Päivän autokuva

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja kautsi, 19.4.2009.

  1. pulttirengas

    pulttirengas 3rd gear

    Eipä oo lisä kuvia tuhnuksesta. Varmaan jo vaihtanut maisemaa joten ei siitä sen enempää.
     
  2. Buick55

    Buick55 Gearhead

  3. bemi

    bemi Gearhead

    Kiitoksia vaan

    [​IMG]
     
  4. kotr

    kotr 3rd gear

  5. bemi

    bemi Gearhead

    Tänään bongattu pukin reki.
    [​IMG]
     
  6. buickadi

    buickadi Gearhead

  7. hoppa69

    hoppa69 3rd gear

    Auton alkuperäinen rakentaja soitti minulle kun linkitin kuvaa tuonne M voorttipalstalle ja olisi kovasti kiinnostunut tietämään auton nykyvaiheista.
    Voitko laittaa mulle mahdollisia omistajia vaikka yv tai meiliin, niin välitän rakentajalle.

    petri.lundelin2kopteri.net
    o4o-3157o46
     
  8. fury poika

    fury poika 3rd gear

    Näyttäis kuitenkin, et ei oo chopattu.
    Laikka avo, jonka kyydissä on tullut istuttua kerran.
    Vuosi saatto olla 90-93 kaustisella. Edellyttäen, et tää olis se sama oranssi.
    Kaljalla pestiin tuulilasi, ku ei kusipoika toiminu. :rotfl:
     
  9. maxvo2

    maxvo2 Double Gearhead

    Kautsi heitti kuvakavalkadin harrastuksen kehityksestä:

    1) Harrastus alkaa tutuissa ja turvallisissa ympyröissä>>>>
    2) Ikää lisää 15 vuotta ja ränttä-tänttää kaverien kanssa>>>
    3) 10 vuotta lisää... "tää on mun juttu" >>>>
    4) Viiskyt ja risat..THE MACHINE se on täytetty>>>
    5) Luksusta talliin kun on tallissa tilaa ja pussissa varaa>>>>
    6) Myin muut pois ja aikana kuluksi vanhoilla päivillä piruuttani tein talvella tällaisen. Ehtiihän sitä vähemmälläkin.

    :rotfl:

    Kautsille pisteet!!
     
  10. ata

    ata Gearhead

    [​IMG]
    Joulupukin uusi lahjapaketti (jäi se itse joulupukki kyllä kuvaamatta mikä tuon uuden C7 Corveten edessä lapsille poseerasi...) Paikkana GM World Headquarters, Detroit, Michigan, USA.
     
  11. buickadi

    buickadi Gearhead

  12. tinareki

    tinareki Double Gearhead

    [​IMG]
    Tuo sivun ylälaidan DeSoto kustom ei ole mikään Trailer Queen, tässäpä todiste asiasta: Taisi olla syyskuun loppupäiviä, hieman sateen vihmaakin uhkana. Marketin parkkipaikalla JKLssä bongattu "Daily Driver":
    - Hatun noston arvoista toimintaa!
    [​IMG]
    [​IMG]
     
  13. buickadi

    buickadi Gearhead

    Sinivalkoista päivää
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
  14. Marklin

    Marklin Double Gearhead

  15. TwistOla

    TwistOla Gearhead

    Ja päivän teemaa jatkaen:

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  16. faikku66

    faikku66 Double Gearhead

    Itsenäisyys menetettiin jo vuonna -95 kun tuohon EU:hun persiiseen alettiin tunkeutumaan.Pidän itse tätä nykyistä Itsenäisyyspäivää lähinnä huonona vitsinä.
     
  17. buickadi

    buickadi Gearhead

    Sinivalkoista
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
  18. Buick55

    Buick55 Gearhead

    Ei käy nyt suoranaisesti päivän teemaan värit tuossa autossa,mutta kun kävi tänään tontilla niin on ainakin päivän autokuva 8)

    Mutta onhan siinä taustassa sininen koppi ja lunta :lol:

    Omistaja muuten kaipailisi tietoja autosta jos joku muistaa,siis aiemmista liikkeistä ja paikoista,erikoisen hienoja muotoja eikä varmaan kovin yleinen automalli?

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
  19. Ismoskosmos

    Ismoskosmos Double Gearhead

    Hieman olen varauksella suhtautunut tuon aikakauden Mopareihin, mutta mielenkiintoiselta näyttää etenkin lumisessa maastossa. Tuommonen taisi olla Suomessa kaksovisena farkkunakin... Vai oliko se kenties vuotta vanhempaa mallia sellasilla haievä siivillä? Hauskannäköinen jokatapauksessa.
     
  20. kautsi

    kautsi 3rd gear

    2010 Stadin Cruising
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]


    Kiitti MAXVO! 8)
     

Kerro tästä muillekin!