Päivän autokuva

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja kautsi, 19.4.2009.

  1. kautsi

    kautsi 3rd gear

    En tiedä mistäpäin auto on, mutta bongasin sen Pitäjänmäellä. Harvinaista herkkua ainakin itselle. 8)
     
  2. kautsi

    kautsi 3rd gear

    Tämähän oli hauskaa luettavaa, autosta en sen enempää tiedä kuin että viime kesänä sain tuon kuvan otettua Pukinmäen kohdalla Kehä ygösellä. :D
     
  3. MustangGT

    MustangGT Gearhead

    [​IMG][/url]
     
  4. Gyrus

    Gyrus Gearhead

    pitää nyt itekin laittaa yks kuva kun muut on laittanut niin hienoja kuvia..

    [​IMG]
     
  5. Robot Riot

    Robot Riot Gearhead

    Katos, oli mun Edsel päässyt kanssa mukaan.
    Hienoja kuvia kaikilla, näillä on hyvä täyttää bittiavaruutta, jatkakaa samaan malliin :)
     
  6. kautsi

    kautsi 3rd gear

    [​IMG]

    Punakahvainen mora heilui ikkunasta kuvan oton jälkeen, akka yritti vielä peruuttaa päälle! :rotfl: :rotfl:
     
  7. kautsi

    kautsi 3rd gear

    Pari mopiilikuvaa lisää. Cadillac on esiintynyt jossain tuoreemmassa elokuvassa, onko kukaan nähnyt?

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  8. gn

    gn 1st gear

  9. edu k

    edu k 1st gear

    Lisäänpä oman ot:ni kanssa juttuun.Toi Belve oli mulla alkujaan ja mä vaihdoin motin ja lootan 440/727, motti oli Asex:lta/ Jaffulta ja auto oli orgis 11" rummuilla joita sen aikaset varaosakirjat ei tunnistanu...normi 8 3/4 ilman lukkoa, mulla oli vähän aikaa lukkokin ja kyllähän toi jakso sutia kun ei se painanu kovin paljoa. Tyhmyyspäissäni vaihdoin ton pois ja olen kyllä katunu, mutta hyvä jos peli on viel hengissä..
     
  10. vinkkeli

    vinkkeli Gearhead

    ainoa positiivinen asia tuossa on että nyt ei ollut otsikossa ,
    jenkkiauto ajoi seinän läpi sisään
     
  11. MercComet

    MercComet Gearhead

    ^ Ikävä tapaus :(

    Kuviin palaten;

    Hienoa kuvaa on ollut esillä. Tässä vanhaa fotopäitten-topicista. Kaikkea ei voi valitettavasti julkaista vuosien varrelta, mutta..

    Ikiklasari-kaluston lisukkeeksi yks 80's-inkkari:

    [​IMG]

    Ja talvinen kaunis lincci:

    [​IMG]
     
  12. Powerstroke

    Powerstroke Double Gearhead

    Täysin muokkaamaton kännykkä-näppäys Dodge D-100


    [​IMG]
     
  13. jpyy

    jpyy 3rd gear

  14. apukuski

    apukuski Gearhead

    ´75 härskisti chopattu dart takavaloista päätellen :lol: :lol: Ei vainkaan... Allekirjoittanut on liimannut ton tarran tuohon. Ei vaan ole kuvanotto hetkellä tainnut olla omistuksessani enää..
     
  15. kautsi

    kautsi 3rd gear

    Jaahas taas on löytynyt tuttu auto kuvista.. 8) :D

    Pari lisää taas, kuvia kun ei koskaan ole liikaa.

    [​IMG]
    edsel
    [​IMG]
     
  16. kautsi

    kautsi 3rd gear

    Hienoja kuvia raggarilta taasen.. 8)

    Ja foorumi oli?

    [​IMG]
     
  17. DX

    DX Double Gearhead

    Lanttukuutosen varo-ohje :lol:

    [​IMG]
     
  18. DX

    DX Double Gearhead

    save me

    [​IMG]
     
  19. kautsi

    kautsi 3rd gear

  20. kautsi

    kautsi 3rd gear

Kerro tästä muillekin!