opel 66

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä rakentelusta', aloittaja softail, 31.7.2021.

  1. softail

    softail Gearhead

    Öö...joko oon (eli oon) ihan veen ulkona, muttta kun en löytäny valikkoa "ostetaan"....Eli ukolta aikoinaan perintönä saanu -66 opel rekord olympia...niin jos jollain nurkissa raato ni ostasin peräosan. Eli siis takaikkunasta perään...valot ja puskuri olis jees:rolleyes:yv tai suoraan tähän:)
     
  2. musta pässi

    musta pässi Gearhead

    V8 marketissa on osio tällä sivustolla kyllä. Saattaa vaan hämätä kun alkaa ”halutaan ostaa” sanoilla.

    itteä enempi on vaivannut miksei ole halutaan myydä vaan on pelkkä myydään. Suurempi tarve on joskus ollu päästä eroon jostain autosta tai tavarasta ja saada rahaa kuin päästä omista rahoistaan eroon. Niistä kun pääsee eroon yleensä erityisemmin edes yrittämättä.
     
  3. Ace66

    Ace66 3rd gear

    Opel 60's-70's clubin foorumilla kannattaa kysellä,se on oikea paikka tuon aikakauden Opelien harrastajalle.Itse just myin tuollaisen täysin läpikäydyn -66 Rekordin Nokian suuntaan ja siinä meni varaosien mukana tuollainen peräosa.,tosin se oli leikattu siitä tankinluukun kohdilta.Mukana meni myös puskureita ja takavaloja joiden kunto ei tosin ollut kovin hyvä.Ostajalla oli jo ennestään pihassa myös kokonainen varaosaraato.Jos Nokia on sijaintiisi nähden sektorilla niin yv:nä voin antaa yhteystietoja.:)
     
    Muokattu: 31.7.2021
    isalmela tykkää tästä.
  4. softail

    softail Gearhead

    Viestiä lähti...
     
  5. Ace66

    Ace66 3rd gear

    Pukkasin vastausta...
     

Kerro tästä muillekin!