päivitettyä tekniikkaa vanhukseen

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä rakentelusta', aloittaja kaarpo, 11.11.2015.

  1. kaarpo

    kaarpo 1st gear

  2. kaarpo

    kaarpo 1st gear

    joo saulik neuvoi asiassa kun kävin kylässä
     
    isalmela tykkää tästä.
  3. kaarpo

    kaarpo 1st gear

    [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG]
     
    wilburi, isalmela ja J.J. tykkäävät tästä.
  4. isalmela

    isalmela Gearhead

    Mukava värimaailma tuossa ulkokuoressa :D
     
  5. kaarpo

    kaarpo 1st gear

    eikö olekki:odsmile: jos sais hitsattua ja oikastua paikkoja nii vois täräyttää hallilla maalaamossa uutta väriä:odeek: toisaalta onhan tuo menny pari kesää nuinki
     
    isalmela tykkää tästä.
  6. peltsi

    peltsi Gearhead

    mun versio old school/new school sekasikiöst
    [​IMG] [​IMG]
     
    artsiracing, kaarpo ja 4d sedan tykkäävät tästä.
  7. kaarpo

    kaarpo 1st gear

    vähän siistimpi ku meikäläisellä:odoops: mikkä mahtaa olla specsit kyseisestä laitteesta?
     
  8. peltsi

    peltsi Gearhead

    Ls2 lohkoon tehty, 11 ruttu, qf:n 750 tuplapumppu ja suht raikas nokka, cnc portatut kannet, perinteinen jakaja, mekaaninen b-pumppu yms. ja ilosesti vetää 7500rpm.
     
  9. artsiracing

    artsiracing Gearhead

    Mä oon monesti sanonutkin että jopa LS:kin alkaa näyttää moottorille kun siihen sekottaa vähän old school henkeä!
     
  10. peltsi

    peltsi Gearhead

    ja kuulostamaan :)
     
    Lowry tykkää tästä.

Kerro tästä muillekin!