttääkin.
     
  8. kipa76

    kipa76 3rd gear

    joo ei tuo katsastus mikään ongelma ole, siksi vain kysyin asista ko näytti olevan siirto laput keulassa.

    täytyy alkaa miettiä tekiskö tuohon omaanki jotaki... on meikäläisen mielestä aika hauskan näköstä ko tuommonen iso ruma rohjo liikahtaa!!
     
  9. SäTäjÄ

    SäTäjÄ 3rd gear

    joo itsellekki hommasin tuon orkkiskuntosena ekaksi autoksi ja mietin että sitte kun on hieman enempi rahaa ni hankkii jonkun klassisemman ameriikanauton, mutta ajanmyötä tykästy tuohon capriceen ja sitte sitä piti alkaa virittää, juurikin tuon takia että se on iso ruma rohjo, joka monen mielestä ei edes ole "oikea harrasteauto" ja jollainen harvoin liikahtaa tuonkaa vertaa. tuollasen virittämisessä kannattaa hankkia ehdottomasti lisää niitä kuutiotuumia taikka sitten ahtaminen on myös varteenotettava vaihtoehto. 8 paikkaseen laululiiteri capriceenki juuri tekeillä mieto blower kone ihan vaan huvin vuoksi. mutta ehdottomasti suosittelen, ei muuta kun virittämään!!
     
  10. _MURIKKA_

    _MURIKKA_ 3rd gear

    ^Tämä. Paras leikkikalu ikinä tuammone iso farkku ku löytyy pauhua. Sätäjän kans jäi kyl epäselväks kumman farkku sit oikeesti ois ollu nopiampi ku ei jotenki saanu aikaseks koskaa lähettyä "viivoille" :oops:
     

Kerro tästä muillekin!