Osia Jenkeistä?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja nitola, 11.5.2022.

  1. nitola

    nitola Gearhead

    Suosituksia, pitäis ainakin roll bar yms pientä saada sieltä roudattua. Siis Jenkeissä olevista, sellainen joka lähettää myös muutakin kuin pelkkiä autoja.
     
  2. redneck1

    redneck1 Gearhead

    Eli autovälittäjääkö etsit? Ei ole kokemusta, mutta Benzboy on sellainen joka myös osia lähettelee. Itse ainakin luottaisin sen perusteella mitä olen lukenut ja kuullut.
     
    Seevu tykkää tästä.
  3. juko7

    juko7 Double Gearhead

    jarkko359 tykkää tästä.
  4. Fuselage

    Fuselage Gearhead

    Benzboys toi itselle konepellin ja eteen lipan. Homma toimi moitteettomasti. Niille voi antaa myös koko toimeksiannon. Eli ilmottaa haluamansa osan, ne etsii, tilaa ja tuo Suomeen. Niin ei tarvitse itse tilata ja lähetellä sitä jenkeissä niille yms...
     

Kerro tästä muillekin!