Opel rekord A

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Projektit', aloittaja Buick55, 4.10.2016.

  1. Buick55

    Buick55 Gearhead

    Tällainen rojekti tuli aikoinaan aloitettua(2.5vuotta sitten),kori oli hienossa kunnossa,tekniikka pahvilaatikoissa pikku hiluina.
    Pari viikkoa sitten tuli leima,jota pikkuisen joutui tuulettaman.


    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG]
     
    speedy, 1purehell, ASaari ja 10 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  2. 1320

    1320 Gearhead

    Tää on hieno! Korimalli on jo itsessään todella onnistunut ja tuo väri sopii koppaan erinomaisesti.
    Vanhoja Euroautoja saisi nähdä mun mielestä enemmänkin. Niitä kuitenkin Suomesta löytyy, mutta eipä niitä Cruisingeissakaan näy kuin ehkä yhden käden sormin laskettava määrä...:(
     
  3. Rusty

    Rusty Double Gearhead

    On hieno korimalli, keulassa on sekoitus volgaa ja pikkukakkosta. Myin tuollaisen projektin Loimaalle joitain vuosia sitten (ehkä 2010 tai jotain..?). Olisi mielenkiintoista tietää mitä autolle kuuluu nyt.
     
  4. Raider Japa

    Raider Japa Gearhead

    Meinaatko viedä museotarkastajien syyniin?
     
  5. heh heh©

    heh heh© Gearhead

    Voi että!!! Mulla oli joskus ihan samanlainen, väriltään vaalean sininen. Olen haikaillut, että saisin vielä samanlaisen. HIENO!!! Iskällä oli tommonen coupe-malli.
     
  6. juha745

    juha745 Gearhead

    Johan on hieno peli!
     
  7. karra

    karra Double Gearhead

  8. vernando de hoto

    vernando de hoto Gearhead

    Hieno peli noitakaan ei enään liikoja näy.
    OT Systerillä oli aikoinaan Coupe tehtaalla asennetulla Kapitänin 2,6 kutoskoneella rekisteri numero taisi olla OLL-560. Mení Turkuun
     
  9. Ismoskosmos

    Ismoskosmos Double Gearhead

    Juu Ruotsissa on ihan erilainen kulttuuri näitten suhteen.
     
    bootsi tykkää tästä.
  10. Buick55

    Buick55 Gearhead

    Saattaa siinä niin käydä,pientä fixailua tosin täytyy vielä tehdä.
     
  11. Raider Japa

    Raider Japa Gearhead

    Hyvä hyvä ;)
     
  12. aerosedan

    aerosedan Gearhead

    Tästä mallista lähti harrastus vuonna 1983. Nätti auto, jos tarvitset niin tankki ja pari taka-akselia, simpukka ja jotain pikkusälää taitaa olla vielä tallessa. Laita yv niin pengon tarvittaessa.
     
  13. hantta

    hantta Double Gearhead

    Hieno korimalli. Itse aloitin cruisailun samanlaisella, isäukon silmäterällä. Tuosta kutosrecordista; muistaakseni Turussa oli kutosella joskus -70 luvulla, ja tiettävästi tehtaan tekele. Kerran oli kaupoilla oranssinvärisestä coupesta, jossa oli 2 sähköjärjestelmää, kaksi akkua ja kaksi laturia. Kaupat menivät jostain syystä myttyyn, vaikka ihastuinkin kovasti autoon.
     
  14. vernando de hoto

    vernando de hoto Gearhead

    Tehtaan tekemä oli tuokin. Ajelin sen sitten, joskus 85-86 Turkuun uudelle omistajalle. Oli kai tullut, joskus Ruotsista. Valkoinen oli mustalla vinyyli katolla.
    84-87 kiertelin useampia Turkulaisia autohajoittamoita ja ainakin Nousiasissa, Kaarinassa ja Raisiossa oli muistaakseni noita 4-Coupeja.
     
  15. LPV

    LPV 3rd gear

    Mun Mutsilla ja Faijalla oli punainen tuollainen nelos Coupe joskus vuotta ennen mun syntymää. Joku parkkeeras Amazonin sen Opelin takaluukkuun ja se meni lunastukseen. Ostivat sitten tilalle -64 Valiantin. Vallu oli valkoinen, punaisella sisustalla, kone oli 225 slantti 3v ratti-manuaalilla.
     

Kerro tästä muillekin!