Pärjääkö auto moottoripyörälle kadulla

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Street & Race', aloittaja Anonymous, 15.2.2004.

Ketjun tila:
Ketju suljettu.
  1. Anonymous

    Anonymous Guest

    Vartilla tosiaan ne tulokset tehdään ja hyvä idea,että palataan asiaan tässä topikissa kun tapahtumat on loppuneet niin nähdään missä tosiaan mennään. Eikös kalvo jo puhjennutkin? :wink:
     
  2. Anonymous

    Anonymous Guest

    Kyllä. Muuten, mikä tekniikka siinä pk-seudun punasessa moparissa on? (saatan olla "törmännyt" ko.autoon,kovat oli ainakin soundit)
     
  3. Anonymous

    Anonymous Guest

    Eikös se ole vaan SB+blower...? kuulema aika "riisuttu" malli,painonsa puolesta :grin:
     
  4. Anonymous

    Anonymous Guest

    Hyvä pointti sinänsä.
     
  5. Anonymous

    Anonymous Guest

    Ainoa vaan että noihin kaikkiin ei ole pystynyt YKSI ja SAMA auto..
     
  6. Anonymous

    Anonymous Guest

    oisko jo 100. sivu?
     
  7. Anonymous

    Anonymous Guest

    Lukaisin koko jutun! On se mopomiehien vaikea antaa periksi, että auto voi olla nopeampi. Mikä siinä on niin vaikeaa myöntää? Itelle ei tuota suurtakaan tuskaa kertoa kuinka naapurin foortti (vieläpä escort) meikän Yamaha FZ6S:n kauas taakseen. Tosin eihän tuo nyt mikään mikään raketti ole tuo pyörä, mutta voi sen myöntää ihan asiallisestikin, että ei kaksipyöräinen aina ole nopein. Varmasti aina kun mennään äärimmäisyyksiin (kadulla ja radalla) niin joku on toista nopeampi, ja se nopeampi on yleensä 4-pyöräinen.

    Ei herneitä nenään kirjoituksestani, jos joku kuitenkin niitä sieraimiinsa saa, niin otan ilolla vastaan palautetta jossa väitetään, että minulla ei ole pyörää ollutkaan tms. :grin:
     
  8. Inssi

    Inssi 1st gear

    Nyt pikku nostalgiapaukku: Mulla oli -64
    Valiantti 360 koneella. Ajoin Street C ryhmää -94,-95,-96. Paras aika 10.87/203,
    60 ft 1.45, auto TÄYSIN katukelvollinen ja laillinen; Kaikki muutokset otteessa. Autolla liikuttiin lähes joka viikonloppu
    Tampereen keskustassa kiusaamassa autoja ja
    pyöriä. Koskaan kukaan ei voittanu lähdössä, kun oli joko 18.5 MH Racemasterit tai 10.5 kisaslicksit alla. Nykypäivästä en tiedä, mutta silloin ei ollu pyörillä mitään jakoo. Taitaa muuten olla vieläkin kovin noteeraus T:reen katuautoissa, tosin Riken Chevelle pääsee lähelle: 10.95/199. Keuliva Chevelle http://dragracite.sarvet.org
    PS. Nyt Valiantin tekniikka Mazdassa
     
  9. sbc350

    sbc350 Gearhead

    huhhu järjetön määrä kommentteja :smile: mun mielestä on turha vertaillakkaan prätkiä ja autoja. prätkillä nyt on painossa senverran etumatkaa autoon.
    kompromissi: auton tekniikka prätkään :wink:
    bosshoss..
    toisinpäin ei kyl kannata laittaa :grin:
     
  10. Anonymous

    Anonymous Guest

    stefan tulos vaasas on kova mutta on ne muutkin menettäny tehoja vaasas.mulla käy 3-4 kertaa matkan aikana rajottajalla ku on takapyörät ilmassa ja maaliin tuun kaikki renkaat 10 cm ilmassa j silti jäin autolla vain 0.09 sek.ajassa.tasasella radalla oon menny yhtä kovaa.ja se yks nimetön ei tajunnu että korkeat kierrokset vaatii tiheän välityksen mennäkseen lujaa tai 8000 heppasen nitro motin suoralla vedolla ja 3.2:1 peräruuvilla.tajusitko?mitä on si semmoses pyöräs kierroksia joka ykkösellä menee 30 km/h hiljempaa ku vanha auto.p.j
     
  11. Anonymous

    Anonymous Guest

    Yep asiasta viidenteen, kuulema jenkeissä ovat käyttäneet villeimmät veikkoset isolohkoja+remmi noissa Bosseissaan..Tuota,ois mukava tietää millasia vauhteja sellasilla on vartilla päästelty(sutinee koko matkan nokka ilmassa ilman elektroniikkaa rajottamassa..)
     
  12. sbc350

    sbc350 Gearhead

    joo onhan noita nosseillaki, aika tuomiopäivän vehkeitä :grin:
     
  13. Anonymous

    Anonymous Guest

    Kyllä ne tuntuvat kovaa liikkuvan toisinkin päin:)
     
  14. fairlane

    fairlane Gearhead

    mielestäni tässä keskustelussa on jotain pielessä kun verrataan kaupasta haettuja super pyöriä ja autoja joissa on 50-luvulla suunniteltuja moottoreita ,ei kai naitä nyt kukaan tosissaan vertaile
     
  15. Anonymous

    Anonymous Guest

    Ja vielä ironisempaa on,että noilla 50-luvun perusVinkkeli8-konstruktioon perustuvilla kiihdytysautoilla on ajettu kaikkien aikojen kovimmat varttimaili-ajat :grin:
     
  16. stefa

    stefa 1st gear

    Joo se Vaasan rata on kyllä melekonen crossirata, mutta ajaahan sieläkin kun ei parempaakaan paikka oo.

    Olis muuten helevetin hieno homma kun sais Vaasaan sellasen radan jolla olis tasanen ajella. On kumminkin aika lailla harrastajia.. Varmasti olis turvallisempi ja nopeempikin sekä 2- että 4-pyöräisille. No kaikki on rahasta kiinni lopuksi.

    Tiedän: on off topiccia
     
  17. Sikalintta

    Sikalintta 3rd gear

    100!!!

    Onnea ja kiitos kaikille osaaottaneille!! :grin: :wink:
     
  18. Anonymous

    Anonymous Guest

    juu näin on
     
  19. Anonymous

    Anonymous Guest

  20. Anonymous

    Anonymous Guest

    niin vähän luoteja niin paljon kusipäitä
     
Ketjun tila:
Ketju suljettu.

Kerro tästä muillekin!