Oran HEMI Barracuda avo

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja Matador71, 11.2.2005.

  1. V8power4ever

    V8power4ever 1st gear

    Tuo 12 E-bodyn lauma on ilmaisu siitä että meidän kerhossa niitä on 12. Ja ex-Okeido-hemi-Cudan kavereina tuolla tallissa on 5 kpl E-bodyja. Ja yksi vielä pihalla peltoautona!!!

    :lol:
     
  2. Make2

    Make2 3rd gear

    Mikäli tarkoitat sitä hemi-oranssia avoa joka esiintyi KHR:n aikaisemmilla sivuilla ei kyseessä ole laikka avo vaan JH27C0. Auto on nykyisin n. 200 km. Kuopiosta pohjoiseen lämpimässä ilmastoidussa tallissa. Kävi viime kesänä jopa Power meetissä asti jossa Ruotsalaiset koittivat kovasti ostaa sitä takaisin.

    En kyllä usko että Suomessa on muita laikka avoja kun tuo Emolahdessa näkemäni ja V8kin esitelty yksilö, mutta mistäpä sitä koskaan tietää.
     
  3. Make2

    Make2 3rd gear

    En tiedä kenestä on kyse joten minulla ei varmaankaan ko. rekisteriä tarvitse olla. Hatunnosto kuitenkin kaverille jos moista rekisteriä yllä pitää. Voi olla varmaan vaikea pysyä ajan tasalla kun nuo autot nk. "häviävät" kuten edellä on puhetta ollutkin ja omistajan vaihdoksetkin tapahtuvat usein ohi "virallisten" kanavien.

    Olisko joku pitänyt rekisteriä myös 68-70 Chargereista.
     
  4. Cuda

    Cuda 1st gear

    Sama mies on pitänyt/pitää edelleen(?) myös B-body rekisteriä.
     
  5. MudMax

    MudMax Gearhead

    Make2 , en sekoittanut sinun autoosi , mutta en ole aivan varma oliko kuva KHR;n sivuilla vai jonkun muun kerhon sivuilla , se oli jossain tapahtumakuvissa :odroll: .
    Halvimalla Aken tekstiviestikyselylläkin saa vin-numeron 6 ensimmäistä merkkiä , joten olin varma että kyseessä oli oikeasti isolohkokovakatto ( jos nyt ei muistini pätki ) .

    Listat Ruotsin E-bodyistä kadotin tietokoneen kaaduttua :( , vain -70 Barracudat jäivät talteen, koska ne olivat tulostettuna .
    Onneksi Ruotsin autoista moni on nykyisin Suomessa , kuten osa tämänkin keskustelun autoista :) .
     
  6. 440Magnum

    440Magnum 1st gear

    Peltoautona?! :mad: eivoi :eek: Vai makaako pellolla odottamassa parempaa aikaa?
     
  7. bbford

    bbford Gearhead

    Taitaa olla peltoajotkin jo sillä ajettu... :D
    Joo,ei amiskorolla sudi pellolla tarpeeksi..
     
  8. V8power4ever

    V8power4ever 1st gear

    Aivan! :D
    Hommahan oli silleen että toin ton mustan purkuun enkä osallistunut sen kohdalla
    "autoveroarpajaisiin"
    Käytettiin pari päivää peltoralliin. 8)
    Oli hyvä testata kuinka 318+3sp man lukkoperällä pelittää pellolla....
    Ja nythän siitä ei enää paljon ole jäljellä joten sitä ei laumaan lasketa 8)
     
  9. SG480

    SG480 1st gear

    Suomalainen '71 avo-Challe näyttäis olevan kaupan Moparswedenin sivuilla. Ostakaa nyt pois ettei käy kuten saman myyjän 340 Cudalle joka meni naapuriin.
     
  10. V8power4ever

    V8power4ever 1st gear

    Avo challe Ruottis!
    Tuo on se ex-P -storen maahan tuoma yksilö.
    Joka oli ottanut huolella tekniset savut :mad:
    Eikä ole autoverotettu ollenkaan joten kaipa siksi
    myydään naapuriin
     
  11. MudMax

    MudMax Gearhead

    Eikös sitä olekaan verotettu , kun se oli jo monta vuotta sitten teknisesti savunneena myytävänä ?

    Hieman ennen veromuutosta yhdestä 12/70 käyttöönotetusta Challengerista oli aika iso veropäätös ( sen aikaisen mittapuun mukaan ) n. 2000 euroa , joten oletin sen sopivan hyvin tuon sen aikaiseen pyyntihintaan .
     
  12. Make2

    Make2 3rd gear

    Tutkin tuossa vanhoja valokuvia 80-luvun lopulta ja tämä emolahdessa näkemäni laikka-avo oli todellakin sama auto joka esiteltiin V8:ssa. Se oli jo -87 maalattu uudelleen ja rätti muuttunut mustasta valkoiseksi siiten lehdessä esittelyn jälkeen.

    Olet oikeassa näyttää yksi avo sittenkin olevan kovakattoisen papereilla, mutta isolohko kovakatto se ei ole. Isolohko kylläkin nykyisin. Ensimmäiset kuvat tästä löytyi jo vuodelta -87 albuumistani. Sitä en tiedä onko se laikka-avo vai korinvaihto enkä edes arvaile niin ei väärät huhut leviä.
     
  13. foe64

    foe64 Gearhead

    Challenger HT/avo

    Yksi 70avo/ht paperilla löytyy eteläsuomessa. aito isolohko N coodi
    Taitaa olla keskustelussa mainittu auto
     
  14. 440Magnum

    440Magnum 1st gear

    Kerroppa vielä tarkemmin että mikä oli challe vai barracuda, ja mitä vuosmallia? että kuinka suuren rikoksen teitte :soosoo:
     
  15. MudMax

    MudMax Gearhead

  16. foe64

    foe64 Gearhead

    avo kovakattonen

    Auto on Challenger. tehty 80luvulla ilmeisesti tampere seudulla
     
  17. ere

    ere Gearhead

  18. BRC1

    BRC1 Gearhead

    Re: hemi-avo


    Olihan hienoja kuvia! Mistä tapahtumasta? Oliko tossa 67(?) mustangissa se 500+ cid kone ? Mahtoi olla asialliset rähinät.
     
  19. Fastback

    Fastback Gearhead

    Re: hemi-avo

    Hyviä kuvia kyllä. Kyllä siinä oli ++500cid, kyllä jytisi silloin kun toimi. Nykyisin on 460 cid ja hyvin tuntuu savua tekevän muualtakin kuin pakoputkista.
     
  20. ere

    ere Gearhead

    tapahtuma

    Tapahtuma oli RoadRocketsien Juthbacka meeting viime vuonna
    on tänäkin vuonna mutta törmää vissiin FHRA Powerparkkimeetin kanssa

    Niin ja AvoChallengerissa oli HEMI

    olikin ainoo kokoontuminen mihin kerkesin todistetusti omalla moottorilla:

    http://www.roadrockets.multi.fi/juthpar ... f0063.html
     

Kerro tästä muillekin!