Ovien paneelin verhoilumateriaali? mitä? mistä?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Verhoilu ja sisusta', aloittaja jonski, 18.3.2016.

  1. jonski

    jonski 3rd gear

    Onko kukaan ite verhoillu ovien paneeleja, jos niin millä? Netistä kun kattelee, nii siellä jotkut näppärästi päällystää vinyylillä, mutta saako tuollasta päällystysvinyyliä suomesssa mistään?

    EDIT. Ja pintahan on kaukana tasaisesta ja ois tarkotus saada mahd. rypytöntä ja siistiä.
     
  2. GBS

    GBS 2nd gear

    Tuolla on aika paljon kaikkea. Myös jämäpaloja tällaisille persaukisille kuin minä.
    http://www.ticabo.fi/
     
  3. SQ

    SQ Gearhead

    http://www.sisustusmuovikum.fi/tuotteet/keinonahat.html

    Tuolla on useampaakin autoon kelpaavaa keinonahkaa. Kannattaa soittaa ja kysyä mikä on mahdollisimman hyvin muotoihin venyvä. Itse ajattelin Pisalla verhoilla avo-Oldsin ovet, ellei joku tietävämpi osaa paremmin sopivaa suositella.

    Kontaktiliimaksi kannattaa valita mahdollisimman hyvin lämpöä kestävä sortti, ettei ala irtoilemaan kesähelteillä. Lämpöpuhallin auttaa vinyylin venyttelyssä tiukimpien muotojen kohdalla (järjellä käytettynä).
     
  4. 42olds

    42olds 2nd gear

    Mä tilasin testiksi 10m keinonahkaa ebaystä. Kustanti jotain 60 euroa postikuluineen. Ei tossa konkurssia tule, jos ei saa onnistumaan ovipahveja.
     
  5. mikka

    mikka 3rd gear

    Itse laitoin keinonahkaa oviin ja potku-paneleihin, Etolasta löytyi, eri väri vaihtoehtojakin oli.
     

Kerro tästä muillekin!