ostaako kukaan nettiautosta

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja bandit_1, 28.3.2006.

  1. cb125twin

    cb125twin Double Gearhead

    joo noi kuvalliset autopörssit ym aiemmin oli hinnoiteltu just sillai tyhmille junteille (vai nekö oli myymässä) ajatuksella että jostain aina löytyy ns keräilijä joka maksaa mitä vaan :rotfl:

    keräilijöitähän just kiinnostuu 15-20v miranolilla maalatuista pellolla jo pari vuotta lojuneesta ex käyttökikkarasta
     
  2. lehmikangas

    lehmikangas 1st gear

    Hyvin on onnistunut Nettiauton kautta myynti. Oikea hinta autolle niin eka soittaja hakee.
     
  3. toyopet

    toyopet Double Gearhead

    Kyllä, kerrankin. Eilen pistin 5 maissa ja seittemän aikaan tuli soitto ja heti olisi pitänyt saada auto. No minä olin vaan Sumiaisissa, auto kotona ja ostaja Jyväskylässä.
    Koitetaan tänään tehdä kaupat, jos vielä suostuu heräämään henkiin. Tosin ostaja oli joku Tommi...

    No jos käyntiin saan ja rahat sekä nimet paperiin, niin hommahan on selvä.
     
  4. indianjack

    indianjack 1st gear

    Tommi se on mullekin soitellut...Oli mallia No Show :mad:

    eli ei oo myyty, vieläkään.

    Jack
     
  5. lapiosarvi

    lapiosarvi Gearhead

    oon saanut nettiautos ihan kivasti autoja hukattua ja aika monta oon ostanukkin.se on kyllä totta että kaikenmailman vaihtoehdotuksia ylihinnoitelluista teinikikottimista epävirallisiin osamaksusopimuksiin äidin kanssa asuvien tosimiesten kanssa on tullut kuultua.... ja siten yksi parannusehdotus vois olla tuo kysymysosion poisto.vaikka kysymykseen ei tarvi vastata eikä sitä siten julkaista alkaa vituttaa kuitenki ku semmonen mailiin kilahtaa.näin ollen haaveilijoiden määrä varmasti vähintäänki puolittuisi.ja jos tosissaan auton haluaa pitää olla rohkeutta soittaa myyjälle.eikä lähetellä jotai vitun tekstiviestiä. :poff:
     
  6. cb125twin

    cb125twin Double Gearhead

    noista ohareista saa ulkopuolinen sen vaikutelman että tavara ei ole sitä mitä luvataan tai hinta ei ole kohdallaan
     
  7. 350EFI

    350EFI 1st gear

    Kerran ostanut nettiautosta ja tyytyväinen siihen. Ihmetyttää toi kuvapolitiikka välillä kuvia löytyy kiitettävästi, toisinaan kuvia on vain edestä ja sivusta tai samakylki päivällä ja yöllä. Itse en olis ostanu jos ei olisi muita kuvia ollu esim. sisältä, siellä ainakin vielä on aikaa eniten mennyt. 8)

    Miksihän niitä vaihto laitteita tai muita ruikutuksia pitää esittää siinä kysymykset kohdassa? Luulisi että se on tarkoitettu aisallisiin kysymyksiin myytävästä laitteesta ja vaihto kysymykset tai ylimääräiset kuittaukset suoraan myyjälle.
     
  8. VRC

    VRC 1st gear

    Pisteet nettiautolle! :D

    Myyjänä sinne saa ilmoitukseen paljon asiaa, ja ostajan roolissa ollessa hyvin laadittu monella kuvalla varustettu ilmoitus kertoo jo kättelyssä aika paljon.

    Joskus vuosia sitten seurasin kepöä, sitten alkoi kun ne alkoi rahastaa kaksin käsin niin lopetin :mad: ; onneksi ja ehkä juuri siitä johtuen syntyi nettiautokin.
     
  9. toyopet

    toyopet Double Gearhead

    Laitanpa sittenkin yv:n indianjackille

    EDIT: Joo'o, katellaan.
     
  10. minzi

    minzi 1st gear

    yhen oon ostanut ja yhden myynyt :) :)
     
  11. arrakis

    arrakis 1st gear

    Samoin, yhden ostanut ja yhden myynyt.

    Tuppaa vaan kovasti olemaan näitä viimeisen hinnan kyselijöitä, vaikkei ole autoa livenä nähnytkään... :odroll:

    Mutta jos haluaa tosissaan myydä jotain, niin kyllä kuva kertoo (yleensä...) enemmän kuin tuhat sanaa!
     
  12. toyopet

    toyopet Double Gearhead

    No kyllä se vaan buickki meni kaupaksi. Näköjään näin keväänkorvalla sitäkin kautta saa autoja kaupaksi.
     
  13. kyllä tässä pian pääsee kauppoihin. 3 Nettiauton linttaa käyty ajamassa ja jokaisesta tarjottu asiallisesti, mutta ei vielä natsannut.

    Yleensä kaupanteko tuntuu olevan pelkkää "vaihda mun mummon hetekaan" tyyppistä köyhien kitinää.
     

Kerro tästä muillekin!