Oran HEMI Barracuda avo

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja Matador71, 11.2.2005.

  1. Mutku

    Mutku Gearhead

    ...avo ´70 RT Challengeri pellolla kymmenen vuotta, koneesta toinen kansi irti ja sadevedet sisuksiin...

    Noinko se oli?
     
  2. ply72

    ply72 1st gear

    kovakattonen r/t se, muuten suurinpiirtein noin....vaiko kohta jo 20 vuotta nurmikolla...
     
  3. WBBC

    WBBC Double Gearhead

    Missä tuo on, mä käyn hakemassa sen. Onko vielä kunnostettavissa?
     
  4. Kustom STW

    Kustom STW Gearhead

    [/quote]

    Näin auton joskus -87 tai -88 Emolahti meetingissä pyhäsalmella. Otin siitä jopa kuviakin silloin. Tuli jostain Vaasa, Kokkola, Pietarsaari suunnalta muistaakseni. Ei havaintoja sen jälkeen melkein 20 vuoteen :eek:[/quote]

    Asiasta toiseen ulottovuuteen; kukas muista OD:laisista muistaa viel tuon Emolahti-meetingin keskisessä Suomessa?
     
  5. Mopeman

    Mopeman 3rd gear

    Jopa minä oon nähnyt ton Kemin challyn joitain vuosia sitten, ja täytyy sanoa, että oli aika eksoottinen näky metrin lumikinoksen alla! Tosta pitäis laittaa linnaan, ellei jo ole siellä.
     
  6. WBBC

    WBBC Double Gearhead

    Mitä se vastaa kun menee rahat kourassa sanomaan sille että:

    "Nyt myyt autosi, tässä rahat, challenger lähtee nyt"
     
  7. MudMax

    MudMax Gearhead

    Kun täällä näkyy olevan 12 E-bodyn "laumasta" edustusta paikalla , niin kysytään , että minne on kadonneet seuraavat autot :

    -70 Suomi-Cuda 383 vinyylikatolla , viimeinen havaintoni 20-v. takaa V8-lehdestä .

    -70 avo-Cuda 383(440) muuttoautona n. 20 v. sitten Lappeenrantaan .

    -70 avo-Challenger R/T 383+4speed punainen , oli ainakin Kuopion seudulla vajaa 10 v. sitten .

    Vai kuuluvatko nämäkin tuohon "laumaan" :)

    En kysellyt allekirjoitukseni vuoksi , koska em. laitteissa voi olla minulle liian suuri "sijoitetun pääoman korko" 8)
     
  8. ply72

    ply72 1st gear


    joo jos se sen ois myymässä se ois viety ajat sitten...joskus ainakin 7 vuotta sitten omistajan kanssa puhuin ja se sano jotenkin näin: laitan ensin tuon RAM vanin kuntoon, sillä on hyvä hakea osia challengeriin, eipä oo vanillekaan tehty yhtään mitään, eli....:mad:


    tästä osaa eräs paikkakunnan e-body hemmo kertoa enemmänkin....
     
  9. ds340

    ds340 Gearhead

    jos tarkoitat sitä valkoista joka oli alunperin 6-tekniikalla, niin
    huhut kertovat että 383:sta olis menny öljypumpun käyttö aks. poikki, mutoli silti ajettu kotia ja kone tattis.
    seissy siittä asti ilm ainakin osan aikaa pihalla.

    mahdollista myyntiä kyseli takavuosina tuttava, mut oli hinta kuntoon nähden tosi suolanen. seisoo varmaan viäkin valkeakoski-toijala akselilla.
     
  10. SG480

    SG480 1st gear

    Paljon autoja tuntuis olevan hakusessa? Suomen E-bodyistahan on kohtuullisen kattava rekisteri saatavilla jos jollain sattuu jokin tietty auto olemaan kadoksissa.
     
  11. SG480

    SG480 1st gear

    Eipä se vastaa mitään....
     
  12. MOtorPARts

    MOtorPARts 1st gear

    kaikki kadoksissa olevat löytyy e-body rekisteristä

    mutta kannattaa olla varuillaan ton e-body rekisterin kanssa koska tietoja keränneeltä kaverilta olen kuullut sellaista että saattaapa tietojen jakelu loppua. syy - tiedot näyttää menneen "yleiseen jakeluun" mikä eikai ollut kaverin tarkoitus rekisterillä.

    taitaapa tässäkin keskustelussa olla "lainauksia" kaverin tiedoista.

    itse olen tyytyväinen saamaani kohteluun kaverilta joka viitsii laittaa aikansa ja rahansa kiinni tietojen keruuseen ja vielä jakaa tietoja valituille harrastajille.

    joten ottakaa yhteyttä kaveriin jos jotain jäi epäselväksi, ja jos ette tiedä kenestä on kyse niin teillä ei pitäisi olla rekisteriä !
     
  13. 440Magnum

    440Magnum 1st gear

    Vai että oikei r/t se :cry: :mad: rikollista toimintaa! toivottavasti tulee joskus kuntoon, tai että edes perikunta myisi auton tietämättömyyttään halvalla jollekin harrastajalle.., joskus tulevaisuudessa jos on sitten edes kunnostus kelpoinen huoh...
     
  14. Hd-hippi

    Hd-hippi Gearhead

    Auton "katoaminen" on aika monipiippuinen juttu. Auto ei välttämättä ole kadonnut jos joku harrastaja ei ole sitä vuosikausiin nähnyt. Kyseisen auton omistaja on vain ilmeisesti ajanut autolla huomattavan harvoin ja tän palstan kirjoittajat / lukijat on olleet kotonaan silloin kun auto on liikkunut.

    Saan itse paljon kommentteja omasta B-bodystani tyyliin: Ai että vieläks tää on olemassa, luulin että se on myyty jo 10-15 vuotta sitten.

    Välillä jonain vuonna tulee lappu että auto poistuu rekisteristä katsastamattomuuden vuoksi, mutta aina ne on alkuperäiset mustat kilvet keulalla säilyneet.

    Älkää olko huolissanne. Luulen että tässä maassa ei ole yhtään niin hölmöä B/e-bodyn omistajaa joka ei ymmärtäisi että ainakin "jotain" arvoa laitteella saattaisi vaikka olla... Tuskin yhtään ihan täysin "heitteille" on jänyt. Kts.topic. kadulle hylätyt harrasteautot.
     
  15. Sreet Hemi

    Sreet Hemi 1st gear

    90-luvun alussa Helsingissä töissä ollessani tein kauppaa, työkaverini kaverin lesken kanssa candyn punaisesta Challengerista joka oli muutettu ht:sta avoksi.

    Sain jo lainankin pankista sovituksi, mutta leski ilmoitti yllättäen ettei raaski muistoa miehestään myydä, auto oli Loviisassa.

    Työkaveri oli Jari Leppänen Loviisasta jolla itsellä oli silloin -61 avo G 300 ahdetulla Hemillä, missähän mahtavat nämä autot liikkua nykyään?

    Ps. Terveiset Jarille jos joku tuntee 8)
     
  16. V8power4ever

    V8power4ever 1st gear

    Kun täällä näkyy olevan 12 E-bodyn "laumasta" edustusta paikalla , niin kysytään , että minne on kadonneet seuraavat autot :

    -70 Suomi-Cuda 383 vinyylikatolla , viimeinen havaintoni 20-v. takaa V8-lehdestä .
    * Oletan että juuri tämä yksilö on se joka hemillä varustettuna asustaan Etelä-Suomessa ja on hyvin harvoin liikenteessä

    -70 avo-Cuda 383(440) muuttoautona n. 20 v. sitten Lappeenrantaan .
    * No comments

    -70 avo-Challenger R/T 383+4speed punainen , oli ainakin Kuopion seudulla vajaa 10 v. sitten .
    * Etelä-Suomessa totaalisesti restauroituna

    Vai kuuluvatko nämäkin tuohon "laumaan" :)
    * Ikävä kyllä, ei :( Huolittaisiin kyllä :lol:

    Omistajat saavat itse kertoa tarkempia tietoja harkintansa mukaan jos sattuvat tänne lukemaan.
     
  17. MudMax

    MudMax Gearhead

    OK , kiitos

    btw. Katsoin tuon 12 kpl , V8power4everin aiemmista viesteistä ja kovakattoisesta avoksi muutetun Challengerin kuvan muistelen nähneeni Kuopio hot roddersien aiemmilla nettisivuilla ?
     
  18. 4D -38

    4D -38 1st gear

    Kun täällä näkyy olevan 12 E-bodyn "laumasta" edustusta paikalla , niin kysytään , että minne on kadonneet seuraavat autot :

    Mitä tarkoitat tuolla 12 kappale määrällä. Kyllä kait niitä huomattavasti enemmän täytyy olla jos avot ja kovat lasketaan yhteen ? Jos tarkoita pelkkiä avoja niin sitten kyllä ymmärrän tuon lukeman 8)

    Hokasin just että taidat tarkoittaa tällä foorumilla vaikuttavia e-bodyn omistajia :oops: ?
     
  19. GTX71

    GTX71 1st gear

  20. BRC1

    BRC1 Gearhead

    Ihan kuin ebodyt olis loppu maailmasta :eek: Kyllä niittä riittä JOKAISELLA JOLLA ON RAHAT KÄDESSÄ. Jos ei kotimaasta niin sitten muualta. Tuskin niitä kotimaisia autojakaan kukaan halvalla myy -ja miksi pitäisi? Yhteys vain tunnettuihin automaakareihin ja homma käyntiin.
     

Kerro tästä muillekin!