Ostetaan: -65 Valianttiin etulokasuojat

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Finnish Dart & Valiant Association ry', aloittaja Zabb, 22.7.2013.

  1. Zabb

    Zabb 1st gear

    Haussa hyväkuntoiset peltilokarit eteen!
     
  2. FuryIII '71

    FuryIII '71 Double Gearhead

    En tahdo olla ilonpilaaja, mutta noilla kriteereillä taidat kyllä joutua etsimään melko pitkään... Mun käsityksen mukaan nää purkuautot tahtoo olla näitä jo uutena suomeen tulleita, mikä taas tarkoittaa käytännössä sitä että peltiosat tahtoo aika suurelta osin olla enempi tai vähempi mätiä. Yleensä enempi.

    En tiedä onko tilanne parantunut reilun 10v. takaisesta, kun itse laitoin ostoilmoituksen oikein v8-magazineen, ja sain tasan tarkkaan yhden puhelun missä tarjottiin lokasuojia. Tosin kiinnostus lopahti kun myyjä kertoi toisen olevan lasikuitua ja toisen peltiä... Loppupeleissä alkuperäiset lokarit hitsattiin kuntoon. Tosin eipä ne edes pahassa kunnossa ollu, mutta kun itellä ei vielä sillon ollut mitään kokemusta noista peltihommista, eikä paikkaa, niin tietenkin sitä yritti ekana ettiä ehjät.
     
  3. maxvo2

    maxvo2 Double Gearhead

    No jos museoida et aio, niin kuttaperkka on ihan ok. Mä en ole pelliä kaivannut vaikka molemmat lokasuojat kuttaperkkaa.

    Hyvän peltisen löytäminen onkin Suomesta kova juttu. Helpommin saat B/E koppaan kuin öörli A-koppaan. Onnea ja lompakkoa hankintaan.
     
  4. Zabb

    Zabb 1st gear

    Juu eli kyseiset peltikaaret vaihdettiin muovisiin n. 70-luvun lopussa kolarikorjauksen yhteydessä. Osat on kyllä kiven alla, koska minä/isäni on yrittänyt hankkia kyseisiä osia jo yli 10 vuoden ajan. Auto on ollut uudesta asti isoisälläni, jolta siirtynyt sitten isäni omistukseen.

    Museorekisteröinnistä puheenollen, muovikaaret ovat käyneet tarkastajalle, koska Valiantti pitäisi saada tänään (!) viimein museorekisteriin. Kyseinen auto on Helsingissä uudesta asti kulkenut valkokattoinen, muuten punainen Valtteri.
     
  5. PJP2

    PJP2 1st gear

  6. FuryIII '71

    FuryIII '71 Double Gearhead

    Halpaa ku saippua. :eek:
     
  7. Zabb

    Zabb 1st gear

    Edellä mainittu oikeanpuolen lokari ostettu, joten enää puuttuu vasen puoli..!
     

Kerro tästä muillekin!