osia kilpuriin

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Street & Race', aloittaja impala1968, 5.2.2002.

  1. impala1968

    impala1968 Gearhead

    Täällä kun tuntuu olevan joka alan asiantuntijaa niin antakaapa vinkkejä mistä olis hyvä kysellä osia historic/roadsport-ratakilpuriin, lähinnä näitä sääntöjen vaatimia, penkki, 6p-vyöt, ajopuku, kypärä yms "kalliita" osia. Paikkoja joissa palvelu pelaa ja hinta/laatu on kohdallaan. Noissa kamoissa ei viitsi etsiä halvinta mahdollista käytettyä väihtoehtoa kun saattaapi olla oma terveys kyseessä.
     
  2. Rubberduck

    Rubberduck 1st gear

    Ralli- ja ratamiehet käyttävät tuollaisten osien hankkimiseen ainakin Autoracingia (www.autoracing.fi) tai Euroracingia (www.euroracing.fi). Näissä kahdessa on luultavasti laajimmat valikoimat.
     
  3. mg

    mg Gearhead

    juuh, ainakin noista aikaisemmin mainituista putiikeista, noit saa. valikoima on kuhtuu laaja, ainakin pukuja ja penkkei löytyy jos jonkinlaista. (kyl mulle tollanen kevlar verhoiltu hiilikuitu recaro penkki kelpais :] )
     
  4. Rubberduck

    Rubberduck 1st gear

    Juu, joskus aikoinaan ostin Autoracingista itselleni Sparcon kuitupenkin, toimittivat näppärästi matkahuoltoon. Penkkiä ostaessa kannattaa jakkara kokeeksi istua - muotoja on jos jonkinlaisia. Pitkää ratakisaa on hankala ajaa jos hanuri rupeaa puutumaan...

    Turvalaitteissa ei ole raha hukassa!
     
  5. impala1968

    impala1968 Gearhead

    Joo, penkki on tärkeä, itse olen tällainen lipputangon mallinen joten penkki jää herkästi liian leveäksi ja siitä ei tule hittoakaan jos kaarteissa heilahtelee penkin laidalta toiselle.
     
  6. fisu

    fisu Gearhead

    kokeiles http://www.ralli.net ja sieltä linkkeihin,
    pitäis löytyä riittävästi kisapuljuja :grin:
     

Kerro tästä muillekin!