Päivän autokuva

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja kautsi, 19.4.2009.

1. Gary Grand

Gary Grand Gearhead

:D
    -67 Imperial ei ole ollut mun unelma-auto koskaan, mutta kun sellainen nyt sattuu löytymään, niin tykkään kuitenkin kovasti!
    Kyllä tolla vähän kulmia saa kohautettua joka kerta kun harrastajalle autota mainitsee. -75 Impalalla tuskin ihan samalla tavalla.. :confused: Ja ihan turhaan. Molemmat on hienoja esimerkkejä amerikkalaisesta autoteollisuudesta omalta ajaltaan. Melkein ääripäistä tosin..:rotfl:

mikkis83, miguelo, palontie ja 3 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  2. ImpJay

ImpJay 2nd gear

Sulla taitaa olla muuta kalustoa sen verran, että voisit jostain muusta luopua kuin Impusta. ;)
    Tee mitä teet, mutta riippuu ratkaisusta, kuinka nopeasti se haukutaan pataluhaksi. :p

Gary Grand tykkää tästä.
  3. Gary Grand

Gary Grand Gearhead

Kaikki kiertää.. Imperialista en ole aikonut luopua, kun se on mulla ollut jo ainakin kolme vuotta! Vai neljä.. Aika kuluu turhan äkkiä!
    Onkohan mulla mikään auto ollut noin kauaa -90-luvun alun jälkeen.:D

Pertti K ja ImpJay tykkäävät tästä.
  4. redneck1

redneck1 3rd gear

Olen miettinyt sitä että miksi jotkut vaihtavat autoa niin useasti. Täälläkin kaupungissa on yksi jenkkimies, jolla on varmaan ollut kohta kaikki merkit ja mallit.
    Meillä taas sitten pysynyt kaikki autot ikuisuuden ajan. Onhan vielä sekin auto jolla mut haettiin synnytyksen jälkeen vuonna 2002 kotiin. Sekä isän vanha eka jenkki joka on jo ollut isällä 26 vuotta.

5. Gary Grand

Gary Grand Gearhead

Ei voi kovin kauan ajaa yhdellä, jos ei vielä ole kaikkia kokeillut!:D
    Tää juontaa varmaan nuoruudesta, kun erehdyin sitoutumaan yhteen naiseen liian äkkiä ja sain siitä sitten reilun parinkymmenen vuoden riesan.

Autojen kanssa en tee samaa virhettä..:D

miguelo, Pertti K ja redneck1 tykkäävät tästä.
  6. Pertti K

Pertti K Gearhead

Minoon molempia vaihtanut aika harkiten. Naisista vielä ensimmäinen menossa, autoissa lyhin suhde varmaan toista vuotta sekin, yli 5 v vaikka kuinka monta.

mikkis83 tykkää tästä.
  7. palontie

palontie Gearhead

Ei näihin riemuihin kannata kiintyä, kiertoon vaan jos into laantuu.

Gary Grand tykkää tästä.
  8. musta pässi

musta pässi Gearhead

On ollu niitä autoja joita on joppaus mielessä ostanu jolloin ei o vielä kerinny ees nimilleen ottaa. Oisko puolituntia ollu lyhin aika ku on menny etiäpäin. Kolme kuukautta oli olds delta 88 ja on ainua kerta ku oon käyny huoraamassa mopareitten ulkopuolella amerikkalaisissa. Monaco oli 9 vuotta ja sen pitempään ei o mikään kestäny käsissä.

Naisissa taas kaverin äiti opetti meitä ettei kannata ensimmäistä ottaa, kokeilkaa useampia. Sitte se sano ku oltiin jo yli kolmekymmentä jonkun matkaa että voisitte ruveta jo pikkuhiljaa päättämään. Ni että lyhyimmät suhteet on ollu noin kuusi tuntia. Tai no ne on enempi ollu sukupuolisuhteita. Tää nykyinen suhde ku voitin vihdoin jäätävän sitoutumiskammon on kestäny 18,5 vuotta kohta. Joskus oon pyytäny poistumaankin mutta eikö mitä. Tossa se pyörii edelleen. Varmaan tosirakkautta puolin ja toisin.

Camino'79 ja Gary Grand tykkäävät tästä.
  9. palontie

palontie Gearhead

Muuten hyvä ja kaunis stoori,mutta pitikö nyt mopareista ruveta satuilemaan.

zuinula tykkää tästä.
  10. Marklin

Marklin Gearhead

Perjantain pakut:

buickadi, mikkis83, cdv70 ja 6 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  11. musta pässi

musta pässi Gearhead

Nopeat naiset ja kauniit autot, elämäni heikkoudet. Kaikilla meillä on omat perversiomme, jotkut miehet pukeutuvat naistenvaatteisiin ja minä ajan moparilla.

mikkis83, Gary Grand, Bukero ja 1 muu tykkäävät tästä.
  12. wilburi

wilburi Gearhead

Ylin ois nii mun näkööne

Pertti K tykkää tästä.
  13. Pertti K

Pertti K Gearhead

On teillä kieltämättä nenässä jotain samaa...

Gary Grand ja wilburi tykkäävät tästä.
  14. Marklin

Marklin Gearhead

buickadi, Jussi289, leivonharri ja 8 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  15. Buick55

Buick55 Gearhead

buickadi, miguelo, ImpJay ja 6 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  16. Pertti K

Pertti K Gearhead

Ei ole kyllä oma, vaan FB:sta bongattu.

17. Carpenter

Carpenter Gearhead

Veikkaanpa että perikunta on siivonnut nurkkia...

Gary Grand ja Pertti K tykkäävät tästä.
  18. MaxHeadroom

MaxHeadroom 3rd gear

19. kaierkki

kaierkki Gearhead

buickadi, leivonharri, belair66 ja 3 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  20. miguelo

miguelo Gearhead

Erikoinen ja linjakas Pontiac Grand Am (Vääksyssä 09.07.2019)

buickadi, belair66 ja isalmela tykkäävät tästä.

Kerro tästä muillekin!