Päivän autokuva

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja kautsi, 19.4.2009.

  1. kautsi

    kautsi 3rd gear

  2. ET 619

    ET 619 Gearhead

    Tässä Käkölle MoPar nostalgiaa. Kuvattu vuonna '86 ja tietenkin Esson Baarin pihalla :D

    [​IMG] [​IMG]
     
  3. kautsi

    kautsi 3rd gear

  4. edsel.fi

    edsel.fi Gearhead

    feisbuukkiin vaan kaikki galleriat, tilaa riittää,
    ja vaikka ei ole feissibuukin jäsen, niin silti kuvagallerian voi katsoa.
    Samalla feissibuukin jäsenenä voi kääntää nuoria "tunareita" rakkaan harrastuksemme piiriin :rotfl:
     
  5. TheTintti

    TheTintti 2nd gear

    Facebookissa kannattaa olla sen verran varovainen, että lukee käyttöehdot huolella (pätee varmaan moneen muuhunkin nettigalleriaan btw.) ja funtsii sitten mitä sinne latailee, varsinkin jos on kuvistaan tarkka. Käyttöehdoissa nimittäin sanotaan, että Naamis nappaa oikeudet kuvista itselleen sillä sinisellä sekunnilla kun lataat ne sinne palveluun, eli saa keneltäkään kysymättä käyttää kuvia omiin tarkoituksiinsa, jakaa, muokata ja ryvettää niin paljon kuin sielu sietää (kohta 2.): http://www.facebook.com/terms.php?ref=pf . Ihan vaan tiedoksi... Siinä ei vesileimat (jotka muuten on kuvan päällä poikittain yhtä rumia kuin sormenjälki linssissä) ja vikinät paljon auta.
     
  6. lojo80

    lojo80 Gearhead

    tota..tuli vaan mieleen..että jos bongaan jonkun hyvän kuvan monen hyän joukosta..ni..saanko "varastaa" sen taustakuvat koneelle..?
    (kysytään eka enneku tehdään mitään)
     
  7. TheTintti

    TheTintti 2nd gear

    Ai mun kuvista? Nappaa vaan. Kuvaajana tietty mieltä lämmittää, jos "varas" viitsii jättää jonkun maininnan asiasta vaikka sinne kommenttilaatikkoon. Jos sillä mielellä varastaa, että aikoo julkaista jossain muualla, niin sitten ois hyvä mainita mistä kuvan on ottanut ja vaikka neuvotella etukäteen. Olis tosi kurjaa laittaa sinne sivulle kopioinninestokoodinpätkä tai survoa ne kuvat täyteen jotain rähmäleimoja...
     
  8. lojo80

    lojo80 Gearhead

    hmm..jooh..siis..ihan keneltä vaan eli kysyn kaikilta jotka on kuvan tänne osioon laittanut..voin siitä kyl sit..etukäteen inffota että ajattelin "varastaa" kuvan..mutta..silleen julkiseen levitykseen seei mene ku ei mun koneen näyttö mikään julkinen ole.. :D
     
  9. TheTintti

    TheTintti 2nd gear

    No kaipa toi mun vastaus on aika yleinen mielipide, on kuvaaja sitten kuka tahansa :D .
     
  10. Tulilanka

    Tulilanka 3rd gear

    Ahaa TheTintti liittyy OD:n kuvaajiin. Tervetuloa! Kattelin noita muitakin kuvia kuin Porvoon Cruisen ruudut. Hyvää kamaa!

    Juu munkin puolesta saa mun kuvia ottaa koneelle esim. taustakuviksi mutta ei ilman lupaa muuhun käyttöön :wink:
     
  11. TheTintti

    TheTintti 2nd gear

    Kiitos ja kiitos (...koko kropan veri taisi just pakkautua poskipäihin...). Olen ihastellut täällä toisten upeita kuvia jo jonkin aikaa ja uskaltauduin vihdoin mukaan omilla tunnuksilla. Täällä ollaan kyllä aika kovassa seurassa, mutt onneksi mun tyyli taitaa olla vähän erilainen, niin ei tule niin pahasti lättyyn :D . Tämän vuoden tapahtumat taitaa olla vähissä, mutta lepokauden jälkeen sitten taas uudestaan.
     
  12. kautsi

    kautsi 3rd gear

    Komppaan Tulilankaa. 8)
     
  13. kautsi

    kautsi 3rd gear

  14. kautsi

    kautsi 3rd gear

    Sit vielä liekkejä.
    [​IMG]
     
  15. raggar

    raggar Gearhead

  16. raggar

    raggar Gearhead

  17. Tulilanka

    Tulilanka 3rd gear

    Pari 'Cudaa 8)

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  18. kautsi

    kautsi 3rd gear

  19. kautsi

    kautsi 3rd gear

  20. Kapok

    Kapok 1st gear

    Tainnut tuo Plymari matkata Kotkasta jonneen muualle Suomeen...
     

Kerro tästä muillekin!